7 načina kako generirati leadove pomoću društvenih mreža

Objavljeno: 11.10.2017. | 8 minute čitanja

Obično kada se razmišlja o društvenim mrežama sljedeći pojmovi padaju na pamet: brand awareness, komunikacija s kupcima, distribucija contenta...

No, društvene mreže su fantastične i za generiranje leadova. Na kraju krajeva, ako želimo ubaciti korisnike u svoj sales funnel, moramo biti prisutni tamo gdje ti korisnici i borave.

A danas gotovo svi borave na društvenim mrežama.

Samo je u Hrvatskoj trenutno aktivno oko 2 000 000 Facebook korisnika, a o svijetu da ne pričamo (FYI, u svijetu ih je trenutno oko 1,8 milijardi).

Čisto sumnjamo da je neko poduzeće ili brend uspostavilo komunikaciju s tih gotovo 2 milijuna hrvatskih Fejsera. A kakva je to tek prilika!

Zamislite samo da dosegnete tek 1% svih tih korisnika i ubacite ih u svoj sales funnel - to je broj od gotovo 20 000 potencijalnih kupaca kojima kad ih upoznate, možete poslati ponudu baš za proizvod ili uslugu koja ih interesira.

I to pričamo samo o fizičkim korisnicima. Gdje su u toj cijeloj priči još i poduzeća i poslovni subjekti.

Uglavnom, lead je potencijalni korisnik ili kupac koji je iskazao interes za vaš proizvod ili uslugu te je ostavio svoje kontakt podatke.

A prilike za generiranje leadova na društvenim mrežama su nebrojene.

Zato prestanite promatrati društvene mreže samo kao kanal za brendiranje i komunikaciju s publikom i prihvatite njihovu prodajnu snagu. Jer, na kraju krajeva, dugoročni cilj svake strategije generiranja leadova je ostvarivanje prodaje.

Zato ćemo danas objasniti kako pretvoriti poslovne profile na društvenim mrežama iz najobičnijeg alata za brendiranje i održavanje odnosa s kupcima u fino podmazani stroj za generiranje leadova.

 

DRUŠTVENE MREŽE I GENERIRANJE LEADOVA


Krenimo od osnova osnove - cilj generiranja leadova je ubacivanje korisnika u sales funnel kroz sve faze njihovog customer journeya. To nije isto kao i sama prodaja.

Stvari se mogu ovako postaviti - kako bi mogli poslati ponudu i s njom ostvariti prodaju, za početak je potrebno znati tko su potencijalni kupci s najvećom vjerojatnošću da će uistinu i kupiti proizvod ili uslugu.

Generiranje leadova služi upravo tome - skupljanju informacija i znanja o (potencijalnim) kupcima. S pravilno posloženom strategijom, kreiranje buyer persona nikada nije bilo lakše.

Davno su prošla vremena kada se prodavalo tako da se zivkalo brojeve iz telefonskog imenika bez ikakvog reda i smisla.

Danas ljudi to ne vole.

Oni žele samo onu ponudu koja zadovoljava njihove interese, rješava njihove probleme i koja je stigla u pravom trenutku preko pravog kanala.

Internet je u potpunosti promijenio sistem prodaje i način kako poduzeća generiraju leadove. I to, naravno, na bolje.

Ne samo što je omogućen pristup internetu najširoj skupini ljudi i što su gotovo svi procesi automatizirani, korištenjem interneta i društvenih mreža smanjuju se troškovi i povećavaju prihodi.

Tako poduzeća koja koriste društvene mreže bilježe 45% manje troškove, dok im je prihod 24% veći kada krenu s generiranjem leadova preko društvenih mreža.

Ovo je big deal. Preko 20% veći prihodi, a gotovo upola manji troškovi - zvuči fantastično, a u stvari je poprilično jednostavno.

Nepotrebno je istaknuti kako su društvene mreže savršeno mjesto za pronalazak ciljane skupine i pretvaranje istih u nove leadove.

 

ODABIR PRAVOG KANALA


Sve ovo iznad zvuči super.

Pokrenem profil na društvenim mrežama i tamo dijelim neke obrasce za skupljanje podataka i u tren oka ću skupiti 500 novih leadova i ubaciti ih odmah na kraj svog sales funnela, tik do krajnje odluke o kupnji.

Da je baš toliko jednostavno, vjerojatno ne bi bilo toliko uspješno.

Naime, mnoga poduzeća odmah na početku naprave kardinalnu, tragičnu, katastrofalnu, kataklizmičnu pogrešku - odaberu krivu društvenu mrežu. I to jer ne poznaju svoje kupce.

S već spomenutih 2 milijuna korisnika na hrvatskom Fejsu, lako je pretpostaviti da je ta društvena mreža super za svakoga. No, to nije uvijek slučaj.

Tehnike koje se koriste za generiranje leadova djelomično ovise i o odabiru društvene mreže.

U nastavku slijedi 7 načina kako generirati leadove pomoću raznih društvenih mreža.



KAKO GENERIRATI LEADOVE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA 7 RAZLIČITIH NAČINA


Iako svaka društvena mreža ima svoje kanale i specifičnosti koje se mogu iskoristiti za generiranje leadova, postoje i univerzalne tehnike s kojima možete ubaciti potencijalne kupce u svoj prodajni ljevak (obećajemo, dalje koristimo "sales funnel" jer je hrvatski prijevod užas).

Ipak, zadnju smo točku posebno rezervirali za LinkedIn. I to zato što je ova društvena mreža vjerojatno jedina na kojoj možete targetirati samo jednu vrstu leada. To su naravno B2B leadovi.

Na svim ostalim društvenim mrežama (Facebook, Instagram, Twitter, Google+) postoji vjerojatnost da možete doseći i do B2C i do B2B leadova. No, LinkedIn je strogo rezerviran za generiranje B2B leadova.

Pa krenimo...


1) Ekskluzivne ponude

Korisnici se vole osjećati cijenjeno. Vole znati da mislimo na njih.

Zato je jedan od najboljih načina generiranja konkretnih, prodajnih leadova na društvenim mrežama ponuditi im posebnu i ekskluzivnu ponudu.

Osim što ćete već postojeće pratitelje angažirati da počnu razmišljati o korištenju vaših proizvoda i usluga, te ih time pomaknuti prema dnu sales funnela, također ćete i neizravno doseći korisnike koji još ne znaju za vas.

Korisnici obožavaju dijeliti ovakve kampanje na društvenim mrežama. Pogotovo kada ih pozovete da to i naprave.

Uključite obrazac u ekskluzivnu ponudu. Zatražite korisnike da ostave svoje podatke kako bi mogli pristupiti resursu koji dijelite. Svakako omogućite i jednostavno dijeljenje ove ponude.


2) Ankete

'Ko pita, ne skita.

Bolje da pitate nego da pretpostavljate što vašu publiku interesira. Vaši vam pratitelji mogu pružiti opširnu količinu znanja koju tada možete iskoristiti na više načina - generiranje leadova, koje ponude odabrati u budućnosti, feedback o vašim proizvodima i uslugama, što ih najviše muči, kreiranje buyer persona...

Također, ljudi vole izraziti svoje mišljenje. A koji je bolji način od toga da ih upitate za mišljenje preko društvenih mreža?


3) Preporuke prijatelja

Preko 92% kupaca vjeruje preporukama svojih prijatelja i obitelji. Šteta je to ne iskoristiti.

Kreirajte privlačne ponude za korisnike koji dobivaju preporuku, ali i za one korisnike koji daju preporuku. Možda je to upravo onaj element koji ih potakne da vas preporuče svojim kontaktima.


4) Promo kodovi

Promo kodovi su odličan način za povećanje brand awarenessa i generiranja potražnje za vašim proizvodom ili uslugom.

Uključivanjem snažnog poziva na akciju i vremenskog ograničenja postići ćete čuveni F.O.M.O. - fear of missing out. Time ćete korisnicima stvoriti osjećaj hitnosti za odgovor i prijavu na vašu kampanju.


5) Gated content

Gated content je vrsta sadržaja za čiji je pristup ili download potrebno ostaviti određene kontakt podatke.

Promoviranje gated contenta na društvenim mrežama je jedan od najlakših načina za generiranje leadova.

Društvene mreže su fantastičan kanal s kojim vaš sadržaj može doseći široku publiku, a kreiranjem postova koji vode na landing page gdje korisnici ostavljaju svoje podatke možete generirati, ali i njegovati odnos sa svojim leadovima.

Ključ uspjeha ove kampanje je ponuditi uistinu vrijedan sadržaj. Sadržaj koji rješava korisničke probleme i koji je dovoljno vrijedan da vam ostave podatke o sebi.

Također, korisnici odluku o tome hoće li ostaviti svoje podatke ili neće donose u prvih nekoliko sekundi. Stoga je važno da vaša kampanja uhvati pozornost korisnika i privuče ga da klikne i posjeti landing page.

Nakon toga sve ide lakše.


6) Plaćeni oglasi

Društvene mreže konstantno unaprjeđuju i ažuriraju svoje algoritme. Stoga plaćeno oglašavanje postaje sve važnije i važnije, ali i zahtjevnije.

Naravno, u fokusu unaprjeđenja algoritama su korisnici i kako im pružiti najbolje moguće iskustvo. Zbog toga će im se prikazivati sve manje promotivnog, a sve više relevantnog sadržaja koji ih uistinu i interesira.

Zbog toga ćete morati dopuniti svoje organsko oglašavanje na društvenim mrežama s plaćenim oglasima kako bi ih vaša publika uistinu i vidjela.

Svaka društvena mreža ima specifičan način ciljanja oglasa stoga je odabir prave platforme i opcija targetiranja ključ kako bi dosegli pravu publiku kojoj će vaš sadržaj biti vrijedan.


7) LinkedIn - SlideShare i grupe

Kao što i ptice na grani znaju, LinkedIn je najveća poslovna društvena mreža na svijetu.

Korisnici se na nju registriraju zbog razgovora s drugim profesionalnim korisnicima te networkinga koji će im koristiti u poslovanju.

Štoviše, čak 79% LinkedIn korisnika je starije od 35 godina, što ovu društvenu mrežu čini savršenom za generiranje poslovnih leadova.

Dvije su LinkedInove opcije najpopularnije za generiranje leadova - SlideShare i grupe.


#SlideShare

SlideShare je medij za dijeljenje online prezentacija koji mjesečno ima prosječno 159 milijuna pogleda.

Ono najvažnije - SlideShare posjećuje profil korisnika koje uistinu interesira ta vrsta sadržaja. Oni neće štedjeti vrijeme za čitanje sadržaja stoga će očekivati da prezentacija temu obradi duboko i detaljno.

Ključ uspjeha SlideShare prezentacije je kreiranje vizualno privlačnog, detaljnog i opširnog sadržaja s jasno istaknutim pozivom na akciju s kojim govorite korisniku što dalje da napravi.


#LinkedIn grupe

Drugi kanal na LinkedInu preko kojeg možete generirati leadove su grupe.

Trenutno na LinkedInu postoji preko 2 milijuna grupa raznih industrija u koje se korisnici uključuju kako bi stekli nova znanja te komunicirali s kolegama iz industrije diljem svijeta.

Odaberite i učlanite se u grupe u kojima se nalaze vaše buyer persone te one grupe koje su relevantne za vašu industriju. Vrlo je vjerojatno da će vaše buyer persone biti u grupi koju je kreirala vaša konkurencija, stoga su takve grupe vrlo dobar izbor za početak.

Sada kada ste se učlanili u relevantnu LinkedIn grupu za vaš proizvod ili uslugu, potrebno je pametno osmisliti što i kako tamo postati.

Zlatno pravilo postanja u LinkedIn grupama - postajte edukativno, a ne promotivno.

Budite sigurni da je svrha sadržaja kojeg postate u grupe edukacija članova. Pomažite im, nemojte se samo promovirati.

Također, ton govora kojeg koristite na LinkedInu mora biti drugačiji od onog kojeg koristite na drugim društvenim mrežama. Ako ništa drugo, nije isti profil korisnika na Facebooku i LinkedInu - prilagodite svoje objave poslovnom i profesionalnom okruženju LinkedIna.

Ključ učinkovite strategije generiranja leadova na LinkedInu je poznavanje buyer persona te pružanje potrebnih informacija za donošenje educirane odluke o vašem poduzeću.

Kontaktiraj Arbonu!
Podijeli na:
Arbona logo

Standard članstvo Arbona Cluba je besplatno. Prijavite se za dodatan sadržaja o digitalnom marketingu.

Niste član Arbona Cluba? Popunite podatke za prijavu i postanite član Arbona Cluba!

Arbona logo

Besplatna registracija u Arbona Club

Arbona logo

Zahvaljujemo na prijavi i registraciji.

Sada ste član Standard Arbona cluba.

Uživajte u našem sadržaju te nas za dodatna pitanja kontaktirajte.

Kontakt podatke pronađite u podnožju naše stranice.

Arbona logo

Arbona Club prijava

Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju

Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte nas!

Kontaktirajte nas
Što je 404 greška u indeksiranju i kako je izbjeći

Greška 404 ili 404 error - , najčešća je pogreška koja se događa tijekom indeksiranja stranica. 404 error zapravo je kojeg web server javlja prilikom pristupa određenoj web stranici. To je znak da korisnik ili je u preglednik (browser),

Ne znamo za vas, ali nama se u uredu barem jednom tjedno dogodi da naletimo na pogrešno indeksiranu stranicu, tj. na ovaj famozni 404 broj kojeg se svi u online poslovanju boje. Naime zbog ove sitne pogreške često pate , dok normalnim korisnicima ova serverska pogreška ništa ne znači. No zašto se uopće pojavljuje?

... Saznajte više
Što je robots.txt file i zašto je važan za SEO?

Robots.txt je tekstualna datoteka s kojom administratori web stranice naređuju botovima tražilica kako crawlati web stranicu. Robots.txt datoteke daju instrukcije crawlerima koje dijelove web stranice smiju ili ne smiju crawlati. Prije nego počne indeksirati web stranicu, crawler čita robots.txt datoteku koja ga usmjerava kako je treba crawlati te njegove buduće akcije na web stranici.

 


Robots.txt datoteke kontroliraju pristup crawlerima određenim dijelovima web stranice. Oni ne predstavljaju pravilo za crawlere, jer tražilice teoretski mogu ignorirati ono što piše u datoteci. Iako je opasno slučajno onemogućiti tražilici da crawla cijelu vašu web stranicu, postoji nekoliko situacija... Saznajte više

Kako dodati podatke iz Google Sheets u Data Studio?

Dodajte podatke iz Google Sheetsa u Data Studio na sljedeći način:
 

    
  1. U Data Studiu odaberite izvještaj u koji želite dodati podatke.
  2. 
  3. Kliknite na Edit.
  4. 
  5. Kliknite na Resource > Manage added data sources.
  6. 
  7. Kliknite Add Data Source i odaberite Google Sheets.
  8. 
  9. Odaberite tabelu i sheet i kliknite na Connect.


 



Poznato je da su mnogi Googleovi alati međusobno kompatibilni. Isto vrijedi i za Google Sheets i Data Studio čije je podatke moguće povezati. No, kako bi lakše mogli povezati svoje podatke te... Saznajte više

Razlika između poddomene i foldera te što Google misli o tome

Jedno od kontroverznijih SEO pitanja je razlika između poddomene i foldera te kako ih Google tretira ovisno o tome koristi li poddomenu ili folder. Nedavno je Googleov John Mueller rekao da je Googleu svejedno koristi li se folder na istoj domeni ili poddomena, te da se treba raditi ono što dugoročno koristi webu.

No, SEO zajednica je i dalje podjeljenja na generalno dvije skupine mišljenja.
 



Prvi, naime, vjeruju da je folder uvijek bolji od poddomene. Iza njihovog razmišljanja stoji da folder ima autoritet domene, dok je korištenje poddomene više sličnije novom webu... Saznajte više

Utječe li izbor domene na SEO?

Mnoga su istraživanja pokazala da izbor domene utječe na SEO. To se posebice odnosilo na vremena prije nekoliko godina kada je SEO bio mnogo jednostavniji. No, iako danas domena ne može pridonijeti rankingu web stranice kao nekada, njen dobar izbor može povećati CTR, povjerenja, potencijal brenda te privući više pažnje u rezultatima pretraživanja.

 


Izbor domene se kad-tad nađe na dnevnom redu prilikom postavljanja nove web stranice.

Ovaj je korak toliko uobičajen i elementaran, pa ga mnogi uzimaju zdravo za gotovo. No, donošenje odluke o izboru domene nije baš toliko jednostavno. A kada... Saznajte više

Na kojim stranicama se radi link building?
Link building se u pravilu radi na eksternim web stranicama, a više je tehnika kojima se vanjske stranice linkovima povezuju sa vašom web stranicom.

Link building potrebno je raditi na stranicama koje imaju dobar autoritet domene i dozvoljavaju linkove. Ako je veći autoritet domene onda je i veća korist od link buildinga.

Stranice ne smiju označavati linkove kao “nofollow” jer ih u tom slučaju tražilice neće pratiti pa nema koristi od link buildinga na njima.

Također, linkove nije dobro postavljati na stranice koje već imaju puno različitih linkova (neki forumi ili direktoriji na koje je lako postaviti... Saznajte više
Što je link building? Koliko vrijedi jedan link?
Link building je tehnika dobivanja linkova sa eksternih web stranica na svoju web stranicu. Link ili hyperlink (poveznica) je veza između dvije različite web stranice.

Više je načina i tehnika za provedbu link building kampanja, a često se kaže da je link building i jedna od najzahtjevnijih SEO tehnika.

Dva su osnovna načina na koja tražilice koriste linkove:
Dakle, za bolju poziciju na tražilicama potrebno je imati postavljene vanjske linkove koji vode na vašu web stranicu. No, ti isti linkovi trebali bi biti visoko kvalitetni, jer sama količina linkova nije bitna koliko i njihova kvaliteta. Naprimjer,... Saznajte više
Kako se radi optimizacija za tražilice?
Optimizacija za tražilice (SEO) je proces koji za cilj ima osigurati bolju poziciju nekog weba na stranicama rezultata pretrage. SEO se radi tako da isplanirate ključne riječi za koje ćete se natjecati. Odabrane ključne riječi zatim koristite u naslovima. Pišete relevantne i pametne naslove i podnaslove. Posvetite pažnju linkovima te pravilnom imenovanju grafika i fotografija korištenih na vašoj web stranici.​



To je ukratko odgovor na pitanje iz naslova. U nastavku ćemo detaljnije obraditi svaku od smjernica i nadamo se, pomoći vam shvatiti kako se radi optimizacija za tražilice. 

Osnovni SEO je više tehničke prirode i on neće biti fokus ovog teksta. ... Saznajte više
Kako pratiti uspješnost SEO optimizacije?
Pravilno planiranje, izvođenje i vođenje dokumentacije ključ su za uspješnu SEO optimizaciju. Također, nikako se ne smije izostaviti proces praćenja rezultata pomoću kojeg možemo saznati u kojoj mjeri je SEO optimizacija bila uspješna. Ovdje će se pratiti ključne riječi, njihova upotreba koja podrazumijeva popularnost, količina organskog prometa i dr. 

U svom radu SEO stručnjaci koriste nekoliko alata pomoću kojih prate uspješnost SEO optimizacije. Neki od najčešće korištenih programa su: 
 
Na SEO se nikako ne može gledati kao na posao koji se napravi i zaboravi. Upravo suprotno, SEO optimizacija zahtjeva praćenje najnovijih tehnologija i alata, te razvijanje... Saznajte više
Zašto moje stranice više nema na Google tražilici?
Izradili ste novu web stranicu, željno iščekujete posjetitelje, no oni još uvijek ne dolaze jer se Vaša stranica ne prikazuje na Google rezultatima pretraživanja. Kako bi se Vaša web stranica pronašla na Google-u ona mora biti indeksirana. Indeksacija je postupak kojim Google pretražuje sadržaj stranice i kategorizira ga. Na taj način stranica se prikazuje korisniku ukoliko on pretražuje povezane pojmove ili ključne riječi koje su na Vašoj stranici. Također, postoji još nekoliko razloga zbog kojih se stranica ne prikazuje:
  Provjerite navedene razloge i pobrinite se da korisnici pronađu Vašu web stranicu. ... Saznajte više
Što je tehnička optimizacija za tražilice?
Često se može čuti da moderan SEO nije tehnički te da više iziskuje "content" znanje. "Content" optimizacija uključuje taktike kao izbor ključnih riječi, stukturiranje sadržajnog razvoja i sl.

Iako se posljednjih nekoliko godina veća pažnja posvećuje "content" optimizaciji, bez tehničke optimizacije nemogu se očekivati pozitivni rezultati.

Tehnička optimizacija stranica uključuje: ... Saznajte više
Kako postići prvo mjesto na tražilici?
Kako biti prvi na tražilici pitanje je koje zanima mnoge online oglašivače. Danas je na Internetu prisutna velika konkurencija te više nije dovoljno samo izraditi web stranicu i biti prisutan online. Mnogi oglašivači moraju utrošiti mnogo financijskih sredstava i vremena kako bi uspjeli dominirati tražilicama te dovesti potencijalne klijente u svoje online poslovanje.

Jedan od načina za pokušavanje preuzimanja vodstva je korištenje plaćenih oglasa, od kojih su najpoznatiji Google AdWords oglasi. Pomoću ovakvih oglasa postoji mogućnost oglašavanja na temelju ključnih riječi koje korisnici upisuju u tražilicu. Ukoliko su riječi vezane uz vaše poslovanje, a vi ih koristite u svojim... Saznajte više
Koliko traje SEO optimizacija web stranica?
Koliko traje SEO optimizacija web stranica često je pitanje među početnicima, odnosno među onima koji razmišljaju o poboljšanju svog online poslovanja putem optimizacije web stranice za tražilice.

No, odgovor na ovo pitanje je kompleksan budući da ovisi o mnogim čimbenicima te SEO optimizacija može potrajati i do godine dana, a prvi učinci vidljivi su tek nakon minimalno četiri mjeseca. Ovo je dakako i kontinuirani proces koji se u dosta slučajeva odvija i periodično, a sve u cilju što kvalitetnijeg pozicioniranja web stranice na tražilicama.
 
Varijable koje najviše utječu na SEO proces te na rezultate SEO optimizacije su:
 ... Saznajte više
Što je Off Page optimizacija za tražilice?
Nakon što je završen posao sa On Page optimizacijom kreće se s Off Page optimizacijom koja vam je nužna ukoliko ciljate na neku zasićenu tržišnu nišu u kojoj vlada visoka konkurencija. Off Page optimizacija obuhvaća radnje izvan web stranice, a pomoću nje se povećava vidljivost i pozicija Vaših stranica.

Proces Off Page optimizacije za tražilice sastoji se od linkbuildinga i citation buildinga. Link buildingom odnosno izgradnjom linkova generiraju se dodatni izvori posjeta sa srodnih web stranica. Što više takvih backlinkova to je bolje za Vašu web stranicu, a ujedno i za vaš posao. No, tražilice neprekidno mijenjaju svoje algoritme... Saznajte više
Zašto mi je potrebna SEO optimizacija web stranice?

