Povećanje prometa i relevantne publike

sa SEO optimizacijom

Povećanje web prometa i relevantne publike sa SEO optimizacijom: Blitz-Cinestar

Blitz-CineStar je najveći kinoprikazivač koji je nastao 2003. godine zajedničkim ulaganjem vodedeg hrvatskog filmskog distributera tvrtke Blitz film i video distribucija i najvedeg njemačkog kinoprikazivača CineStara, kada je otvoren i prvi hrvatski multipleks u zagrebačkom Branimir centru. Danas Blitz-CineStar ima 12 operativnih multipleksa, s ukupno 83 dvorane i 14 367 sjedala, uključujudi premium kino formate IMAX i Gold Class. U multipleksima CineStar godišnje se prikaže oko 150 novih filmskih naslova.
 
SEO
optimizacija za tražilice

SEO

Optimizacija Web stranica za tražilice uključuje niz koraka čiji je cilj postizanje bolje pozicije u rezultatima pretraživanja Web stranice po određenim ključnim riječima. SEO se dijeli na Onsite i Offsite optimizaciju. OnSite optimizacija se radi na stranici koju želimo optimizirati, a OffSite optimizacija podrazumijeva sve radnje koje se rade izvan stranice koju želimo optimizirati.
Arbona, Google Partner i CineStar logo

Do uspjeha sa SEO-om

U samom početku Blitz-CineStar nije koristio SEO te je na određene ključne riječi bio jako loše pozicioniran. Nakon što smo krenuli sa SEO optimizacijom jasno smo odredili CILJ za Blitz-CineStar - povećati promet Web stranice dovođenjem određenih grupa korisnika koji imaju interes za tu tematiku. Izradili smo dugoročni plan SEO kampanje te tako uštedjeli dosta vremena i povećali produktivnost. Pomoću digitalne agencije Arbone analizirali smo stranicu www.blitz-cinestar.hr te smo dobili precizniji uvid u trenutno stanje stranice, koji su problemi i što zapravo koči rangiranje i veći organski promet. Nakon analize kreirali smo ostale smjernice i započeli optimizaciju.

"Dogodio se pomak u rangiranju i količini organskog prometa, autoritet naše stranice se podigao, svi ključni elementi su dovedeni na jednu višu, kvalitetniju razinu. Nakon SEO izmjena koje je Arbona napravila držimo prve pozicije na Googleu za sve ključne riječi te nam se povećao promet na stranici." - Josip Golubić

"Na kraju svakog mjeseca dobivamo izvješće za prethodni mjesec kako bi uz Arbonu vidjeli kakva je statistika. Praćenjem statistike možemo održavati kontinuitet uspješnosti, dok praćenjem pozicioniranja ključnih riječi možemo vidjeti određene prilike koje je potrebno iskoristiti prije nego to učini konkurencija." - Josip Golubić

Elena Majer