Vaša kontakt osoba

Ana Gavrić
ana@arbona-agency.com
+385 99 774 5084

Internet marketing

Što je SEM?

SEM je skraćeno od "Search Engine Marketing" i primarno označava oblik online marketinga koji se provodi pomoću plaćenih oglasa na tražilicama. Širi je pojam od SEO-a, odnosno same optimizacije za tražilice, što je neplaćena metoda,  ...
Saznajte više

Što je segmentacija?

    Segmentacija je podjela kupaca, klijenata odnosno primatelja vaših marketinških poruka u skupine, pr čemu ih se grupira po nekim sličnostima, a razlike među tim grupama su što veće. Segmentacija se u smislu digitalnog marketinga od ...
Saznajte više

Što je to prodajni lijevak?

  Prodajni lijevak odnosno sales funnel je niz koraka koje prolazi osoba od kad sazna za vašu tvrtku i proizvod pa dok u konačnici ne postane vaš kupac. Kraće, prodajni lijevak je proces kojim se ostvaruje prodaja. Prodajni lijevak se dijeli ...
Saznajte više

Što je buyer persona?

  Buyer persona je fiktivna reprezentacija savršenog kupca kojem definiramo pripadajuću demografiju, interese, obrazovanje i posao, ali i koji su mu problemi, ciljevi, o čemu razmišlja i kako donosi odluku. Još se naziva i customer persona i ...
Saznajte više

Što je Below The Line (BTL) marketing?

  Below the line marketing ili marketing ispod crte je onaj koji je usmjeren prema definiranoj ciljanoj publici, odnosno takozvanim buyer personama. Takav marketing se temelji na podacima o korisnicima kao što su oni demografski, interesni il ...
Saznajte više
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM