Što ćete naučiti?
U (mikro)ekonomskoj teoriji postoji efekt stampeda. Objašnjavu pojavu kada potražnja za proizvodom raste s brojem korisnika tog proizvoda. Ako ima susjed, moram imati i ja. A koji dan u godini bolje personificira efekt stampeda od Crnog petka?
Prošlih godina su brendovi kupcima na Crni petak ponudili posebne popuste, a isto planiraju napraviti i ove godine. Što mislite zašto?
Besplatno preuzmite naš e-book i dopustite da vam pomognemo s nekoliko smjernica, savjeta i strategija koje smo naučili iz dugogodišnjeg iskustva!
Priprema web stranice
Pripremite web stranicu za pojačani online promet! Neke od stvari na koje bi morali baciti oko su vrijeme učitavanja stranice, složenost checkout procesa i najava posebnih akcija za Crni petak.
Google Ads oglašavanje
Što raditi s ključnim riječima? Ostaju iste ili je potrebno dodati i akutalne ključne riječi? Koliki budžet je potreban? Treba li proširiti Search oglase?
Društvene mreže
Morate li za Black Friday, dan kada počinju rasprodaje, biti na svim mrežama? Objavljivati isključivo promocije ili i drugi sadržaj koji će publiku potaknuti na akciju?
Email Marketing
Što ako nemate mailing listu? Kako se istaknuti u online sandučićima? Zašto su bitni naslovi newslettera?
Pametno i strateški pripremite online promocije kako bi se uspjeli istaknuti od konkurencije.
Black Friday je vrijeme koje pruža mnogo kreativnih mogućnosti za komunikaciju s klijentima i kupcima. Preuzmite
naš e-book i krenimo zajedno u osvajanje online tržišta!