Iskoristite potencijal korištenje mobilnih uređaja u Hrvatskoj

Objavljeno: 13.11.2015. | 2 minute čitanja

Prodavači posvećuju sve više pažnje istraživanju online prodaje, kako bi istu mogli prilagoditi s obzirom na navike kupaca. Bliži se vrijeme darivanja, pa se tako povećava broj pretraživanja na Google tražilici. A s obzirom na to da korisnici pretražuju i u večernjim satima, kupnja ne prestaje zatvaranjem vrata na trgovačkim centrima. Stoga, mnogi prodavači vide tu činjenicu kao izuzetno dobru priliku za dodatnom prodajom uz pomoć blagdanskog oglašavanja. Međutim, bitan je i odabir korisnika kojima želimo prikazati informacije o svojim proizvodima ili uslugama.
Pobrinite se da Vas potencijalni kupci mogu pronaći na svim uređajima, jer većina njih je online.

Postotak ljudi koji ima pristup internetu, mobitelu te prosječan broj digitalnih uređaja po internet korisniku
 
Danas je 74% naših građana spojeno na internet, dok njih čak 46% koristi internet na mobilnim uređajima, a svaki Hrvat u prosjeku koristi barem 2 uređaja gdje koristi internet.

Tablica usporedbe korištenja mobitela po dobnoj skupini 2013. i 2014. godine
 
Korištenje mobilnih uređaja najpopularnije je kod osoba od 16-24 godine, čak 88%, ali i ostale generacije ne zaostaju.

Use internet and online purchases on smartphones
 
Trend korištenja mobilnih uređaja konstantno se povećava, te u Hrvatskoj 21% korisnika obavlja kupnju putem istih.

54% korisnika TV-a koristi internet na drugom uređaju dok gleda TV.

Online usage while watching "regular" TV
 
Iz grafa ispod možemo vidjeti koliko pretraživanja na tražilicama se spoji s reklamom koja je odgovarajuća za tog korisnika. Vidimo da su oglašivači dosta spori, te bi online kampanje trebale biti kvalitetnije kako bi reklama pronašla baš onog korisnika kojeg to zanima.

Pretraživanja na tražilicama po državama
 
Hrvati najviše vremena na internetu troše putem računala (60%), dok su na mobilnim uređajima oko 40% vremena, a najčešće je to između 05:00-08:00 i 21:00 – 01:00h.

Prikaz korištenja desktop, mobile i tablet uređaja
 
Uzimajući u obzir ove savjete i biranje što boljih ključnih riječi, upravo Vi možete konkurirati na tržištu, ali ne zaboravite i na to da su u današnje vrijeme bitni čimbenici za kupca u procesu kupnje: cijena, prilagođena i relevantna ponuda itd.
Podijeli na:
Elena Majer