Top 8 prednosti oglašavanja na YouTube kanalu

Oglašavanje na YouTube kanalu putem Google Adsa otvara brojne mogućnosti. YouTube promotivni videozapisi se ne usredotočuju na samu prodaju (kao što je to slučaj kod Search oglasa), već im je cilj privući korisnike, zabaviti ih i na inovativan način promovirati proizvode i/ili usluge. 

YouTube oglašavanje

Prema Alexi, YouTube je druga najposjećenija stranica na internetu, odmah nakon Googlea. Za one koji ne znaju, Alexa je online tvrtka (podružnica Amazona) koja rangira web stranice i ostali online sadržaj prema ukupnoj online posjećenosti.

Na ovoj platformi korisnici mogu postavljati, pregledavati i ocjenjivati videozapise, pa želite li dosegnuti te korisnike u trenutku njihova pretraživanja i pregledavanja videozapisa, vrijeme je za YouTube oglašavanje. 

Prednosti YouTube oglašavanja


YouTube oglašavanje


1. Veliki doseg


S obzirom na ostale kanale, pomoću YouTube kanala možete dosegnuti najveći postotak populacije. Prema zadnjim statistikama, više od milijarde korisnika unutar mjesec dana posjeti YouTube kanal, a za to vrijeme pogledaju 6 milijardi sati videozapisa.


2. Ciljanje korisnika


Dok je ukupni doseg YouTube kanala zasigurno nevjerojatan, doseg ne znači ništa ako ne dosegnete ciljanu publiku. YouTube oglašavanjem možete precizno ciljati publiku na temelju demografskih podataka, lokacije, interesa, uređaja preko kojeg gledaju oglase (prijenosno računalo, mobilni uređaj, tablet...).

Uz precizno ciljanje publike također možete odrediti i doba dana kada će se pojavljivati vaši oglasi. 


3. Dugotrajnost


Općenito govoreći, Google Ads na videokampanje postavlja početak i završetak njihova trajanja, no YouTube oglasi mogu trajati zauvijek! Vaša će se videoporuka pojaviti bez obzira na to kada novi potencijalni klijenti ili kupci započnu pretraživanje.


4. Isplativost


Za YouTube oglašavanje nije potreban veliki proračun. Fleksibilni sustav plaćanja po pregledu (pay per view – PPV) omogućuje postavljanje tjednog proračuna, pa čak i određivanje maksimalnog iznosa koji želite platiti po prikazu (maksimalna cijena po prikazu).


5. Mogućnost dijeljenja oglasa


Kombinacija pristupa videozapisu, dijeljenja i YouTube zajednice stvara odlične prilike za poticanje angažiranosti publike, a time i rast poslovanja. Ako gledatelj smatra da je vaš videozapis informativan i zabavan (ili oboje), on u bilo kojem trenutku može s drugima podijeliti vaš videozapis. Tako znatno proširujete doseg videooglasa. 


6. Mjerljivost uspjeha


Jedna od najvećih prednosti oglašavanja na YouTubeu jest mogućnost mjerenja marketinških kampanja. Uz Google Ads imate besplatan pristup izvještajima i analizama koje uključuju broj korisnika koji su vidjeli vaš videozapis, broj novih korisnika koji su se odlučili povezati s vama, kao i pojedinosti od kuda su posjetitelji došli. 


7. Dobivate povratne informacije od potencijalnih kupaca/klijenata:


Mnogo su veći izgledi da će korisnici izravno reagirati na YouTube oglase koristeći odjeljak za YouTube komentare. Putem komentara (koje je zaista teško skupiti) možete direktno od potrošača dobiti više uvida u uspješnost marketinških poruka te odgovaranjem na komentare produbiti odnos s njima.


8. Pozitivan utjedaj na SEO 


Postavljanjem svojeg videozapisa na YouTube pridonosite optimizaciji vaše stranice. Istraživanja su pokazala da se 70% videozapisa prikazuje u prvih 100 rezultata na tražilicama.

To je vrlo važno jer gotovo svaki korisnik svoju potragu za uslugom ili proizvodom započinje upravo na tražilici. Vjerojatno ste primijetili da se na Google rezultatima često pojavljuju YouTube videozapisi zato što je Googleu video postao važan i relevantan kao i tekst. To možete iskoristi i povezati online tekst na svojoj stranici s YouTube videom. Tako ćete stvoriti povratne linkove na vašu stranicu te će ona imati veći autoritet što će Google algoritam primijetiti i tako će vas bolje rangirati u rezultatima.

Uz sve ove prednosti, postoji nekoliko različitih formata YouTube oglasa pa bi mogli reći da je oglašavanje na YouTube kanalu prepuno pozitivnih iskustava u svijetu online oglašavanja.

Krenite već danas :) Znate da nam se možete javiti :P
  • Google Partner
  • Google Street View
  • AdWords certified partner
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura