Vaša kontakt osoba

Ana Gavrić
ana@arbona.info
+385 99 774 5084

Povećajte broj vaših Instagram pratitelja

Povećajte broj sljedbenika na Instagramu tako što ćete svakog dana objavljivati kvalitetan sadržaj, videozapise, emitiranje uživo i Instagram priče. Uglavnom, budite kreativni! Istražite relevantne, popularne hashtagove i dodajte lokaciju na svaki vaš post. Podijelite Instagram objave na Facebooku i drugim društvenim mrežama. Takve objave na Facebooku postižu 25% više reakcija i komentara.
 

Budite konzistentni kod objavljivanja

Svakodnevno objavljujte sadrzaj da Instagramu
Instagram algoritam određuje koje će se objave prikazati na feedu i u kojem redoslijedu će ih prikazati. Zato je jedan od bitnijih faktora u određivanju poretka i odabiru objava konzistentnost objavljivanja sadržaja. 

Ako svakodnevno dijelite sadržaj na koji vaši followeri reagiraju i koji im se sviđa, Instagram algoritam će se pobrinuti da vaše objave budu na samom vrhu feeda što za vas znači više followera. 
 

Iskoristite moć #hashtaga

Hashtag je sveprisutan, ali na Instagramu je vjerojatno i najkorisniji

Relevantan i popularan hashtag (uz oznaku lokacije) može vašoj objavi donijeti viralnu popularnost. Možda se čak i pojavi u sekciji Top objava za određeni hashtag, a to je opet jedan od načina kako doći do novih pratitelja koje, očito, zanima vaš sadržaj. 

Instagram omogućuje dodavanja do 30 hashtagova, a optimalna brojka se kreće oko 10 hashtagova po objavi. Objave s 10 pametnih, relevantnih hashtagova postižu najbolje rezultate.

Kvalitetnim radom moguće je kroz godinu dana četverostruko povećati broj pratitelja na ovoj društvenoj mreži. No, za postizanje tako dobrih rezultata morate animirati što više članova zajednice. 

Kada kažemo animirati članove, mislimo na poticanje članova da koriste vaše hashtagove na svojim objavama. Taj sadržaj zatim podijelite sa svojim pratiteljima uz obavezno kreditiranje autora. Tako pokazujete zajednici da vam je stalo, učvršćujete odnose s članovima i povećavate stopu konverzije.
 

Objavljujte Instagram objave u najbolje vrijeme

Idealno vrijeme objavljivanja? Nažalost, ne postoji. Pojam idealnog vremena za svakoga znači drugačije jer dosta faktora utječe na određivanje najboljeg vremena za objavljivanje. 

Svatko ima svoje najbolje vrijeme pa tako i vi. 

Najbolje vrijeme za vas je vrijeme kada su vaši followeri najaktivniji. Evo načina kako ćete saznati kada je Instagram prepun vaših followera:
  • U Instagram aplikaciji otiđite na vaš profil i kliknite na “hamburger” izbornik (nalazi se gore desno) 
  • Kliknite na Insights (ikonica grafikona)
  • Odaberite sekciju Audience
  • Na dnu te stranice vidjet ćete informacije o aktivnosti vaših pratitelja prema danima i satu
 

Aktivno sudjelujte u virtualnoj Instagram zajednici

Budite aktivan clan Instagram virtualne zajednice
Ne zovu se bez veze društvene mreže. One jesu mjesto druženja. Bar bi trebale biti.

Da bi vam dočarali važnost aktivnog sudjelovanja u virtualnim zajednicama razmislite o tom kakav dojam na vas ostavljaju, npr. zastupnici u parlamentu koji se ne pojavljuju na sjednicama, ne iznose stavove ili ne komentiraju rasprave.

Odvojite neko vrijeme i pregledajte komentare, odgovorite na one koji su korisni, lajkajte ostale, pokažite zajednici da ste tu i da mogu računati na vas. Ako su oni došli do vašeg profila i komentirali objavu - vi im barem možete vratiti istom mjerom. 

Kako bi povećali broj followera morate, prvenstveno, producirati sadržaj koji je zanimljiv korisnicima, a tek onda i Instagram algoritmu. 

Pa kakav je to zanimljiv sadržaj? Kako izgleda savršena objava za Instagram?


Kako izgleda savršena Instagram objava? 

  • Oku je privlačna, vizualno je zanimljiva. Instagram je #aesthetic.  
  • Nemojte koristiti fotografije koje su pikselizirane i već viđene. Dakle, nema stock fotografija.
  • Bitno je da su fotografije svijetlih i jasnih boja. Ako nemate skupu studijsku opremu iskoristite dnevno svjetlo. Nikako nemojte fotkati u premračnim uvjetima.
  • Odgovarajte na komentare i poruke. Budite aktivan član virtualne zajednice
  • Uhvatite pozornost korisnika. Fraze “samo 3 mjesta” ili “samo 3 dana” zanimljivije su, a riječi poput “Vi”, “Besplatno”, “Odmah” ili “Novo” najprije će ih zainteresirati. 
  • Recite ljudima točno što moraju napraviti. Čak i ako smatrate da je dovoljno intuitivno. Npr. Link je u bio. Kliknite i saznajte više.

Nadamo se kako će vaši Instagram brojevi sada početi rasti, ako imate dodatnih pitanja slobodno nam se javite, rado ćemo vam pomoći. A možete nas i pratiti na našem Instagramu :)
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM