Kroz 10 poglavlja eBooka ćemo poprilično detaljno obraditi e-mail marketing.
Zbog jednostavnijeg razumijevanja, počet ćemo s povijesti e-mail marketinga pa preko konkretnih primjera doći do mjerenja uspješnosti e-mail kampanja koje mi u Arboni danas koristimo.
Definiranje ciljane publike iznimno je bitan dio u postavljanju e-mail marketing kampanje. Zapravo, ovaj dio je bitan za uspješnost bilo koje marketinške kampanje.
Fore poput "Pretplati se na naš newsletter" ili "Ne spamamo", su "u redu", ali ništa više od toga. Ako ti je "u redu" dovoljno dobro, znaš kako će izgledati mikrocopy na obrascu za generiranje pretplatnika.
Prvo i najvažnije, dobar newsletter ima kvalitetan dizajn koji je jednostavan i pitak. Poželjno je koristiti i što manje kolona, a jedna kolona je idealna.
Priroda svakog posla i specifične karakteristike različitih tržišta daju različite odgovore na pitanje - kada slati newsletter.
Pametno i strateški pripremi e-mail kampanje koje će te istaknuti od konkurencije.
E-mail marketing nije mrtav još! Dapače, centar je mnogih uspješnih poslovnih priča, te donosi mjerljive i dugoročne rezultate i odličan ROI!
Besplatno preuzmi naš e-book i dopusti da ti pomognemo s nekoliko smjernica, savjeta i strategija koje smo naučili iz dugogodišnjeg iskustva.