7 savjeta za sretnije božićne newslettere

Objavljeno: 23.11.2018. | 5 minute čitanja

Kuglice, svjećice, kuhano vino… sarma možda?

Što je za vas Božić? Prilika za druženje s cijelom obitelji? Najvažniji dan u godini? Dosadna riječ kojom vas opsjedaju krajem godine? 

Što god bio, ne možete ga ne primijetiti. U tome je moć ovog blagdana. 

Božić je mnogima najdraže doba godine. Gledamo Kevina, samog u New Yorku po stoti put i nije nam toliko loše. Čak ćemo se i nasmijati kad mu Donald Trump, onako šmekerski, otkrije gdje se nalazi predvorje njegovog hotela. 

Kako se vi ne bi gubili u e-mail marketingu kao Kevin u velikom gradu, donosimo vam sedam tajni uspješne božićne e-mail komunikacije. Nemojte zaboraviti, ovo je možda najosobniji kanal društvenog marketinga. Pokažite svojim kupcima da vam je stalo. Istaknite svoje božićne poruke u pretincu koji će sigurno biti krcat božićnim newsletterima. 

1. Napišite kreativne božićne čestitke 

Jednostavan i drugačiji e-mail s lijepim željama za Božić može biti zgodna i ugodna gesta. Ako ga napišete kao svi, primatelji ga neće baš zapamtiti. Blagdansko vrijeme obiluje generičkim porukama pa nemojte i vi biti takvi.

Za online čestitku koristite vesele, blagdanske vizuale. Ideja iza svega jest da održite pozitivan odnos s primateljima e-maila i poboljšate sliku vašeg branda u njihovim očima. 

2. Pozovite newsletter pretplatnike na akciju

Vrijeme je za shopping! 

Božićni newsletter je idealan za pozivanje pretplatnika na akciju

Budimo iskreni - blagdani su vrijeme da peglamo kartice, otpustimo kočnice i pomahnitalo kupujemo. Evo mali test za one koji se ne slažu. Odgovorite sami sebi na pitanje: Kad ste zadnji put nekom kupili poklon jer je 27.11.? 

Stvorite vizual koji će primatelji brzo i lako razumjeti. Neka u djeliću sekunde vide sve potrebne informacije:
  • vrijeme trajanja posebne ponude
  • što se nalazi u posebnoj ponudi
  • popusti i ostale pogodnosti. 

Možete otići i korak dalje i stvoriti adventski kalendar. Od 1.12. do 25.12. svakog dana ponudite novu posebnu ponudu koja će trajati svega nekoliko sati! Iako je svaka promocija kratka, to je sjajan način da vaši pretplatnici ostanu zainteresirani i uzbuđeno iščekuju sadržaj iduće promocije

3. U naslovu newslettera istaknite rok posebnih ponuda

Ovo je uvijek dobra praksa kod pisanja e-mail naslova. Ovakve fraze potiču na djelovanje i mogu dodatno zainteresirati ljudski um: 
  • još malo pa nestalo 
  • još samo 3 dana 
  • samo ovaj tjedan
  • praznimo police.

Podsjetite pretplatnike o roku online naručivanja u slučaju da žele iskoristiti brzu dostavu. Stvaranjem ovakvih vremenskih ograničenja izbjegavate moguće probleme zbog toga što paket nije došao na vrijeme. Osim toga potičete potrošače da baš sada kliknu gumb „Kupi”, a ne kasnije.

Podsjetite pretplatnike da još uvijek ima vremena u božićnom newsletteru


4. Podsjetite pretplatnike da još uvijek ima vremena 

Ovaj je prijedlog potpuna suprotnost prethodnom, a i jedan i drugi mogu biti uspješni. Upoznajte svoju publiku i pišite newslettera za njih. Personalizacija, zapamtite!

Podsjetite pretplatnike da još nije prekasno za božićnu kupnju. Neka dođu do vas ili obave kupovinu u web shopu jer sve do 23.12. nudite brzu dostavu, recimo. Možete imati takav tekst unutar newslettera. 

5. Unesite zabavu u naslov e-maila

Dozvolite si malo humora u naslovima blagdanskih newslettera

Zabavite se, zabavite njih. Blagdani bi trebali biti zabavni i vrijeme je da to iskoristite. Ako je vaša uobičajena komunikacija službenija i profesionalnija, možda su baš ovi blagdani vrijeme za promjene. 

Već smo spomenuli kako su blagdani konkurentno vrijeme za marketinške e-mailove. Morate se nekako izdvojiti od ostalih i pretplatnicima zaplijeniti pozornost. A ono što plijeni pozornost jest naslov e-maila

Osim odličnih popusta i posebnih ponuda, unesite malo humora. Na primjer:
  • Fa-la-la-la stiže 20% popusta
  • Kuc-kuc! Cijene su otišle niz dimnjak. Gdje ste?
  • Ni Djed Božićnjak nema ovako dobre poklone

Svi će se truditi zaplijeniti pozornost odličnim božićnim ponudama, što znači da će manje-više slati mailove istog kalupa. Usudite se biti drugačiji. 

6. Izbjegnite duge e-mailove 

Prilikom stvaranja sadržaja, pripazite na duljinu samog e-maila. Neka vaša poruka ne bude preduga i previše rječita. 

Sve bitne informacije pokušajte pretvoriti u natuknice koje možete ubaciti na božićni vizual. 

U slučaju da želite zaista mnogo toga ispričati, dodajte link u sadržaj newslettera tako da oni koji žele mogu saznati više o toj temi. 

Blagdanski božićni newsletter iskoristite za povezivanje s pretplatnicima


7. Ne bombardirajte pretplatnike istim sadržajem

Većina vaših pretplatnika želi znati za sve vaše posebne “ho-ho-ho ponude“, ali postoje granice. 

Svakodnevno slanje newslettera s istim sadržajem definitivno nije trend ovih blagdana. Niti idućih. Nikada. 

Posložite raspored slanja e-mailova. Dakle, ne baš svaki dan (osim ako ne vodite božićnu kampanju na dnevnoj bazi o kojoj smo pisali u 2. poglavlju).

Ovaj blog počeli smo s najpopularnijim izgubljenim dječakom na svijetu. Da s njim onda i završimo? Hajde, može. 

Kevinovi roditelji su ponovili svoje pogreške, vi nemojte. Oni su vjerojatno bili svjesni svojih neuspjeha, ali nisu ništa na njima naučili. Vi naučite. 

Proučite koji je kanal prošle godine bio najuspješniji u dovođenju online prometa i konverzija. Je li to bio e-mail marketing, PPC oglašavanje ili pak organski promet? 

Ako je e-mail marketing bio odgovoran za čak 45% konverzija, vjerojatno je vrijeme da već sada počnete razmišljati o e-mail marketinškoj strategiji. OK! Jeste razmislili, javite nam se, studeni je, krajnje je vrijeme. 

Ho Ho Ho!

Marketing za bozic i crni petak
 
Podijeli na:
Elena Majer