Česta pitanja

Društvene mreže

Marketing na društvenim mrežama za poslovnjake

Svi ili velika većina vaših korisnika ima barem jedan profil na nekoj od društvenih mreža. Ako je vaše poslovanje jako dobro funkcioniralo u doba televizije, billboarda i plakata - nema razloga da vam ne ide u vrijeme društvenih mreža. Sastavite strategiju oglašavanja i pričajte priču koju će voljeti. 

Vođenje poslovnog profila na društvenim mrežama

Nećemo uopće trošiti vaše vrijeme na objašnjavanje važnosti društvenih mreža u poslovnom sektoru. 

Možemo samo zaključiti kako su društvene mreže ljudska svakodnevica. Ako želite ostvariti kontakt s kupcima, klijentima i partnerima ili održavati postojeće odnose - aktivan profil na društvenim mrežama je nužan.

Ako mislite kako je vaše poslovanje specifično i nemate potrebe za oglašavanjem na društvenim mrežama jer: “Facebook ili Instagram nisu mjesta gdje se nalazi moja ciljana skupina”, daleko ste od istine.

Morate znati kako Facebook i Instagram nisu jedine društvene mreže. Ako funkcionirate na B2B tržištu možete otvoriti LinkedIn profil. Zapravo, ne da možete već bi i trebali! Ako se bavite fotografiranjem događaja, otvorite profil na Pinterestu. Planirate li početi blogersku karijeru počnite pisati na Mediumu

Svatko može u nekom obliku prezentirati ono što radi putem videozapisa. Snimite informativne, zabavne ili poučne materijale i komunicirajte s vašim klijentima na YouTubeu.
 

Zašto društvene mreže?

Ako vaša tvrtka nema profil na društvenim mrežama ili barem jednoj, vi ne postojite za generaciju mladih potrošača. Ovo zvuči okrutno, ali to je istina. 

Ako želite održati i razvijati svoje poslovanje morate razmišljati o budućnosti, a budućnost su mladi koji su odrasli s društvenim mrežama. 

Osim upoznavanja kupaca, na “online trgovima” ostvarit ćete:
    
  • veću prepoznatljivost vašeg brenda
  • 
  • komunikaciju sa željenim skupinama
  • 
  • personaliziranu komunikaciju
  • 
  • leadove za vaše poslovanje
  • 
  • odnos uzajamnog povjerenje s vašim pratiteljima.
 

Kako osmisliti strategiju oglašavanja na društvenim mrežama?

Kreiranje strategije za oglašavanje na društvenim mrežama

Prije prvog posta (objave) na društvenoj mreži morate znati plan i program rada. Morate imati jasne smjernice vezane za način komunikacije, ton komunikacije, učestalost objava i vrstu sadržaja koju ćete objavljivati. 

Proučite sve dostupne materijale. Ako ste već radili nekakve kampanje koje nisu dale pozitivne rezultate naučite iz njih. Zašto nisu uspjele, kako ih poboljšati? Možda ste pričali pogrešnim osobama, možda ih ne zanima takva vrsta sadržaja, možda ste nedovoljno komunicirali s njima. 

Otkrijte kakva vrsta objava/oglasa je dala najbolje rezultate. Nakon toga imat ćete polaznu točku. Krenite planirati i odlučite što ćete i kako promovirati. 

Možete se odlučiti kako želite povećati svijest o vašem brendu. Ako imate “dovoljan broj pratitelja” koji nisu aktivni možete se odlučiti za kampanje koje za cilj imaju povećanje angažmana vaše publike. Ako je vaš profil na društvenoj mreži prepun aktivnih korisnika, ali niste zadovoljni svojim ROI-om trebate povećati konverzije. Postoje posebne kampanje s takvim ciljem. 

Nakon što ste isplanirali plan aktivnosti, krenite ih realizirati. Pratite, učite i testirajte. Ili se javite nama, Arbona vam može pomoći u svijetu društvenih mreža.


Kako pričati priču koju će pratitelji voljeti (i platiti)?

Content marketing - priča koju će kupci/klijenti voljeti

Imate Instagram kampanju i koristite fotografije koje ste pronašli pretražujući relevantan pojam na tražilici - nemojte se pitati zašto vam ne ide. 

Fotografije loše kvalitete ne bi se smjele pojavljivati nigdje, a pogotovo ne na Instagram feedu. Ova je društvena mreža pretežito vizualnog tipa, pa morate imati kvalitetne i privlačne vizuale. To je svakako dobar početak priče. 

Ako želite ostvariti poslovne rezultate putem društvenih mreža nemojte kopirati citate koje su svi već pročitali na sto drugih profila. Dajte si vremena i truda. 

Pozivi na akciju ili CTA gumbi funkcioniraju svugdje. Tako i na društvenim mrežama. Poziv na akciju ne mora biti samo “Kupi”, “Preuzmi” ili  “Naruči”. Poziv na akciju može biti i koristan savjet. 

U tom slučaju korisnik neće odmah kupiti kod vas, ali će u trenutku potrebe vama dati prednost u odnosu na onoga tko je samo “prodavao po super cijenama”

Pričanje priče dio je koji obavlja naš content marketing tim. Ako želite zanimljivu priču i oglašavanje na društvenim mrežama obratite se Arboni. Rado ćemo vam pomoći. 
Elena Majer