Česta pitanja

Google Ads

Kolika je cijena klika na AdWords Display oglase?

S Google Display oglasima imate pristup milijunima web stranica, aplikacija i videa te možete doseći oko 93% svih internet korisnika. Zato je Google Display često bolji izbor za neka poduzeća te ostvaruje niži trošak po kliku. Prosječna cijena po kliku iznosi ispod 1$, dok je ona kod search oglasa između 1$ i 2$.

Google Display oglasi ostvaruju niži trošak po kliku.

Cijena klika na AdWords Display oglas ovisi o Quality Scoreu - što je QS viši, to je trošak niži! Što je Quality Score? Quality Score je Googleov interni sustav rangiranja kvalitete i relevantnosti oglasa i ključnih riječi. Prema njemu Google određuje trošak po kliku (CPC) te u kombinaciji s vašim maksimalnim bidom određuje rang oglasa.

Za ostvarivanje visokog Quality Scorea, ključan element je što viši click-through rate (CTR), odnosno stopa klikanja. Zato u nastavku donosimo nekoliko najvažnijih savjeta kako ostvariti i poboljšati svoj CTR te posljedično ostvariti i visoki Quality Score, visoke pozicije oglasa i nisku cijenu po kliku.
 


1) Koristite Ad Builder


Ako ne izrađujete sami svoje vizuale za Display oglase, Googleov alat Ad Builder vam može pomoći u izradu vizualnih oglasa.

Korištenjem Ad Buildera, Google povlači slike s vaše web stranice te odrađuje oko 80% ukupnog posla kreiranja oglasa, uključujući i boje i brendiranje.
 


2) Excludajte mobilne aplikacije


Ljudi većinu vremena na mobitelu provode u nekoj od aplikacija. Zamislite se samo - koliko ste puta otvarali Facebook ili LinkedIn u nekom mobilnom pretraživaču? No, gotovo smo sigurni da imate skinutu aplikaciju preko koje svakodnevno surfate društvenim mrežama.

No, nisu sve aplikacije prigodne za Google Display kampanje. Štoviše, ako vam ciljana skupina korisnika nisu korisnici aplikacija, možda ih je bolje u potpunosti i isključiti iz prikazivanja vaših oglasa.

Google automatski određuje relevantne web stranice i lokacije na kojima će pokazati vaše oglase. Većina tih mjesta uistinu i jesu odlična, no npr. aplikacije za igre definitivno nisu jedna od njih.

Google automatski određuje relevantne web stranice i lokacije za prikaz oglasa.

Stavite se i vi u kožu korisnika - igrate igru na mobitelu tijekom koje vam se prikaže oglas te vi slučajno kliknete na njega. Što ćete napraviti iste sekunde? Iznervirano ugasiti browser i vratiti se natrag u igru. A trošak je napravljen!
 


3) Započnite s remarketingom


Gotovo svi stručnjaci ističu, a i naše iskustvo je pokazalo tako, da je najbolji početak za Display oglašavanje remarketing.

S remarketing oglasima pomoću cookiea (kojeg korisnik pristane downloadati kada posjeti vaš web) možete pratiti korisnike po raznim web stranicama na internetu. Takvi su korisnici već posjetili vašu web stranicu te su pokazali određeni interes za vaš brend. S remarketing ih možete ponovno podsjetiti da se vrate na vaš web te naprave dodatnu konverziju.

S remarketingom su cijena klika na AdWords Display oglase, ali i CPA generalno dosta niski, a u isto vrijeme konstantno angažirate korisnike. Remarketing oglasi su jedan od najučinkovitijih načina kako poboljšati relevantnost i Quality Score vaših oglasa te time i spustiti CPC.

Elena Majer