Arbona je postala certificirani partner za Google Tag Manager!

Objavljeno: 20.03.2019. | 3 minute čitanja

Arbona je ponovno zasjala! U svoju smo kolekciju certifikata dodali još jedan - certifikat za Google Tag Manager! 

Arbona, agencija za digitalni marketing jedna je od malobrojnih hrvatskih agencija koja ponosno može reći da uz certifikat Google Analytics partnera ima i certifikat za Google Tag Manager! Do ovog certifikata nije lako doći. Potrebno je mnogo znanja, iskustva i uspješnih projekata koji Googleu dokazuju da smo agencija koja zaista ima znanja u postavljanju i rješavanju problema s ovim alatom. 

Što je Google Tag Manager?

Google Tag Manager

Google Tag Manager (GTM) je Googleov alat koji uz pomoć Google Analyticsa nudi praćenje, analizu i optimizaciju oglašavanja te nudi mogućnost upravljanja sustavima za mjerenje učinkovitosti web stranica i mobilnih aplikacija. 

Najjednostavnije rečeno, Google Tag Manager je mjesto u kojem se upravlja Analytics tagovima (oznakama) te tagovima za online marketing. Doduše, tagovi ne moraju biti samo dijelovi koda koji prate određenu aktivnost, već njima možete postaviti i online chat za posjetitelje stranice ili pop-up prozor s aktualnom ponudom. Bitno je napomenuti da se Google Tag Manager može koristiti i za ostale proizvode, ne samo one od Googlea. 

Korištenjem GTM-a nestaje potreba da web administratorima ili developerima šaljete popis promjena koje želite napraviti na praćenju analitike. Naime, GTM-om možete brzo i jednostavno ažurirati sve oznake, no kako bi to postigli, morate imati iskustva i određenog znanja u postavljanju tih oznaka.

Koja praćenja možete postaviti putem Google Tag Managera

Imate li web stranicu ili web shop, vjerujemo da u Google Analyticsu imate postavljenje konverzije i da ih svakodnevno pratite. Isto tako, sigurno pratite broj posjetitelja, najposjećenije stranice proizvoda, blogove i slično. Sve su to bitni mjerni podaci i pokazatelji uspješnosti, no ovi Analytics podaci vam neće dati uvid u način kako posjetitelji koriste vašu stranicu prije nego što vam se jave ili pošalju upit. Za ove detaljnije informacije ovdje je Google Tag Manager. 

Google Tag Managerom i Google Analyticsom možete pratiti:
  • Koliko online posjetitelja odmah dodaje proizvod u košaricu. S ovih se podataka može zaključiti treba li na odredišnoj stranici napraviti određene promjene kako bi se povećao broj konverzija.
  • Koliko je online posjetitelja vidjelo vaš CTA gumb. Iz podataka između ostalog možete saznati koji CTA gumbi imaju mnogo impresija no malo klikova, na kojim stranicama korisnici ne dolaze do CTA gumba i vide li mobilni korisnici CTA gumb mnogo rjeđe od desktop korisnika.
  • Točno izmjeriti interakciju korisnika na web obrascu. Možete saznati koliko je korisnika uspješno ispunilo web obrazac, na kojim su poljima odustali, koja su polja imala grešku prilikom ispunjavanja web obrasca i slično. 
  • Broj klikova na sve klikabilne elemente web stranice. Uz pomoć GTM-a se na bilo kojem klikabilnom mjestu može pratiti broj klikova. Na primjer, na preuzimanju dokumenta, linkovima na e-mail, linkovima na telefon, CTA gumbima “dodaj u košaricu”, otvaranje online chata i slično.
  • Koliko su dugo korisnici scrollali po određenoj web stranici. Vodite li blog, na stranice bloga mogu se postaviti vremenski događaji koji zapisuju koliko je posjetitelj scrollao po stranici (pomicao stranicu) i koliko se dugo zadržao na njoj.  

Zašto izabrati nas - Arbonu?

Arbona je specijalizirana agencija za digitalni marketing te certificirani Google Partner s velikim iskustvom u Google Analyticsu, SEO optimizaciji te oglašavanju putem Google Adsa, Facebooka, Instagrama, YouTube kanala te e-mail marketinga. 

Osim što smo certificirani Google Partner, također smo jedna od malobrojnih hrvatskih agencija koja je Google Analytics certificirani partner.

Naš se tim sastoji od certificiranih Google Ads, Analytics i, po novome, Google Tag Manager stručnjaka koji svakodnevno dokazuju svoje znanje i stečene vještine koje su prepoznali naši klijenti, zajedno s Googleom. Trenutno imamo više od 200 aktivnih klijenata u 7 država te više od 300 aktivnih projekata u 30 država. 

Između ostalog,  Arbona je jedina MailChimp Expert agencija u Hrvatskoj. Bilo da se radi o web stranicama ili web shopovima svakodnevno pratimo, analiziramo i dajemo odlične rezultate. 

Slobodno nas kontaktirajte ili zatražite ponudu i postanite jedan od naših zadovoljnih klijenata. 

Kontaktiraj Arbonu
Podijeli na:
Arbona logo

Za besplatno preuzimanje ebookova molimo vas da se registrirate i prijavite.

Prijava / Registracija ovdje
Arbona logo

Za besplatno preuzimanje ebookova molimo vas da se registrirate i prijavite.

Prijava / Registracija ovdje
Ana Gavrić