Istraživanja pokazuju da se svaki mjesec u svijetu obavi preko 14 milijardi pretraga preko internet tražilica, a tu brojku treba iskoristiti za svoju poslovnu priliku? No, kako to učiniti? SEO optimizacija ili optimizacija web stranice za tražilice odlično je rješenje. Želite li da preko Google tražilice Vaš klijent dođe do Vaših proizvoda ili usluga potrebno je portal pozicionirati na što bolje mjesto. To se postiže SEO optimizacijom.

SEO predstavlja različite metode i tehnike koje se primjenjuju na web stranici i izvan nje s ciljem postizanja što bolje posjećenosti, odnosno što bolje pozicije na tražilicama. Optimizacija web stranice sastoji se... Saznajte više

Koliko će se vremena uložiti u optimizaciju Internet stranice?

Svaka web stranica je drugačija i posebna na svoj način, pa je zbog toga za svaku potrebno uložiti maksimalno truda i vremena kako bi bila što bolje pozicionirana na internet tražilicama. Za početak je potrebno kroz određene pokazatelje provjeriti kolika je konkurencija ključnih riječi i drugih web stranica. Prema tome se izrađuje i cijeli plan SEO optimizacije.

Ako su meta, title, alt i h1 tagovi napisani po pravilima koje nalaže SEO, vrijeme potrebno za optimizaciju bit će kraće. Isto tako je i sa samim sadržajem unutar web stranice. Ključne riječi najvažniji su faktor za postizanje dobre optimizacije web stranice.
... Saznajte više

Koliko je vremena potrebno za napredak u pozicioniranju ključnih riječi?

Jednu od najvećih uloga u kupovini, odnosno ponudi proizvoda ili usluga preko interneta imaju Google AdWords oglasi koji se postavljaju preko ključnih riječi. Internet pretraživači preko kvalitetnih ključnih riječi dolaze do oglasa i prikazuju ga klijentu, ali samo onom klijentu koji je zainteresiran za taj proizvod. Također, budžet koji će biti potrošen na internet oglašavanje određuje se unaprijed, a naplaćuje se samo onaj oglas na kojeg klijent klikne.

Internet tražilica, u ovom slučaju Google, je pretraživač koji koristi niz metoda kako bi se odredilo koje stranice će biti prikazane i kojim redoslijedom. Točne formule za što bolje pozicioniranje web... Saznajte više

Koji su preduvjeti za što bolju pozicioniranost ključnih riječi na Googleu?

Osnovni cilj prema kojem teži svaka web stranica je što bolja pozicija na Googleu. A kako bi se to postiglo najvažniji element je optimizacija web stranice, a prvi i osnovni korak je On Page optimizacija koja ouhvaća sve meta i alt tagove, title tagove, H1 i strong tagove. To su oni dijelovi stranice na koje se najviše obraća pozornost, odnosno po tome će Google bootovi pozicionirati Vašu web stranicu i upravo se uz sadržaj najviše pažnje obraća na taj dio.

Title tag jedna je od važnijih stvari. Naslov mora sadržavati između 55 i 65 znakova, mora biti smislen i... Saznajte više

Koja je cijena SEO optimizacije?

Svaka SEO optimizacija web stranice je specifična i svaka se radi na drugačiji način, pa je prema tome teško unaprijed odrediti SEO cijenu. No, uz pomoć kratke analize klijentu se može preporučiti određeni SEO paket usluga, a ovisno o tome što paket sadrži i koliko će vremena biti potrebno da se kvalitetno odradi optimizacija stranice, unaprijed je definirana cijena. Je li SEO optimizacija uspješna vidi se iz rezultata tek za nekoliko tjedana ili čak mjeseci, a teško je unaprijed vidjeti i hoće li rezultat biti zadovoljavajući. Trudimo se maksimalno udovoljiti klijentu, ali i SEO pravilima, to iziskuje dodatan angažman i... Saznajte više

Elena Majer