Kroz 10 poglavlja eBooka ćemo poprilično detaljno obraditi e-mail marketing.
Zbog jednostavnijeg razumijevanja, počet ćemo s povijesti e-mail marketinga pa preko konkretnih primjera doći do mjerenja uspješnosti e-mail kampanja koje mi u Arboni danas koristimo.
Definiranje ciljane publike iznimno je bitan dio u postavljanju e-mail marketing kampanje. Zapravo, ovaj dio je bitan za uspješnost bilo koje marketinške kampanje.
Fore poput "Pretplati se na naš newsletter" ili "Ne spamamo", su "u redu", ali ništa više od toga. Ako ti je "u redu" dovoljno dobro, znaš kako će izgledati mikrocopy na obrascu za generiranje pretplatnika.
Prvo i najvažnije, dobar newsletter ima kvalitetan dizajn koji je jednostavan i pitak. Poželjno je koristiti i što manje kolona, a jedna kolona je idealna.
Priroda svakog posla i specifične karakteristike različitih tržišta daju različite odgovore na pitanje - kada slati newsletter.
Za besplatno preuzimanje ebookova molimo vas da se registrirate i prijavite.
Prijava / Registracija ovdje