Nakon nekoliko godina čekanja Google je napokon objavio novu inačicu svog algoritma - Google Penguin 4.0

Objavljeno: 05.10.2016. | 2 minute čitanja

Nakon nekoliko godina čekanja (podsjećamo, posljednji update, Penguin 3.0, objavljen je 2014. godine) Google je 23. rujna ove godine napokon objavio da su nakon duljeg perioda razvoja i testiraja spremni u upotrebu na svim jezicima pustiti update svog Penguin algoritma.


Što je to Penguin? Prema Adamu Stetzeru, Google je pokrenuo prvi update Penguina 2012. godine kako bi identificirao stranice koje spamaju rezultate pretraživanja s ciljem smanjivanja pretraživačkih rangova web-stranica, a koje krše Google Webmaster Uputstva manipuliranjem brojem klikova koji vode do stranice. Pojednostavljeno rečeno, Penguin prati spam linkove koji su plasirani samo s ciljem umjetnog poboljšanja rangiranja web-stranice.

Kao glavni nedostatak prijašnjih inačica Penguina ističe se potreba za ručnim osvježavanjem Penguina prije nego se mogu vidjeti znakovi oporavka. Novom, 4.0 inačicom, Google je ispravio ovaj nedostatak.

Stoga, koje će novosti donijeti novi Penguin 4.0 algoritam? Gary Illyes iz Googleovog tima ističe nekoliko karakteristika:
  1. Penguin sada radi u realnom vremenu (Real Time) - sada se Penguinovi podaci osvježavaju u realnom vremenu tako da će se bilo kakve promjene ranga dogoditi odmah nakon što se stranica ponovno indeksira.
  2. Penguin je sada više granuliran - bilo kakve kazne sada se dodjeljuju specifičnoj web stranici, a ne cijeloj domeni što je dugoročno poštenije.
Web se unatrag nekoliko godina značajno promijenio. Web-masterima bi trebalo biti omogućeno da se usredotoče na stvaranje odličnih i privlačnih web-stranica. Također, valja istaknuti da je Penguin samo jedan od više od 200 signala koji se koriste za određivanje ragna stranice. Stoga, napredak u razvoju Penguin algoritma omogućuje bolje korištenje Google pretraživačkih alata kako za developere tako i za korisnike koji pretražuju i koriste Google tražilice.

Ako vidite da Vaša Web stranica odnedavno ima pad prometa, slobodno se obratite Arbona timu koji vrlo precizno može definirati zašto Vaša web stranica nije u skladu sa novim Google pravilima. Što se brže ti problemi uklone, prije će krenuti oporavak i rast prometa.

Podijeli na:
Elena Majer