Česta pitanja

Google Ads

Razlika između search i display Google Ads oglasa

Search oglasi su tekstualni oglasi koji se prikazuju zajedno s rezultatima pretraživanja. Pretraživanjem određenog pojma Google će vam ponuditi i oglas koji je relevantan za postavljeni upit. Display ili slikovni oglasi će se prikazivati na stranicama koje koriste AdSense i sadržajno su povezane s onim što oglašavate. 

Google oglasi jednostavan je način komuniciranja s klijentima

Google konstantno radi na unaprjeđenju svojih usluga. Tako nam često javlja o novostima vezanim za formate svojih oglasa, novim SEO praksama i drukčijim algoritmima pretraživanja sadržaja web stranica.

Iako jednom postavljen search ili display oglas izgleda trivijalno, samo postavljanje nikako nije beznačajno. Samo jedna pogreška može vas koštati uspjeha cijele kampanje, pa je zato najbolje da taj posao prepustite drugima.

Prva pogreška koju možete napraviti je odmah kod izbora formata Google Ads oglasa. 

Pitate se koja je razlika između search i display Google oglasa i koji format najviše odgovara vašem poslovnom cilju?

Nastavite čitati …

Google search oglas ciljaju pretraživačku mrežu

Kada vam netko spomene Google Ads prva stvar koja vam vjerojatno pada na pamet je upravo ovaj tip oglasa. 

Search oglas se prikazuje zajedno s rezultatima pretrazivanja

Search oglas (tekstualni oglas) je oglas koji se prikazuje zajedno s rezultatima pretraživanja i posebno je označen zelenim kvadratićem unutar kojeg piše Ad(Oglas).

Search oglasi sastoje se od:
    
  • naslova oglasa, to je onaj plavi tekst kojeg prvog uočite
  • 
  • zelenog linka koji se nalazi ispod naslova (adresa odredišta vašeg oglasa i tekst ovog linka ne moraju nužno biti identični)
  • 
  • kratkog opisa oglasa - dio gdje detaljnije opišete ono što oglašavate koristeći ključne riječi u 90 znakova.

Osim ovih informacija Google Ads vam omogućuje i proširenje oglasa

Ovaj format Google Adsa možemo usporediti s već pomalo zaboravljenim papirnatim oglasnicima. Korisnik koji treba uslugu ili proizvod nekada je listao oglasnik u potrazi za traženim proizvodom/uslugom, a danas svoj upit postavlja Googleu. 

Ako korisnikov upit odgovara ključnim riječima za koje ste aktivirali search oglas on će vidjeti vaš oglas zajedno s ostalim rezultatima. Na taj se način obraćate klijentu u trenutku dok on traži vaše usluge ili proizvode. 
 

Google display oglas je slikovni oglas

Display ads je slikovni oglas koji se prikazuje unutar prikazivačke mreže. Tu spadaju stranice koje surađuju s Googleom. 

slikovni oglas se prikazuje unutar prikazivacke mreze

Ovakav se oglas neće prikazati na stranicama s rezultatima pretraživanja

Ako ste kreirali display oglas kojim želite kupcima prezentirati novu uslugu iz IT sektora on će biti prikazan na stranicama i aplikacijama koje imaju veze s IT-em. 

Recimo samo kako AdSense, dodatak koji omogućava prikazivanja prikaznih oglasa, koristi više od 2 milijuna web stranica i više od 650.000 aplikacija.

Ovakvi oglasi mogu biti prikazani u formi teksta, unutar Gmaila, u obliku banera ili posebno određenim mobilnim aplikacijama. Display oglasi sadrže slike ili bogate medije kao što su video zapisi, interaktivni elementi i animacije.

Slikovni oglas je dobra opcija ako:
    
  • imate usku nišu korisnika ili oglašavate nešto ekskluzivno
  • 
  • želite koristiti video i fotografije za vaš oglas
  • 
  • je fokus oglašavanje podizanje svijesti o brendu.

Najbolja stvar vezana za Google oglase je da plaćate samo kada korisnici kliknu na njih kako bi posjetili vašu web stranicu. 

Samo prikazivanje oglasa povećat će svjesnost o brendu, a vi to nećete platiti jer nitko nije kliknuo na oglas.

Ako niste zadovoljni rezultatima vaših Google Ads kampanja, a mislite kako možete puno bolje obratite nam se. Jer onda stvarno možete bolje ;)
Elena Majer