+385 1 6465 754
+385 42 410 770
info@arbona.hr

Što treba sadržavati kvalitetan AdWords oglas?

Objavljeno 3.6.2015 13:31:18
Što treba sadržavati kvalitetan AdWords oglas?
Kvaliteta Google AdWords kampanje ovisi o mnogo čimbenika. Prvi korak u izradi kvalitetne kampanje je izabrati relevantne ključne riječi koje će kasnije biti usko povezane s oglasom i sadržajem na vašoj web stranici. Drugi korak je kreiranje oglasa s kojima ćete privući korisnike sebi, a ne prepustiti ih konkurenciji.

U ovom blog postu ću iznijeti nekoliko savjeta kako napraviti oglas koji će vas koštati najmanje, a koji će vam donijeti najviše prometa. Cilj AdWords oglasa je privući one korisnike koji se zaista interesiraju za vaš proizvod ili uslugu, a odbiti one korisnike koji ne traže ono što nudite kako vam nebi uzalud trošili budžet.

1.) Ključne riječi koje ste izabrali za vašu kampanju trebate koristiti i u sadržaju oglasa i u URL-u koji se prikazuje. Jedna od prednosti oglasa koji je povezan sa ključnim riječima i odredišnom stranicom je da takav oglas troši manje novca, a ima bolji učinak u kampanji.

2.) Sadržaj oglasa je najvažniji dio oglasa jer je to poruka o proizvodu ili usluzi koja bi u korisniku trebala probuditi zainteresiranost upravo za vaš proizvod ili uslugu. Sadržaj oglasa se sastoji od naslova oglasa i opisa oglasa.
U naslovu oglasa najbolje je uključiti ključnu riječ da korisnik odmah vidi da vi nudite ono što on traži ili mu možete postaviti pitanje koje će sadržavati ključnu riječ. Naprimjer ako oglašavate kuhinje i imate ključnu riječ “kuhinje” tada u naslovu možete postaviti pitanje “Trebate novu kuhinju?” ili “Kupujete novu kuhinju?”. Kad korisnik vidi takav oglas imat će osjećaj da vi nudite upravo ono što on traži.
U opisu oglasa možete ukratko opisati proizvod ili uslugu koju nudite. Uvijek je dobro izdvojiti posebne pogodnosti koje nudite korisnicima (akcije, besplatnu dostavu, popuste i sl.). Ukoliko imate vrlo dobru cijenu za neki proizvod ili uslugu istaknite tu cijenu u oglasu.

3.) U URL-u koji se prikazuje u oglasu također je dobro uključiti ključnu riječ. Na taj način će korisnik znati da će ga klik na oglas odvesti na pravu stranicu.

4.) Odredišna stranica mora biti relevantna oglasu, što znači da sadržaj stranice mora biti povezan sa sadržajem oglasa. Ukoliko ste u oglasu naveli neke pogodnosti poput besplatne dostave tada taj podatak mora sadržavati i odredišna stranica. U suprotnom će vam Google dodijeliti nisku ocjenu kvalitete.

5.) Proširenja oglasa
Kako bi vaš oglas bio u prvom planu i kako bi ga korisnici lakše uočili nemojte zaboraviti u oglas dodati proširenja poput lokacije, telefonskog broja na koji vas korisnici mogu kontaktirati, dodatnih veza na web stranicu ili dodatnih opisa koji čine vašu tvrtku drugačijom od konkurencije. Neka proširenja, poput lokacije ili telefonskog broja su posebno bitne za mobilne oglase jer postoji mogućnost da korisnik koji pretražuje na mobilnom uređaju treba hitno taj proizvod ili uslugu. Najbolji dio je da su proširenja koja dodate u svoje oglase besplatna, a takvi oglasi donose puno više klikova na vaše oglase, odnosno vaš oglas ima viši CTR.

6.) Uvijek je dobro kreirati barem tri oglasa za svaku grupu oglasa te na taj način testirati koji će ostvarivati najviše klikova. Nakon nekog vremena možete najslabiji oglas maknuti i dodati novi ili izmjeniti postojeći te tako dalje testirati dok ne dobijete najbolji oglas.

Na kraju je uvijek dobro sve provjeriti jer bi primjerice gramatička greška u oglasu mogla odbiti korisnika u namjeri da kupi vaš proizvod.
  • Google Partner
  • Google Street View
  • AdWords certified partner
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts