Internet marketing
Što su web push notifikacije?
Web push notifikacije su marketinški kanal koji korisnika može ponovno dovesti na vašu web stranicu. One su klikabilne rich content poruke koje se šalju na uređaj od strane web stranice ili web aplikacije.
Korisnik mora odobriti primanje notifikacij ...
Saznajte više
Što je Bitly?
Bit.ly je alat koji služi za skraćivanje URL-ova i platforma za upravljanje vezama. Tvrtka Bitly osnovana je 2008. godine. Bitly mjesečno skraćuje i do milijardu linkova za upotrebu na društvenim mrežama, u e-mailu, sms-u, itd. Osim toga, on je moćan ...
Saznajte više
Što je online recenzija?
Online recenzija je online iskustvo korisnika pri kupnji proizvoda ili korištenja određene usluge.
Potencijalni kupci sve više vjeruju ostavljenim recenzijama drugih korisnika i prema njihovim preporukama odlučuju žele li ili ne žele kupiti proizvod ...
Saznajte više
Koje su faze korisničkog putovanja kupca?
Korisničko putovanje (customer journey) je proces kroz koji kupci prolaze kako bi postali svjesni o proizvodu ili usluzi, evaluirali ga te na kraju i kupili.
A koje su to faze? Iako je svima poznata podjela na 3 faze, ovdje ćemo upoznati i 4. fazu k ...
Saznajte više
Što su KPI-evi u digitalnom marketingu
Key Performance Indicators, (KPI) predstavljaju Ključne pokazatelje uspješnosti poslovanja. Riječ je o skupini metrika prema kojima ćete ocjenjivati uspješnost vaših digitalnih kampanja. KPI-eve je potrebno odrediti, postaviti i pratiti.
KPI-ev ...
Saznajte više