Vaša kontakt osoba

Ana Gavrić
ana.gavric@arbona.info
+385 99 774 5084

Mobilni marketing: što je to i kako ga uvrstiti u svoju marketing strategiju?

Objavljeno 22.9.2016 10:46:28
Mobilni marketing: što je to i kako ga uvrstiti u svoju marketing strategiju?
Više od desetljeća mobiteli su dio naše svakodnevnice. Ukoliko oglašavate vaše proizvode, krajnje je vrijeme da u svoju marketing strategiju uvrstite i mobile marketing.

Prema Andreasu M.Kaplanu (2012, p.130), mobilni marketing se kao i svaka marketing aktivnost provodi kroz sveprisutnu mrežu u kojoj su potrošači konstantno prisutni upotrebljavajući svoj mobilni uređaj.

No, ovisno o cilju marketing kampanje, postoji više načina primjene mobilnog marketinga. O načinu primjene, ovise i tehnologije na kojima se mobile marketing primjenjuje.

Mobilni marketing možete ostvariti upotrebom SMS i MMS marektinga, ravojem mobile friendly web-stranica, korištenjem mobilnih kupona za kupovinu, korištenjem mobile commerece usluge, putem mobilnih video sadržaja, promotivnih bannera za aplikacije i mobilne web stranice. Navedeni su samo neki od načina primjene mobilnog marketinga, a u nastavku vam donosimo savjete za uspješno korištenje mobile marketinga u svrsi ostvarenja vaših marketing ciljeva.

Prije nego li uopće krenete sa realizacijom mobile marketing kampanje, svakako se pobrinite da je vaša web-stranica mobile friendly. Koristite i mobile friendly sadržaj, prilagodite ga korisnicima mobitela te imajte na umu male ekrane na mobilnim uređajima. Mobilni korisnici ne primjećuju izgled vaše stranice, bitno im je da pronađu ono po što su i svratili na vašu stranicu, stoga obratite pozornost i na pisanje smislenih i kratkih naslova.

SEO – obavezno koristite optimizaciju web stranice. Potrošači koji koriste svoje mobilne uređaje, precizniju su u upisivanju traženih pojmova. 70% potrošača koji koriste mobilne uređaje u roku od 1 sata provedu neku aktivnost na web stranici proizvoda ili usluge koju traže. Dakle, ukoliko se želite prilagoditi korisnicima mobitela, upotrebljavajte preciznije ključne riječi, kao na primjer model ili brand proizvoda.

Koristite Google My Business pomoću kojeg će vas potrošači lakše locirati prilikom pretrage weba. Upotrebljavajte i SMS marketing. Pomoću SMS marketinga možete uspješno angažirati potrošače i povećati broj konverzija.

Olakšajte i pojednostavite navigaciju na vašoj web stranici. Personalizirajte svoj odnos sa potrošačima, dodajte svoj personal touch u komunikaciji sa korisnicima mobilnih uređaja. Saznajte njihove potrebe, podijelite sa njima neku priču, upotrebljavajte vizualne načine komunikacije.

Svakako koristite i QR kodove te kreirajte mobilne aplikacije.

Angažiranost potrošača prilično je visoka upravo kod korisnika društvenih mreža. Stoga, u svoju mobile marketing strategiju uvrstite i popularne društvene mreže.

Koristite MobileAppTracking koji će vam pomoći u praćenju trenutnih podataka i analizi ključnih riječi, konverzija te drugih bitnih stvari koje uz pomoć ovog alata možete poboljšati.

Ne morate korisiti samo jednu od mobile marketing kampanja, upotrebljavajte tzv.multi-channel campaigns, gdje možete kombinirati mobilne aplikacije, društvene mreže, mobile dipslay oglašavanje i mnoge druge.

Ukoliko niste uvrstili mobilni marketing u svoju marketing strategiju, razmislite još jednom o onih 70% mobilnih korisnika koji prilikom pretraživanja na Internetu komuniciraju sa vašom web stranicom te time doprinose uspjehu vaših poslovnih ciljeva. 50% svjetske populacije posjeduje mobilne uređaje, ukoliko iskoristite ove prednosti, sigurno će vaša marketing poruka stići do pravog kupca.
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM