+385 1 6465 754
+385 42 410 770
info@arbona.hr
Besplatni seminar
Digitalna transformacija – dobre prakse oglašavanja i prodaje
16. 2. 2017, Kraš Auditorium Zagreb
Znate točnu profitabilnost oglašavanja? Sustavno radite na prodaji?
Suvremene tehnologije – kao i na drugim područjima naše svakodnevnice sve više utječu na kupovne navike potrošača. Danas su informacije o vama i konkurenciji na dohvat ruke – na internetu - kroz Google. Klijent u nekoj zreloj fazi svog poslovanja dolazi do vas – postavlja upit. U ovoj fazi za vas tek kreće ozbiljan rad. Klijenta vodite kroz svoj prodajni lijevak, sve do faze kada potvrđuje suradnju – postaje klijent. Postavlja se pitanje: Je li vaš prodajni lijevak propustan, odnosno uspješan?

Prodaja i marketing zadnjih su se godina mnogo promijenili – danas su usko povezani. Kupci se personaliziraju, segmentiraju i prate u svim fazama prodaje – od pogleda oglasa, do ponovne prodaje pomoću CRM.

Na seminaru ćemo prezentirati kako biti uspješan u svim fazama marketinga i prodaje i kako imati dobar pregled nad klijentima i donositi uspješne poslovne odluke. Poseban fokus biti će na uspješnom Google oglašavanju i učinkovitom procesuiranju upita kroz CRM sustav (upravljanje odnosa s klijentima), što omogućuje pametniju i bolju prodaju!
Pridružite nam se na besplatnom stručnom seminaru o utjecaju digitalne transformacije na proces marketinga i prodaje.
Provedite jedno jutro sa nama.
Pridružite nam se u četvrtak, 16. 2. 2017, u 8.30. | Seminar je besplatan. Nema naknade. | Kraš Auditorium Zagreb, Ravnice 48, Zagreb
Kome je seminar namijenjen?
Voditeljima marketinga, prodaje i direktorima. Vodećim pozicijama u malim, srednje velikim i velikim poduzećima kojima je briga I želja učinkovita prodaja i marketing.
Program
8.30 – 9.00 Registracija uzvanika
9.00 – 9.15 Uvodni pozdrav – trend i smjernice
9.15 – 10.15 Suvremeno oglašavanje, SEO / Adwords case study, Riportus (Arbona d.o.o.)
10.15 – 11.00 Kako kroz CRM prodavati pametnije, sljedljivost marketinga i prodaje (Intera d.o.o.)
11.00 – 11.15 Odmor za kavu
11.15 – 11.30 Primjer dobre prakse: Amtest d.o.o.
11.30 – 13.00 Druženje i ručak
Predavatelji
Samir Kos, Intera d.o.o.
Sandro Lazarić, Arbona d.o.o.
Andrej Tonković, Arbona d.o.o.
Predavanja
Uvodna riječ. Uskladimo oglašavanje i kupovni proces.
Potencijalni klijenti su svugdje – na seminarima, Googlu, Facebooku, Linkedinu, Twitteru, Instagramu, .. i postavlja se pitanje kako uspješno graditi vlastitu bazu kupaza, kako oglašavati ili kako kanalizirati kupce te kako segmentirati kupce. Međusobno usklađene marketing i prodajne aktivnosti su pravi pristup za te aktivnosti.
Trendi i dobre prakse SEO i Adwords oglašavanja: kako povećati branding i broj (potencijalnih) klijenta, Andrej Tonković, Sandro Lazarić, Arbona
Sandro je direktor tvrtke Arbona, iza sebe ima višegodišnje iskustvo u online marketingu i oglašavanju. Stručnjak je na području planiranja, implementacije i mjerenja uspješnosti online oglašavanja. Predaje i sudjeluje na brojnim stručnim konferencijama u Hrvatskoj i inozemstvu te je sudjelovao na više od 200 online kampanja. Jedan je od malobrojnih Google AdWords i Google Analytics certificiranih stručnjaka u Hrvatskoj.
Kako kroz CRM prodavati pametnije, sljedljivost marketinga i prodaje, Samir Kos, Intera d.o.o.
Intrix CRM je vodeći proizvod za podršku upravljanja odnosa s klijentima (CRM). Koristi ga već više od 5000 korisnika u Adriatic regiji. Omogućuje uspješnu podršku prodaje i upravljanja aktivnosti s klijentima (CRM). U prvom dijelu ćemo prestaviti dobru praksu povezivanja oglašavanja s CRM. Pogledati ćemo trende i prednosti korištenja Intrix CRM sustava. Drugi dio ćemo podkrijepiti s konkretnim praktičnim primjerima i praksama – mobilne aplikacije Intrix CRM. Svoje iskustvo će kroz praktični primjer prezentirati direktor Vanja Mutvar, iz Amtest d.o.o.
Lokacija
KRAŠ AUDITORIUM . Ravnice 48, 10000, Zagreb. Besplatan parking pred Kraš-em za prvih 50 uzvanika.
Prijavnica
Organizatori