Zašto Boost post nije najbolja opcija?

Objavljeno: 25.01.2016. | 2 minute čitanja

Jedan od mogućih načina promoviranja postova na Facebook mreži je Boost Post opcija koja se pojavljuje uz svaki post. Zašto Boost post nije najbolja opcija za promoviranje postova, objasnili smo u nastavku ovog bloga.

Boost post opcija na Facebook društvenoj mreži
Mnogi koriste ovaj način za promoviranje postova jer je jednostavan i brz. Također, neki ga upotrebljavaju jer nisu upoznati s drugim opcijama.

Najveći nedostatak Boost post opcije je ograničeno targetiranje. Naime, Boost post nam nudi tek nekoliko načina za targetiranje ciljane publike (slika 1):
  • korisnici koji su lajkali vašu Facebook stranicu
  • korisnici koji su lajkali vašu Facebook stranicu te njihovi prijatelji
  • targetirani korisnici (ograničeno targetiranje)
 
Prozor s postavkama targetiranja u Facebook Boost post izborniku
Slika 1. Opcije targetiranja kroz Boost post

 
Dakle, Boost post omogućuje ciljanje fanova Facebook stranice i njihovih prijatelja. Treća opcija omogućuje ciljanje korisnika prema spolu, dobi, zemlji i interesima koji su još uvijek vrlo ograničeni. Stoga, Boost post nam je jedino dobar, ukoliko svoj oglas želimo plasirati korisnicima koji su lajkali našu Facebook stranicu.

Efikasnost druge opcije, u kojoj možemo ciljati prijatelje naših fanova, je upitna. Što znamo o njima? Je li to relevantna publika? Ovom opcijom možemo povećati broj ljudi koji će vidjeti našu objavu, ali ne i rezultate. Prema tome, oglašavanje nerelevantnoj publici može donijeti samo rasipanje novaca.

Zbog prethodno navedenih razloga, mi prakticiramo promoviranje postova putem Business managera. Isti nam omogućuje preciznije targetiranje ciljane publike (slika 2). Naime, on omogućuje ciljanje prilagođene publike, ciljanje po lokacijama (zemlje, gradovi, +radijus), interesima, demografiji, ponašanju i drugim kategorijama.

Targetiranjem prilagođene publike možemo ciljati korisnike putem baze e-mail adresa, telefonskih brojeva, ID-eva Facebook korisnika ili možemo ciljati korisnike koji su posjetili našu web stranicu. Na taj način dolazimo do publike o kojoj posjedujemo već neke informacije.
 
Prozor s postavkama targetiranja u Facebook Business manageru
Slika 2. Opcije targetiranja u Business manageru

 
Kao što vidimo sa slike 2. popis mogućnosti targetiranja je u Business manageru mnogo opširniji za razliku od mogućnosti koje nam daje Boost post. Također, napominjemo da sve mogućnosti Boost posta se nalaze i u Business manageru.

Prije nego što započnete s promoviranjem svojih postova, razmislite o tome koja je vaša ciljana publika. Ukoliko to nisu fanovi vaše Facebook stranice, naša preporuka je da koristite Ads ili Business manager kako biste postigli željene rezultate i racionalno uložili svoj novac.
Podijeli na:
Elena Majer