Vaša kontakt osoba

Ana Gavrić
ana@arbona.info
+385 99 774 50 84

Digitalno oglašavanje prema fazama customer journeya: Reverto by Replay

Digitalno oglašavanje prema fazama customer journeya: Reverto by Replay

O klijentu - Reverto by Replay

O klijentu - Reverto by Replay
Reverto je generalni zastupnik za Hrvatsku za Replay, svjetski poznati talijanski brend odjeće i jedan od vodećih svjetskih proizvođača jeansa. S 11 prodajnih mjesta u 6 gradova diljem Republike Hrvatske, Reverto vjerno prati Replayevu misiju - oduvijek ići naprijed svojom inovativnošću, karakterističnim talijanskim dizajnom i beskompromisno kvalitetnim proizvodom. To su preslikali i na svoj digitalni marketing pri čemu su prepoznali potencijal koji leži u ovom komunikacijskom kanalu.

Zbog toga ponosno možemo reći da s Revertom surađujemo već 3 godine na kompletnom digitalnom oglašavanju: Google Ads (display i search kampanje), SEO (onsite i offsite), webshop analitika (Google Analytics), e-mail marketing, community management te Facebook i Instagram oglašavanje.

Kampanja i ciljevi

Reverto u Hrvatskoj posluje s 11 fizičkih trgovina te putem webshopa. Budući da smo digitalni marketing usmjerili na sam webshop, cilj kampanje na društvenim mrežama je bio privući i zadržati što više ciljanih korisnika kako bi obavili kupnju.

Kako smo strategiju oglašavanja na društvenim mrežama planirali i proveli prema customer journey metodi, tako smo i odredili njene ciljeve:
Awareness
  • povećati broj impresija Google Ads display oglasa
  • povećati broj Facebook fanova koji odgovaraju Revertovoj ciljanoj skupini
  • s Facebook oglasima doseći što više potencijalnih kupaca (povećati broj impresija)
  • povećati broj relevantnih Instagram pratitelja
  • povećati vidljivost Reverto Instagram objava (povećati broj impresija)
  • povećati broj newsletter pretplatnika
consideration
  • povećati broja webshop posjetitielja (traffic)
  • povećati vrijeme zadržavanja na webshopu
  • povećati broj dolazaka korisnika na webshop iz social kanala (Facebook, Instagram)
  • privući što više novih posjetitelja (new visitors) na web stranicu iz social kanala (Facebook, Instagram)
  • informirati korisnike i generirati promet na web koristeći e-mail marketing
decision
  • povećati broj transakcija i prihoda webshopa
  • povećati webshop prihode iz social kanala (Facebook, Instagram) koji su ostvareni putem mobilnih uređaja
  • povećati cjelokupne webshop prihode iz social kanala (Facebook, Instagram)
Kako smo u trenutku početka suradnje s Arbonom tek krenuli u projekt Revertovog digitalnog marketinga, od početka smo prepoznali važnost ciljanja korisnika u svim fazama njihovog customer journeya. Svjesni smo da postoje jedni korisnici koji još nisu upoznati s Replayevom markom, drugi korisnici pak još nisu sigurni žele li kupiti novi jeans, dok je posljednjoj skupini korisnika potreban samo mali poticaj da naprave krajnju kupnju. Arbona nam je predstavila viziju kako targetirati korisnike u svim fazama i vjerujemo da smo odabrali odlično rješenje za naše probleme.
- ističe Tamara Nezirović iz Reverta.

Prijašnja iskustva i izazovi s kojima smo se susreli

Kako je primarni Revertov cilj povećanje prodaje s web shopa, naš je najveći izazov bio doseći ciljanu skupinu onih korisnika koji će najvjerojatnije izvršiti kupnju na web shopu. Stoga smo na samom početku prilagodili objave i sadržaj društvenih mreža ciljanoj skupini fanova od 25 do 44 godina od kojih njih 75% čine žene.

Također, pošto Revertu uz oglašavanje na društvenim mrežama vodimo i cjelokupni digitalni marketing (Google Ads oglašavanje, e-mail marketing, izvještavanje i reporting), iznimno nam je važno bilo osigurati jednaki ton komunikacije i sadržaj za sve kanale pri čemu je promocija trebala biti usklađena.

