Vaša kontakt osoba

Ana Gavrić
ana@arbona.info
+385 99 774 50 84

Što sve treba sadržavati dobra landing stranica?

Znamo što je landing stranica, međutim znamo li što ona treba sadržavati kako bi posjetitelji stranice i ostvarili ono zbog čega su došli na stranicu?

Upoznajte se s nekoliko osnovnih elemenata:
  • Jasno istaknut naslov - treba biti označen H1 oznakom i u njega uključite ključnu riječ koja je za vas od bitnog značaja za tu stranicu. Na primjer, radite li landing stranicu za preuzimanje kataloga, H1 naslovu bi mogao biti “Novi katalog cipela jesen/zima”. H1 naslov treba biti pozicioniran u above-the-fold dijelu stranice te je poželjno da se nalazi što više na samoj stranici kako bi korisnicima odmah bilo jasna osnovna tematika stranice.
  • Podnaslov - u ulozi je potpore glavnom naslovu. On dodatno pojašnjava “problem” koji vaš proizvod ili usluga rješava odnosno “temu” vaše stranice čime se daje dodatna vrijednost korisniku.
  • Vizuali - fotografija/videozapisi - slika vrijedi tisuću riječi, pa će upravo slika ili kratki videozapis biti ključni da što dulje zadržati korisnike. Vizuali, naravno, moraju biti slikovita potpora vašem tekstu te trebaju imati definiran pripadajući alt opis.
  • Istaknite prednosti - zašto bi korisnici morali preuzeti eBook? Ili katalog? Što imaju od toga? Zašto bi morali zakazati termin pregleda zubi baš kod vas? Zašto je vaš proizvod najbolji? Koje su mu tehničke specifikacije? Razmislite što je to što Vas razlikuje od ostalih i istaknite benefite vašeg načina poslovanja. Poželjno je istaknuto do tri glavna benefita.
  • Cilj stranice - poziv na akciju (CTA). Stranica treba sadržavati poziv na akciju. Poziv da netko pošalje upit, naruči proizvod, dogovori pregled ili preuzme katalog. Najbolji i najdirektniji način je isticanjem CTA gumba koji korisnicima direktno pokazuje gdje je potrebno kliknuti, ali i putem labele button-a što tim klikom mogu očekivati.
  • Web obrazac - na landing stranici je idealno imati i web obrazac pomoću kojeg možete skupljati informacije o vlastitoj ciljanoj publici.
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM