Vaša kontakt osoba

Ana Gavrić
ana@arbona.info
+385 99 774 5084

Instagram grid pinning

Objavljeno 22.9.2022 9:30:11
Instagram grid pinning

Nakon što je testirao opciju tijekom travnja, Instagram je grid pinning omogućio svim svojim korisnicima. Novom funkcionalnošću tako je otvoren dodatni prostor za kreativnost vlasnika Instagram profila.

 

Što je uopće grid pinning?

Grid pinning je nova opcija na Instagramu koja vam omogućava da odaberete tri objave (fotografije ili reelsa) koje ćete zadržati na vrhu svog profila. Koncept je sličan onom istaknutih Instagram story-a, odnosno priča, koje možete zadržati i razvrstati u setove, a prikazuju se odmah ispod Bio sekcije vašeg profila. No, za razliku od priča, objave nisu posebno odvojene već se samo nalaze na prve tri pozicije vašeg feeda.

Kao i kod Facebooka i Twittera, sve što “zapiknete” odnosno prikvačite na vrh svog Instagram profila, ostaje tamo tako dugo dok sami ne uklonite pin, a sav ostali sadržaj koji objavljujete pojavljivati će se ispod prikvačenih objava. 

 

Kako prikvačiti objavu?

Za početak, provjerite imate li najnoviju verziju Instagrama, odnosno postoji li ažuriranje za preuzeti iz vaše trgovine aplikacija.

Kako bi pinnali objavu, otvorite aplikaciju pa otvorite svoj profil. Među objavama pronađite onu koju želite prikvačiti te kliknite na nju. Kada ste otvorili objavu, pritisnite na tri točke gore desno kako bi vam se prikazale dodatne opcije, pa među njima pronađite i onu “Prikvači na svoj profil”.

 

 

Vratite se korak unazad kako bi pogledali cijeli svoj feed i uvjerili se da je objava prikvačena. Pinnane objave možete prepoznati i po ikoni pribadače u gornjem desnom kutu. U slučaju da ste prikvačili objavu sadržanu od više fotografija, ikonu koja označava galeriju zamijenit će ikona prikvačene objave.

Još su vam preostala dva mjesta za prikvačene objave, pa ukoliko želite, odaberite dodatne dvije objave i ponovite opisani postupak.

Imajte na umu da redoslijed kojim ste prikvačili objave igra ulogu u redoslijedu njihovog prikazivanja na feedu. Naime, posljednja objava koju ste prikvačili prva se pokazuje na vašem profilu.

 

 

Srećom, objave koje ste prikvačili možete i otkvačiti. Postupak je identičan onom za pinnanje, samo što u izborniku na mjestu “Prikvači na svoj profil” sada stoji “Otkvači s profila”.  Odaberite tu opciju, vratite se na pregled profila i uvjerite se da objava zaista više nije prikvačena na vrh profila.  Ukoliko se poigrate pinnanjem i unpinnanjem, možete lako postići željeni redoslijed objava.

 

Kako koristiti grid pinning opciju u marketingu

Iako je dostupna svima, tvrtke i poslovni računi vjerojatno će imati najviše koristi od ove opcije. Donosimo i nekoliko prijedloga kako koristiti prikvačene objave:

 

Kratkotrajne ponude

Imate li trenutno u tijeku neku akciju ili popust na određeni proizvod? Prikvačena objava može biti korisna kako bi vaši kupci lako vidjeli tu informaciju.

I mi smo nedavno iskoristili pinned post upravo za tu namjenu -  u tijeku su bile prijave za našu Akademiju digitalnog marketinga koja se održava uživo u Arboninim prostorima u Zagrebu. Kako je tema bila aktualna, a vrijeme prijava ograničeno, prikvačili smo tu objavu kako bi bila lako dostupna i vidljivija svima koji posjete naš Instagram profil.

 

 

Istaknuti sadržaj

Jeste li, primjerice, nedavno u prodaju pustili novu kolekciju odjeće? Ili pak u svoju ponudu uvrstili novog proizvođača? Možda objavili novi sadržaj na YouTubeu? U takvim i sličnim slučajevima možete koristiti pinned posts kako bi istaknuli novitete i sadržaj u vašoj ponudi ili na drugim vašim kanalima.

 

Sezonski sadržaj

Zimski praznici i blagdani ili ljetna sezona, primjeri su kada također možete istaknuti prigodan sadržaj.

 

Svjedočanstva kupaca

Ukoliko imate snimljena svjedočanstva kupaca odnosno klijenata koja ste objavljivali, ovo može biti odlična prilika kako bi ih istaknuli i pokazali svima što o vama misle oni koji su isprobali vaše proizvode ili usluge. 

 

Na kraju...

Bez obzira želite li istaknuti neki svoj proizvod, posebnu ponudu ili pozitivna iskustva drugih, prikvačene objave mogu vam u tome pomoći s obzirom da su prvi sadržaj koji potencijalni kupci vide kada posjete vaš profil. Kako bi im ponudili što kvalitetniji sadržaj, a niste sigurni kako, uvijek nam se možete javiti. Naši stručnjaci za digitalni marketing pomoći će vam izraditi strategiju, uočiti prilike, kao i stvoriti dobar sadržaj koji će privlačiti pažnju. 

 

  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM