Vaša kontakt osoba

Ana
ana@arbona.info
+385 99 7745 084

Internet marketing

Što su KPI-evi u digitalnom marketingu

Key Performance Indicators, (KPI) predstavljaju Ključne pokazatelje uspješnosti poslovanja. Riječ je o skupini metrika prema kojima ćete ocjenjivati uspješnost vaših digitalnih kampanja. KPI-eve je potrebno odrediti, postaviti i pratiti. KPI-ev ...
Saznajte više

Što je spam (neželjena elektronička pošta)

Spam ili junk mail je neželjena elektronička pošta. Riječ je uglavnom o nerelevantnim marketinškim porukama koje se šalju na e-mail adrese primatelja koji za to nisu dali svoju privolu. Osim što su spam poruke nerelevantne za primatelja, često su opa ...
Saznajte više

Kako izraditi buyer personu (profil idealnog kupca)

Buyer personu ćete izraditi tako da pronađete odgovor na pitanje tko su osobe koje kupuju vaše usluge/proizvode. Također zanima vas i jesu li zaposleni, putuju li i koliko često te koliko su spremni izdvojiti za proizvod/uslugu. Osim ovih “fizi ...
Saznajte više

Kako napraviti koristan newsletter?

E-mail marketing postaje jedan od najvažnijih marketinških kanala. Newsletter je idealan kanal pomoću kojeg možete doći do velikog broja potencijalnih kupaca i stvoriti prijateljsku vezu dijeleći s njima informativne, edukativne pa i prodajne e-mail ...
Saznajte više

Retargeting i remarketing - je li to isto?

Retargeting (ponovljeno ciljanje) se najčešće odnosi na plaćene oglase koji ciljaju online korisnike koji su na određeni način stupili u interakciju s vašim web mjestom. Remarketing (ponovljeni marketing) se većinom odnosi na e-mail kampanje koje žel ...
Saznajte više
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM
  • FB
  • Facebook Certified Planning Professional Badge