Vaša kontakt osoba

Ana Gavrić
ana@arbona.info
+385 99 774 5084

Kako glasovno pretraživanje utječe na digitalni marketing?

Kako glasovno pretraživanje utječe na digitalni marketing? Ovo pitanje se sve češće susreće kod marketing stručnjaka, ali i oglašivača koji koriste razne marketing alate u digitalnom poslovanju. Glavna odlika glasovnog pretraživanje je što ono umjesto upisivanja traženih pojmova u tražilicu koristi govor kao primarni način pretraživanja.

Glasovno pretraživanje znači da korisnik govorom pretražuje željene pojmove.

Dakle, korisnik govorom pretražuje željene pojmove. No, kako to utječe na oglašivače u digitalnom marketingu? Oglašivači bi svakako trebali obratiti pažnju na sljedeće činjenice:
 
  • Dužina upita - dužina tekstualnih upita često je kratka (2 do 3 riječi), dok je dužina govornih upita duža i često formirana u rečenicu.
  • Postavljanje upita - govorni upiti većinom su formirani u obliku upitnih rečenica.
  • Detaljniji opisi traženih pojmova
  • Lokalno pretraživanje - govorni upiti često su lokalno bazirani te time i utječu posebice na lokalne oglašivače.
  • Brži odgovori i akcija - korisnici često traže brze odgovore u tražilici te ni ne posjećuju web stranicu oglašivača. Npr. na pitanje "Gdje je najbliži talijanski restoran, a da je blizu mene?", korisnici odgovor očekuju odmah u rezultatima pretraživanja.

Ove činjenice svakako se trebaju uzeti u obzir kod planiranja budućih kampanja u digitalnom marketingu, a u cilju što kompetentnijih promotivnih oglasa.
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM