SEO optimizacija je zaslužna za veći broj online posjetitelja na vašu web stranicu, no koliko njih učini željenu radnju na stranici?
Na primjer, koliko posjetitelja je postalo vašim kupcem? Koliko ih se pretplatilo na newsletter? A poslalo upit?
Ovdje u središte pozornosti dolazi CRO optimizacija ili napredna SEO optimizacija.
Optimizacija stope konverzija (eng. Conversion Rate Optimization), je tehnika kojoj je cilj da posjetitelje vaše web stranice pretvori (konvertira), u aktivne korisnike. Općenito govoreći, to znači da će CRO optimizacijom posjetitelji učiniti upravo ono što od njih i očekujete.
Cijena usluge
Cijena na upit
CRO Optimizacija usluga uključuje
Detaljnu analizu ponašanja korisnika web stranice
Smjernice za dizajn korisničkog sučelja
Detaljno izvješćivanje, analiza i implementacija na stranici
Eksperimenti dizajnirani za vašu web stranicu i posjetitelje
Postavljanje ciljeva, praćenje rezultata
Praćenje kretanja korisnika putem tzv. Heatmapa
A/B testiranja
Postavljanje dodatnih interakcija s web stranicom
Analiza web stranice - različiti uređaji i internet preglednici
Segmentacija korisnika prema analizi trenutnih korisnika
Definiranje strategija specifičnih za uređaj
Prijedlozi izrada odredišnih stranica za potrebe A/B testiranja
U periodu između 2016. i 2021. ostvarili smo odlične rezultate po pitanju broja rezervacija na svim kanalima, a posebice putem Google Ads-a. To je imalo velik utjecaj na skok u prihodima klijenta unutar promatranog petogodišnjeg razdoblja. Neki od izdvojenih rezultata oglašavanja su:
Porast broja direktnih rezervacija putem Google Ads kanala za 331%
Ukupni porast broja direktnih rezervacija (sa svih kanala) za 253%
Porast prihoda (sa svih kanala) od 270%
Doseg korisnika na društvenim mrežama porastao je za 314%, na čak 1.161.910 korisnika