Centar Tehnike se suočio s problemom relativno lošeg pozicioniranja na generičkim ključnim riječima, što je sprječavalo ostvarivanje punog potencijala web stranice po pitanju prometa i prodaje. Nedostatak optimizacije za tražilice na web stranici i proizvodima, kao i jaka konkurencija, bili su glavni uzroci ovog problema. Stoga je Centar Tehnike, u želji za poboljšanjem pozicija za mnoge ključne riječi, kontaktirao Arbonu.
Kako bismo poboljšali trenutno stanje, klijentu smo predložili iduće korake:
Klijent je dao povjerenje Arboni za implementaciju predloženih koraka, a tijekom rada na projektu odradili smo iduće:
1. Provedena je analiza ključnih riječi (brand i non-brand ključne riječi) prema trendovima pretraživanja korisnika i volumenu pretraživanja. Analizom smo došli do pojmova koje korisnici najčešće pretražuju u Google tražilici.
2. Uz provedenu analizu ključnih riječi, početni korak bila je i tehnička SEO analiza gdje su detaljno analizirani svi tehnički nedostaci s ciljem unaprjeđenja. Krenuli smo uz on-site SEO optimizaciju na ranking faktore koji će s vremenom utjecati na poboljšanje pozicija.Prije početka suradnje Centar Tehnike nije bio visoko pozicioniran za relevantne ključne riječi, za mnoge od njih čak niti u prvih 100 rezultata pretraživanja. Po završetku suradnje, koja je trajala između siječnja 2021. i kolovoza 2023., velik broj njih bio na prvoj stranici Google pretraživanja.
Primjer takvih ključnih riječi:
Prosječne pozicije klijentovih ključnih riječi ostvarile su višestruk rast za vrijeme trajanja projekta.
U periodu od 01.03.2023. do 31.03.2023. u odnosu na isto razdoblje u prethodnoj godini zabilježeno je više od 50.000 posjeta mjesečno iz organskog kanala:
Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju
Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte nas!