Kako povećati angažman na Instagramu uz Instagram Reels?

Koraci za rast Intagram angažmana

Objavljeno: 14.09.2023. | 3 minute čitanja

Instagram Reels su videozapisi u trajanju do 90 sekundi snimani u okomitom full-screen formatu (16:9), koji su se pokazali kao izvrstan način da se poveća vidljivost profila i angažman pratitelja na Instagramu. Upravo su to neke od najvažnijih metrika za uspješnost na ovoj društvenoj mreži, koja u 2023. broji 1,63 milijardi korisnika u svijetu i 261 milijun u Europi.  

Donosimo vam 5 savjeta kako iskoristiti Reelse za povećanje angažmana na Instagramu.

 

1. Istražite publiku i stvorite relevantan i kreativan sadržaj

Kako biste privukli pažnju publike, važno je stvoriti sadržaj koji je relevantan za njihove interese. Zato biste trebali istražiti svoju publiku i saznati što ih zanima. Možete to učiniti pretraživanjem popularnih hashtagova u vašoj niši ili istraživanjem uspješnih primjera iz vaše industrije. Kada okvirno znate što vaša publika traži, možete stvoriti Reelse koji su relevantni za njihove interese, što će povećati šanse da će vaš sadržaj ostvari bolji rezultat. 

Instagram Reelsi su odličan način za testiranje kreativnosti. Iako je vrlo važno pratiti aktualne trendove, uvijek je poželjno istaknuti se od drugih, stoga nastojte bili kreativni i originalni. Možete se poigrati perspektivom snimanja, vizualnim efektima ili iznenađujućim scenama kako biste zadržali pažnju pratitelja.

 

2. Iskoristite sve što vam aplikacija nudi

Instagram Reelsi imaju nekoliko korisnih značajki koje mogu pomoći u kreiranju zanimljivijeg i privlačnijeg sadržaja za vašu publiku. Primjerice, možete koristiti predložene filtere i efekte za bolji vizualni dojam, kao i glazbu koja će upotpuniti konačni rezultat. Odabir glazbe može pridonijeti zadržavanju korisnika. Nije na odmet spomenuti ni kako će odabir trending pjesama također pomoći u ostvarivanju blagonaklonosti algoritma vašem sadržaju i tako pridonijeti uspješnosti videa.


Instagram Reels videozapis s glazbom na Arboninom profilu

3. Budite redoviti u objavljivanju

Kako bi vaši Reelsi bili uspješni, važno je redovito objavljivati. Zlatni standard industrije je objavljivanje 4 do 7 Reelsa tjedno, što je idealno za kriterije Instagram algoritma. Naravno, kreiranje Reelsa nije lak posao jer zahtijeva puno planiranja, vremena, truda i eksperimentiranja. Iz tog razloga rijetki mogu dostići ove brojke, tako da ne dozvolite da vas obeshrabri ako niste jedni od njih. Nastojte objavljivati čim redovitije i kreirati barem jedan Reel tjedno. U konačnici, kvantiteta nije važnija od kvalitete, stoga je bolje kreirati jedan kvalitetan Reel nego 7 ispodprosječnih. 
 

4. Potaknite interakciju s publikom

Jedan od najvažnijih faktora uspješnosti na Instagramu je interakcija s publikom. Kako biste ju potaknuli, možete koristiti pitanja, izazove ili natjecanja u vašim Reelsima. Uz samu kvalitetu sadržaja, ovo također može potaknuti vašu publiku da ostavlja komentare i reagira na sadržaj, što će povećati vidljivost profila i privući nove pratitelje.
 

5. Promovirajte svoje Reelse

Nakon što ste stvorili kreativan i zanimljiv Reel, važno je promovirati ga kako bi dosegnuo čim veći broj ljudi. Možete to učiniti dijeljenjem svojih Reela na drugim društvenim mrežama, kao što je Facebook ili ga uključiti u svoje Instagram priče. Također, ne zaboravite koristiti relevantne hashtagove kako bi se vaš sadržaj pojavljivao prilikom njihove pretrage. Za najbolje rezultate po pitanju povećanja dosega, uz ove organske opcije tu je mogućnost boostanja Reela, odnosno njegove plaćene promocije. 

Nekoliko napomena vezanih uz promoviranje, odnosno boost - Reelsi s glazbom koja ima copyright, odnosno autorska prava, ne mogu biti boostani, baš kao ni Reelsi u kojima se koriste GIF-ovi, interaktivni stickersi i filteri trećih osoba. Stoga, ako planirate koristiti ovaj oblik plaćene promocije, imajte to na umu kako uloženi trud ne bi bio uzaludan. 


Za personalizirani savjet povezan uz kreiranje Reelsa i ostalih oblika sadržaja za društvene mreže, slobodno nam se obratite. Naše usluge kreiranje sadržaja za Instagram uključuju kreiranje strategije, fotografiranje i snimanje na lokaciji, kreiranje i montažu sadržaja, objavljivanje, praćenje komentara te izvještavanje - ukratko, sve potrebno za ostvarivanje odličnih rezultata!


 
Podijeli na:
Elena Majer