Vaša kontakt osoba

Ana
ana@arbona-agency.com
099 774 50 84

Google Adwords proširenje oglasa

Objavljeno 13.5.2016 08:28
Google Adwords proširenje oglasa
Google AdWords proširenja (extensions) daju vam mogućnost da dodate još neke informacije na vaš Adwords oglas.

Ekstra informacije čine vaš oglas drugačijim od ostalih te se on ističe u mnoštvu ostalih oglasa što vam daje bolje šanse da će korisnik kliknuti baš na vašu ponudu.

Uključivanjem dodatnih podataka o tvrtki u vaš oglas, kao što su adresa, telefonski broj, više veza na stranice Web-lokacije (sitelinks)ili posebna ponuda, nude korisnicima još više razloga da kliknu na oglas.

U nastavku ćemo spomenuti neka značajna proširenja koja vam mogu pomoći u proširivanju vaših oglasa.


Sitelinks extension (veze na vaše stranice)


Ovo proširenje omogućuje vam da svoj oglas proširite dodatnim linkovima prema vašoj stranici, a nalaze se ispod oglasa. Ispod je primjer kako izgledaju takvi linkovi.

Primjer Google Search oglasa s sitelinks ekstenzijom u Google stranici rezultata
Google Adwords nam omogućuje da dodatno proširimo i sitelinkove tako da dodamo kratak opis o svakome. Takvi prošireni linkovi ne prikazuju se uvijek već o tome Google odlučuje kada će ih prikazati.


Call extension (broj telefona)


Uključivanjem ovog proširenja vaš oglas biti će bogatiji za vaš broj telefona. U sklopu oglasa prikazuje se vaš broj na kojeg se može kliknuti, što je primjerice vrlo zanimljivo za korisnike mobilnih uređaja jer klikom na broj odmah pokreću pozivanje prema vašem broju telefona. Ispod je primjer kako izgleda call extension.

Primjer Google Search oglasa s call ekstenzijom na Google rezultatima pretrage


Callout extension (dodatni opisi)


Dodatni opisi omogućuju nam prikazivanje dodatnog teksta u vaše oglase. S ovakvim proširenjem možete prikazati dodatne informacije o svojoj ponudi. Dodatni opisi se mogu prikazivati u oglasima pri vrhu ili pri dnu rezultata Google pretraživanja. To mogu biti oglasi popout „besplatna dostava, brza dostava, 100% povrat novca“ itd.

Primjer Google Search oglasa s callout ekstenzijom na Google rezultatima pretrage


Location extension (proširenje lokacije)


Dodavanjem svoje lokacije vaš oglas sadrži vašu adresu na koju je moguće kliknuti te na mapi vidjeti gdje se nalazi, te pokrenuti GPS upute kako doći do vas. Ovo može biti korisno firmama koje djeluju lokalno kako i ih korisnici mogli lakše pronaći.

Primjer Google Search oglasa s location ekstenzijom na Google stranici s rezultatima


ZAKLJUČAK


Proširenja vaš oglas obogaćuju informacijama zbog kojih vaš oglas postaje atraktivniji i zamjećenije. Takve informacije mogu pomoći korisnicima te ih privući da provjere vašu ponudu. Oglasi koji sadržavaju proširenja imaju veću stopu konverzije od običnih.

  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM