10 načina kako povećati promet na svojoj Web stranici

Objavljeno: 12.09.2014. | 4 minute čitanja

Ako pitate oglašivača ili vlasnika firme što im je najvažnije, naravno odgovor će biti „više klijenata“. Više klijenata putem interneta možemo postići ako imamo i više prometa na našoj Web stranici, a to se može postići na više načina. Postoji mnogo načina kako povećati promet na Web stranici, a u nastavku ću Vam pojasniti koji su to i kako ih uspješno sprovesti.

Oglašavanje


Oglašavanje putem AdWords-a jedan je od najboljih načina kako privući korisnike. Možete graditi svoj brand i postaviti svoju Web stranicu pred korisnike. Strategija kampanje može biti povećanje prometa na Vašoj Web stranici ili povećanje konverzija. Ako želite više prometa na Vašoj Web stranici, tada ćete morati ciljati na ključne riječi koje su atraktivne, odnosno koje korisnici mnogo puta upisuju u tražilicu, ali morate biti pažljivi jer takve riječi znaju biti skupe zbog visoke konkurencije.

Vrlo je važno redovito optimizirati kampanju kako bi se budžet trošio što relevantnije  kako bi se ostvarila maksimalna korist odnosno što više konverzija.

Socijalne mreže


Socijalne mreže u današnje vrijeme postale su neizostavni dio pri oglašavanju, no ipak dosta se razlikuju od klasičnog oglašavanja. Na socijalnim mrežama (Facebook, Twitter, Google+) nije dovoljno objaviti neki dobar sadržaj i nadati se da će Vas korisnici primijetiti. Objave moraju biti proaktivne te ih treba promovirati određenim budžetom kako bi dosegle korisnike. Na socijalnim mrežama možete ciljati korisnike po mnogim parametrima i interesima te možete svoje objave prikazivati onim korisnicima koje to stvarno zanima.

Komunikacija korisnika na društvenim mrežama

SEO


SEO ili optimizacija za tražilice služi za povećanje prometa Web stranica dovođenjem određenih grupa korisnika koji imaju interes za tematiku Vaše Web stranice. Više ciljanih korisnika na Vašim stranicama znači i veće šanse za zaradom. Najisplativiji je organski promet jer jednom kada se dostigne dobra pozicija on je besplatan. Organski promet je onaj promet koji na Vašu Web stranicu dolazi besplatno putem tražilica. Što imate bolju poziciju na tražilicama to će besplatnog prometa biti više.


Ciljajte Long-Tail riječi


Nakon što ste pokrili osnovne ključne riječi koje su relevantne za Vaš sadržaj, vrijeme je da ciljate long tail ključne riječi. Long tail ključne riječi su riječi koje se isto upisuju u tražilicu ali ne toliko intenzivno, ali ako propuštamo ciljanje takvih riječi, onda propuštamo mnogo potencijalnih klijenta. Pomoću optimizacije možemo ciljati takve riječi tako da se piše blog s člancima koje sadržavaju takve riječi.


Pisanje bloga


Pisanje bloga odnosno stručnih članaka u vezi Vaše djelatnosti pridonosi mnogo vašoj optimizaciji za tražilice. Pisanjem bloga dižete svoj rang Web lokacije na tražilicama te Vam se povećava organski promet, što rezultira konverzijama. Svaki novi članak objavite i na socijalnim mrežama kako bi se sve skupa što bolje povezalo i povećalo promet na Vašoj Web lokaciji


Newsletter


Mnogi su toliko zaokupljeni privlačenjem korisnika svojim novim sadržajem na Web lokaciji pa zaborave na tradicionalni način oglašavanja putem e-maila. U poslovanju, upotreba newsletter-a nije samo zbog potrebe oglašavanja već je njegova primarna svrha izgradnja odnosa tvrtke sa svojim klijentima i onima koji su se prijavili na newsletter listu. Newsletter dovedi do povećanja u prodaji, ali fokus newsletter-a mora biti pružanje relevantnog i korisnog sadržaja onima koji ga primaju. Nije dobro bombardirati korisnike sa svakom Vašom promjenom. Newsletter je dobro slati kada imate neku korisnu informaciju o novom proizvodu ili popustu.

Responsive web stranica


Danas sve više korisnika koristi mobilne uređaje i tablete za pristup internetu te je vrlo važno da je Vaša Web stranica prilagođena njima. Bez responsive dizajna, dobar dio korisnika napustit će Vašu Web lokaciju jer mu se neće dati tražiti informacije koje su mu potrebne, već će otići na sljedeću Web lokaciju gdje mu je sve vidljivo i dostupno na malom ekranu.


Brzina stranice


Pobrinite se da se Vaša Web stranica brzo očitava jer u današnje vrijeme nitko neće čekati 15 sekundi da bi vidio sadržaj. Pobrinite se da su vaše stranice tehnički optimizirane uključujući veličine datoteka, strukturu stranice i funkcionalnosti .

Predugo učitavanje stranice

Video na Vašoj stranici


Osim tekstualnog sadržaja i slika na Vašoj Web lokaciji, možete ukomponirati i video koji bi privlačio nove korisnike i činio Vašu Web lokaciju više privlačnom. Istraživanja pokazuju da je zadržavanje informacija značajno više za vizualni materijal u odnosu na tekst, što znači da je video odličan način da držite pozornost svoje publike te u isto vrijeme  povećati promet na stranici.

Provjerite analitiku vaše web stranice


Za Internet marketing je mjerenje povratnih podataka ključno je za uspjeh i kvalitetnije ulaganje. To je glavna prednost u odnosu na ostale medije jer za vrijeme kampanje možete mjeriti uspješnost svog oglašavanja i korigirati se ‘u hodu’.

Google Analytics program omogućuje nam da saznamo koliko prometa smo imali na Web stranici te iz kojeg izvora su došli korisnici, koliko su se zadržali te što u radili. Te informacije su nam bitne za određivanje daljnje strategije optimizacije ili Internet oglašavanja.

Pomoću Google Analyticsa možete pratiti učinke kampanje te ju kontinuirano unaprjeđivati. Postavite mjerenje konverzija i moći ćete odrediti na kojim kanalima i na kojim tržištima se najviše isplati oglašavati.

Analitički izvještaji na papiru i 3D grafovi

Podijeli na:
Elena Majer