Content marketing podrazumijevakonzistentno kreiranje i distribuciju relevantnog sadržaja (content-a) na različitim kanalima s ciljem privlačenja jasno definirane ciljne skupine. Konačna svrha content marketinga je izgradnja odnosa s kupcima i poticanje prodaje na indirektan način.
Ono što razlikuje content od oglašavanja je relevantnost i vrijednost informacija za korisnike. Kvalitetan content pruža informacije koje interesiraju korisnike, pa ih zbog toga oni svojevoljno čitaju, gledaju ili slušaju, dok kod oglasa to čine jer nemaju izbora.
No što uopće znači sadržaj ili content? On može postojati u različitim oblicima, među ostalim i kao blog objave, infografike i e-knjige, a može se distribuirati putem web stranica, društvenih mreža i newslettera. Ovaj tekst kojeg upravo čitate također je jedan od primjera content marketinga.
Na što utječe content marketing?
lakši pronalazak web stranice na tražilicama,
veći autoritet domene,
povećanje prometa i posjetitelja web stranice,
bolju reputacija brenda,
bolji odnos s kupcima,
niže troškovi i veći ROI u odnosu na tradicionalne marketinške tehnike.
Za besplatno preuzimanje ebookova molimo vas da se registrirate i prijavite.