Vaša kontakt osoba

Ana Gavrić
ana@arbona.info
+385 99 774 50 84

Vrijednost linkova za SEO

Objavljeno 19.12.2014 10:52:58
Linkovi na Webu prema Web stranicama mogu se smatrati kao glasovi koji su dani izvana, pa tako svi glasovi na početku imaju istu vrijednost, a stranice koje primaju više glasova postaju važnije. Što su stranice važnije, time donose važnije glasove. Ovaj način vrednovanja zove se PageRank, on je promijenio način Web pretraživanja. S otkrivanjem tog algoritma bilo je lakše optimizirati Web stranicu da zauzme visoku poziciju za neku ključnu riječ. Google je nastojao dalje razvijati taj algoritam te je za rangiranje stranica s vremenom uzimao sve više faktora u obzir.
 

10 pravila kod linkovaNavodimo deset pravila koje je potrebno slijediti za uspješnu linkbuilding kampanju.

 
  1. Linkovi koji se nalaze više u HTML kodovima imaju veću važnost. Drugim riječima, linkovi koji su pisani na početku koda imaju veću vrijednost od onih koji su pisani ispod njih.
  2. Vanjski linkovi su utjecajniji od internih linkova. Pravilo koje se može interpretirati kao; “Poruka u kojoj drugi kažu za tebe je bitnija nego poruka u kojoj ti kažeš sam za sebe”.
  3. Linkovi od različitih domena važniji su od velike količine linkova s jedne domene.
  4. Linkovi iz pouzdanih i autoritativnih Web stranica imaju vrlo veliku vrijednost.
  5. Linkovi koji se nalaze unutar sadržaja imaju veću vrijednost od onih iz Footer-a/Sidebar-a/Navigacije. Testiranjem unosa linkova u razne dijelove stranice, dolazi se do zaključka da su bolje rangirani oni linkovi koji se nalaze u glavnom tekstualnom sadržaju.
  6. Link koji se pojavljuje u tekstualnom obliku ima nešto veću vrijednost od onog koji se prikazuje u slikovnom.
  7. Linkovi od važnijih i popularnijih stranica imaju veću vrijednost od ostalih. Za primjer se mogu uzeti neki najčitaniji portali čiji će link imati veću vrijednost i utjecaj od nekih manjih lokalnih portala.
  8. Linkovi koji unutar sadržaja imaju NoScript tagove, imaju manju vrijednost ili je nemaju uopće.
  9. Stranica koja u kratkom vremenskom razdoblju dobije veliku količinu linkova može privremeno bolje rangirati od svoje konkurencije koja ima veći autoritet jer tražilice takve stranice mogu vidjeti kao neku novost koja je trenutno vrlo popularna.
  10. Ulazni linkovi sa stranica koje imaju bilo kakav oblik ne dozvoljenog sadržaja mogu naštetiti rangiranju.
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM
  • FB
  • Facebook Certified Planning Professional Badge