Vaša kontakt osoba

Ana Gavrić
ana@arbona.info
+385 99 774 5084

Koja je razlika između Facebook stranice i profila?

Ukratko, za stvarne, fizičke osobe namijenjen je profil, a za tvrtke, poznate osobe, udruge namijenjene su stranice.

 

Facebook račun, odnosno profil, može registrirati svatko, a u njega ćete se prijaviti korisničkim imenom i lozinkom. No, da bi kreirali Facebook stranicu, potreban vam je profil fizičke osobe. Za upravljanje Facebook stranicom se ne prijavljujete zasebnim korisničkim imenom i lozinkom, već se morate ulogirati u svoj osobni profil, tom profilu moraju biti dodijeljena administratorska prava na stranici, te ćete tako imati pristup upravljanju stranici.

 

Napomenimo i da male tvrtke često rade grešku te umjesto stranice otvaraju profile na Facebooku, iako je to zabranjeno. Imajte na umu rizik da ostanete bez svih svojih "prijatelja" koje ste sakupili na takvom profilu. Neke od takvih profila Facebook deaktivira ili briše, no ipak je češća praksa da vas se, nakon što vas "otkriju", upozori i upućuje na konvertiranje odnosno pretvaranje profila u stranicu.

  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM