Video je jedan od najpopularnijih načina za slanje snažne poruke kupcima. Uzmemo li u obzir da je YouTube tražilica odmah uz bok Google tražilici, vidimo izniman potencijal za oglašavanje. Koje su sve mogućnosti oglašavanja na YouTube i kako uopće početi? Kroz 6 poglavlja eBooka obradit ćemo YouTube od samih početaka razvoja do izrade prve samostalne kampanje. Kroz benefite oglašavanja doći ćemo do vrsta YouTube oglasa i postavljanja prve kampanje, a sve to uz trikove za uspješno oglašavanje koje koristimo u Arboni. Besplatno preuzmite naš e-book i dopustite da vam približimo mogućnosti, vrste i prednosti YouTube oglašavanja koje smo naučili iz dugogodišnjeg iskustva!
Što ćete naučiti?
Benefiti oglašavanja
YouTube koristi gotovo 2 milijarde registriranih korisnika. Uz još veći broj neregistriranih dolazimo do ogromnog broja korisnika kojima možemo prikazati naš oglas.
Vrste YouTube oglasa
Postoji 6 vrsta YouTube oglasa koji se prikazuju na drugačiji način. Koji su to oglasi i kako odabrati najbolje za vaše poslovanje-
Postavljanje prve kampanje
Je li istina da se samo prve pamte? Saznajte odgovor nakon postavljanja kampanje kroz nekoliko osnovnih koraka.
Trikovi za uspješno poslovanje
Savjeti i trikovi koji će vam pomoć da pokretanje video kampanje bude što uspješnije i profitabilnije.
Video je važan i bit će još važniji element svake digitalne marketinške kampanje.
Započnite YouTube putovanje već danas i osjetite koristi koje platforma može donijeti. Besplatno preuzmite naš e-book i dopustite da vam približimo mogućnosti, vrste i prednosti YouTube oglašavanja koje smo naučili iz dugogodišnjeg iskustva!
Prijavi se i preuzmi