O važnosti svakog kanala te kako sinkronizacija svih tehnika digitalnog marketinga čini uspješan marketing mix vjerojatno najbolje govori Multichannel izvještaj iz Google Analyticsa.


tagovi

U našoj se digitalnoj prisutnosti nismo oslanjali samo na marketing društvenih mreža, već smo prepoznali važnost svih kanala online oglašavanja. Uz Facebook i Instagram, iznimno važan kanal nam predstavlja i Google Ads, ali i e-mail marketing, odnosno promocija preko newslettera.
Tamara Nezirović, Reverto

Arbnonina rješenja

S ciljem povećanja web shop prodaje, postavljena je cjelovita digitalna kampanja kroz sve digitalne kanale te su postavljeni ciljevi i implementirana rješenja za sve faze customer journeya. Kako bi se zaokružio cijeli customer journey, Reverto je implementirao loyalty program.
  • Facebook Facebook oglašavanje
  • AdWords Google Ads kampanje s dinamičkim remarketingom
  • E-mail marketing E-mail marketing (slanje newslettera)
  • Instagram oglašavanje Instagram oglašavanje
U Awareness fazi customer journeya, kada korisnici još nisu upoznati s Replayevom markom, odnosno još ne znaju trebaju li i žele li kupiti novi jeans (ili neki drugi proizvod), odlučili smo na dnevnoj bazi objavljivati Facebook i Instagram objave, pritom pazeći na što kraći response rate. Postavljena je Page like kampanja koja je cijelo vrijeme bila aktivna te su se Facebook objave svakodnevno promovirale. Posebno se radilo na segmentaciji korisnika te je pritom kreirano više setova oglasa, od čega se korisnike koji se nalaze u Awareness fazi ciljalo prema lokaciji i interesima za modu i shopping. Također, nakon prikupljanja inicijalnih fanova, kreiran je lookalike audience te se ponovno ciljaju korisnici u Awareness fazi njihovog customer journeya. Tim su se korisnicima prikazivali općeniti oglasi sa sadržajem i vizualima koji promoviraju Replayev brend.
Awareness
Korisnike koji se nalaze u Consideration fazi svog customer journeya ciljalo se kroz nekoliko setova oglasa:
  • ciljanje fanova - koji su već upoznati s Replayem te razmišljaju o kupnji jeansa,
  • ciljanje prijatelja fanova - koji se također mogu nalaziti i u Awareness fazi,
  • remarketing - korisnici koji su već posjetili Revertov web, no nisu izvršili kupnju,
  • dinamički remarketing - prikazivanje oglasa sa sadržajem kojeg je korisnik već gledao na Reverto webshopu. 
Ovim su se korisnicima plasirali specifični oglasi koji ističu funkcionalne prednosti i benefite koje im donosi Replayev jeans.
Consideration
Posljednjoj skupini korisnika koji se nalaze u Decision fazi svog customer journeya, odnosno onim korisnicima koji su pred samom odlukom o kupnji te se dvoume između nekoliko brendova ili modela, plasirani su oglasi koji ističu posebne pogodnosti pojedinog modela Replayevog jeansa. Ciljanje se vršilo putem remarketinga onim korisnicima koji su više puta posjetili webshop i podstranice proizvoda te su stavili proizvod u košaricu, ali nisu obavili kupnju. U ovoj fazi koristili smo automatizirane e-mail kampanje te dinamički remarketing u Google, Facebook i Instagram oglasima. 
Decision

Rezultati

Promatrajući rezultate prije i nakon početka suradnje (6. mjesec 2016.) do danas i to u usporedbi s postavljenim ciljevima, možemo zaključiti da je Revertova kampanja na društvenim mrežama iznimno uspješna. Broj posjetitelja webshopa porastao je za 59.25%, a broj novih posjetitelja čak 57.70%. 
rezultat1
  • sakupljeno je preko 100,000 novih Facebook i više od 19,000 Instagram pratitelja koji odgovaraju Revertovoj ciljanoj skupini (žene od 25 do 44 godine) uz porast engagementa od 30%
  • povećan je broj posjetitelja webshopa za 59.25%
rezultat2
  • prosječno 1,768,357 impresija social oglasa (Facebook, Instagram) mjesečno
  • povećan je broj novih posjetitelja webshopa za 57.70%
  • broj novih posjetitelja koji na web shop dolaze putem social kanala (Facebook, Instagram) danas iznosi 19.75%
rezultat3
  • korisnici koji na webshop dolaze putem social kanala (Facebook, Instagram) danas čine 28.45% cjelokupnog web prometa
  • bounce rate je smanjen za 15.75%
  • korisnici posjećuju više stranica po posjeti webshopa, čak 20.80%
rezultat4
  • postotak webshop konverzija je povećan za 22.69%
  • izvršeno je 145.32% više web transakcija (kupovina)
  • prihod je porastao za 156.46%
Kako smo u Revertu pronašli iskrenog partnera, uspjeh kampanje je bio neminovan. Iako smo kampanju postavili zajednički, vjerujem da ona bez njihovih savjeta, materijala, ali i nepristranog feedbacka ne bi ostvarila toliko odlične rezultate.
- Sandro Lazarić, direktor Arbone
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM
  • FB
  • Facebook Certified Planning Professional Badge