Keyword insertion (dinamično umetanje ključne riječi)

Objavljeno: 05.09.2014. | 2 minute čitanja

Google stalno poboljšava i dodaje nove opcije oglašavanja odnosno targetiranja, ali oglašivači često zaboravljaju na staru opciju Keyword insertion koja je vrlo bitna i može značajno poboljšati izvedbu Vaše kampanje. Keyword insertion dinamično ažurira tekst u Vašem oglasu s ključnom riječi koja pokreće Vaš oglas. Tako Vaš oglas postaje relevantniji potencijalnim korisnicima.

Ako želite koristiti ovu opciju, tada morate u tekst oglasa dodati isječak koda te svaki put kad se oglas prikaže biti će zamijenjen ključnom riječi koju je korisnik upisao u tražilicu odnosno koja je pokrenula oglas.

Primjerice ako imate naslov „{Keyword:Posebna ponuda krstarenja}“ i netko pretražuje Google s ključnom riječi „posebna ponuda“, tada će mu izaći oglas s podebljanim slovima onih riječi koje je unesao u tražilicu. Ako netko upiše „jeftina ponuda krstarenja“, tada će se u naslovu pojaviti i riječ „jeftina“ i ako je vi niste stavili u naslov.


Izgled Google Search oglasa s dinamičkom keyword insertion opcijom za pojam "ponuda krstarenja" u Google Adwords.

Primjer Google Search oglasa s dinamičkom keyword insertion opcijom za pojam "ponuda krstarenja"


Što se događa ako isključite opciju Keyword insertion

Neki oglašivači misle da opcija keyword insertion pridonosi vrlo malo Vašoj kampanji, odnosno toliko da je nevažno da li ju imate uključeno. Pokrenuli smo jedan test te smo na jednoj kampanji isključili keyword insertion i dobili smo rezultate koji dokazuju da je ova opcija vrlo važna i  da je velika greška ako ju ne koristite u svojoj kampanji.

Tablica usporedbe oglasa sa keyword insertion i bez keyword insertion po klikovima, CTR i konverzijama


U 20 dana testiranja bez opcije keyword insertion:

klikovi su se smanjili za 48%
CTR je pao za 38%
Konverzije su se spustile za 70%


Logično je da su konverzije pale, kad se smanjio broj klikova na Web lokaciju kao i CTR. Keyword insertion povećava broj klikova jer mijenja tekst oglasa baš u onaj koji korisnik želi vidjeti, odnosno baš ono što je upisao u tražilicu.


Savjeti kako najbolje implementirati keyword insertion:

Ograničenje znakova: Možete koristiti 25 znakova u naslovu i 35 u svakoj liniji oglasa. Provjerite hoće  li će Vam riječi stati u ta ograničenja.
Pripazite da Vam se ne dogodi da se u Vašem oglasu ne prikazuju riječi kao što su imena vaše konkurencije.
Keyword insertion možete koristiti i za vaš URL koji će biti prikazan u oglasu.
Koristite alat za pregled i dijagnozu oglasa koji se nalazi u AdWords sučelju, kako bi vidjeli da li se Vaš oglas prikazuje ispravno.

Podijeli na:
Elena Majer