Vaša kontakt osoba

Andrej Tonković
andrej.tonkovic@arbona.hr
+385 99 2087 404

Kako napraviti koristan newsletter?

E-mail marketing postaje jedan od najvažnijih marketinških kanala. Newsletter je idealan kanal pomoću kojeg možete doći do velikog broja potencijalnih kupaca i stvoriti prijateljsku vezu dijeleći s njima informativne, edukativne pa i prodajne e-mail sadržaje. 

E-mail marketing savjeti

Sve popularniji način oglašavanja je oglašavanje putem newslettera jer se direktno cilja na potencijalnog klijenta prezentirajući mu konkretan proizvod. 

Isto tako:
  • slanjem newslettera ostajete u kontaktu s kupcem/klijentom nakon što napusti vašu web stranicu
  • slanjem newslettera možete podsjetiti kupce/klijente na svoju ponudu proizvoda/usluga
  • newsletter je mjerljiv kanal komunikacije
  • newsletter šaljete onima koji to svojevoljno žele
Kako bi newsletter dao željeni rezultat važno je znati postaviti strukturu samog newslettera. Pitanje koje se ovdje postavlja je očito - kakav treba biti newsletter da dovede nove kupce i pomogne vam u ostvarivanju prihoda? 

1. Upoznajte svoju publiku

Kome šaljete newsletter? Mlađoj publici? Starijoj? Važno je znati kojim ćete se tonom obratiti svojoj publici i koji ćete im sadržaj slati. U protivnom ćete se morati suočiti s mnogo odjava iz newsletter liste.

2. Stvorite privlačan naslov newslettera

Naslov je ono što pretplatnici prvo vide zato se potrudite napisati ga najbolje što možete.
  • Kratak i jasan. 77% e-mailova se otvara na mobilnim uređajima pa neka naslov bude unutar 50 znakova
  • Ime pošiljatelja. Nikako nemojte koristiti adresu pošiljatelja “noreplay@tvrtka.com “. Neka to bude vaš službeni e-mail.
  • Recite što se nalazi u newsletteru. Ako je netko preuzeo eBook napišite naslov newslettera: “Vaš eBook vas čeka!”. Nudite li vikend akciju, napišite “Vikend akcija! Zaviri u našu ponudu”
  • Upotrijebite glagole usmjerene na akciju. Otvorite, pročitajte, saznajte, prijavite se.. - sve su to živopisni glagoli koji će potaknuti čitatelje da kliknu na newsletter.

3. Sadržaj newslettera mora biti kratak i jasan

Pokušajte odoljeti želji da u jednom newsletteru čitateljima ponudite na desetke proizvoda. Radije:
  • izaberite par proizvoda koje bi željeli istaknuti taj tjedan
  • za njihovu prezentaciju upotrijebite kvalitetne slike, bez opširnih opisa proizvoda koje čitatelji mogu pronaći na vašoj web stranici
  • istaknite benefite koje nudite (besplatna dostava, popusti...)
  • uspjeh leži u kvaliteti prezentacije ponude, a ne u kvantiteti proizvoda.

4. Sadržaj mora biti točan i aktualan

U newsletteru ponudite proizvode koji su u ovom trenutku na akciji, a ne koji će biti tek za dva tjedna. Isto tako, pišete li blogove, pišite o temama koje su aktualne.

5. Provjerite gramatiku 

Ponekad nam se okradu pogreškice, a da to ni ne primijetimo. Ili primjetimo? Hm… :) 
Preporučujemo da gramatiku sadržaja newslettera pregledate u besplatnom alatu za provjeru grešaka ili dajte nekome da još jednom pročita cijeli sadržaj. 

6. Dizajn newslettera neka bude što jednostavniji

Nekoliko općenitih smjernica:
  • ne koristite više od dva različita fonta
  • odaberite predložak newslettera koji ima responzivni dizajn
  • Koristite više vizuala nego samog teksta
  • Boje neka budu u skladu s bojama na vašoj web stranici.

E-mail marketing je sjajan način da ostanete u kontaktu s klijentima i kupcima, a ključ uspjeha je u pravoj interakciji i na izgradnji pozitivnog odnosa. Trebate li pomoć, slobodno nas kontaktirajte.
  • Google Partner
  • Google Street View
  • AdWords certified partner
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts