Česta pitanja

Optimizacija za tražilice

Koji su preduvjeti za što bolju pozicioniranost ključnih riječi na Googleu?

Osnovni cilj prema kojem teži svaka web stranica je što bolja pozicija na Googleu. A kako bi se to postiglo najvažniji element je optimizacija web stranice, a prvi i osnovni korak je On Page optimizacija koja ouhvaća sve meta i alt tagove, title tagove, H1 i strong tagove. To su oni dijelovi stranice na koje se najviše obraća pozornost, odnosno po tome će Google bootovi pozicionirati Vašu web stranicu i upravo se uz sadržaj najviše pažnje obraća na taj dio.

Title tag jedna je od važnijih stvari. Naslov mora sadržavati između 55 i 65 znakova, mora biti smislen i sadržavati ključnu riječ. Najbolje je da ključna riječ bude na početku title-a.

Meta tagovi, odnosno description tag mora sadržavati između 120 i 155 znakova i jednu do dvije ključne riječi koje se ponavljaju na početku descriptiona i na samom kraju.

Kvalitetan sadržaj sa dovoljno, ali ne previše ključnih riječi, koji će biti zanimljiv čitateljima jedan je od najvažnijih faktora za što bolje pozicioniranje na Googleu. SEO preporuka je sadržaj sa 400 – 600 riječi od kojih su tek 2% ključne riječi. Napišite zanimljiv sadžaj kako bi se čitatelji iznova vraćali na Vašu web stranicu.

Drugi korak kod optimizacije web stranice je Off Page optimizacija ili izgradnja linkova sa vanjskih web stranica na Vašu. To je dio koji se radi nakon napravljene On page optimizacije. Za Google je jako važno ako vašu web stranicu preporučuju neki “jači” sajtovi ili strukom slične web stranice.

Želite li što bolju pozicioniranost ključnih riječi na Googleu, držite se navedenih smjernica.  

Elena Majer