Vaša kontakt osoba

Ana Gavrić
ana@arbona.info
+385 99 774 50 84

Encian - uz pomoć SEO optimizacije do boljeg rangiranja u Google tražilici i povećanja organskog prometa za preko 80%


 

O Encianu


Encian je tvrtka s dugogodišnjim iskustvom. Za svoje korisnike nude vlastite, ali i ostale poznate brendove poput Alpro, Sussina, Tekmar, itd. Brinu o zdravlju, njezi i načinu prehrane ljudi. Encian je biljka koja raste visoko u planinama, a ima upečatljive cvjetove intenzivne plave boje.
Za svoj logotip Encian navodi težnju za životom u skladu s prirodom. Hrana koju nudi poveznica je između prirode i osobe koja ju koristi. Dobrobit korisnika temeljni je cilj njihovog poslovanja.

Direktor Ivan Šikić ističe važnost svakog djelatnika koji su dio Enciana već ljudi niz godina i koji cijelu tvrtku doživljavaju kao svoju. Naglasio je i stvaranje dobrog radnog duha i atmosfere koji pozitivno utječe na cjelokupno poslovanje.
 

Kako je došlo do suradnje?


Nedostatkom vremena, ali i iskustva za samostalno pozicioniranje na višim pozicijama u rezultatima pretraga na Google-u, a velikom željom upravo za time Encian se odlučio na suradnju s Arbonom kao agencijom koja će mu voditi SEO optimizaciju. Time su željeli postići veći promet odgovarajućih posjetitelja na svojoj web stranici, a većim brojem posjetitelja i stranica će biti bolje pozicionirana na tražilicama što će na kraju rezultirati i većim brojem konverzije kao jednim od ciljeva tvrtke.

Međusobnim dogovorima Enciana i Arbone postignut je sporazum kojim su definirani osnovni ciljevi, ali i postavljeni temelji suradnje koja je jasno podrazumijevala da Encian radi content marketing što podrazumijeva pisanje blogova i ostalog sadržaja, a Arbona radi SEO optimizaciju koja podrazumijeva postizanje više pozicije na tražilicama uz kvalitetno istražene ključne riječi koje će Encian koristi u pisanju sadržaja na stranicama.

Prema svim danim smjernicama, postavljeno je nekoliko ciljeva koji su se željeli ostvariti:
  • Veći organski rast
  • Bolje pozicije na točno određene organske ključne riječi
  • Za 100 ključnih riječi biti u top 10 pozicija na Google-u.

Razvoj suradnje


Ulaskom u suradnju i stalnom međusobnom komunikacijom krenulo se sa SEO optimizacijom i istraživanjem ključnih riječi. Dobro istraživanje ključnih riječi znači puno truda kojim će se doći do detalja i do točnih riječi koje korisnici pretražuju i čijom upotrebom na stranicama, Encian će doći u top 10 pozicija u rezultatima Google tražilice.

Analizom ključnih riječi Encianove ponude došlo se do pojmova koje korisnici najčešće pretražuju u Google tražilici, u kojem obliku i s kojim volumenom pretraživanja. Međutim, bili smo svjesni da i glavni konkurenti koriste slične alate analize, a time i iste ili slične ključne riječi što je otvorilo prostor napretka i spoznaju o tome gdje sve postoji prilika za poboljšanje.

Provedenom analizom ključnih riječi i konkurencije, Arbona je kroz on-site SEO optimizaciju fokus stavila na ranking faktore koji će s vremenom utjecati na bolje rangiranje stranice u Google tražilici, a djelatnici Enciana su dane savjete objedinili u sadržaj zanimljiv korisnicima i vizualno ga uredili kako bi on privukao pozornost korisnika.

Tu je jako važan i unikatan sadržaj na web stranici koji onda takvu stranicu svakako više rangira i specifičan je za ono čime se zapravo poduzeće u konačnici i bavi i što se korisnicima želi prenijeti.

Još jedna važna stavka koja svakako utječe na suradnju je komunikacija. U ovom slučaju, komunikacija Enciana i Arbone bila je, i dalje je, na izrazito visokom nivou. Samo takvom komunikacijom može se pravovremeno reagirati u slučajevima pada pozicije određenih ključnih riječi ili određenih drugih stavaka koji onda utječu i na poziciju poduzeća u rezultatima pretraga na Google-u.
 

Do uspjeha sa SEO optimizacijom


Proces SEO optimizacije je krenuo s osnovnim postavkama koje su uključivale praćenje Google Search Console, tehnički SEO te SEO stavke. Sve tri osnovne postavke mijenjat će se kroz vrijeme i upravo zbog toga ih je potrebno pratiti i prilagođavati te pravovremeno reagirati na određene promjene do kojih dođe.
 

Praćenje Google Search Console


Google Search Console omogućuje praćenje statusa indeksiranja i optimizacije vidljivosti web stranice što opet omogućuje pravovremene reakcije. U Search Performance izvještaju praćeni su klikovi, impresije, CTR, prosječni ranking stranice te trenutne pozicije što nam olakšava postizanje zadanih ciljeva.

S Index Coverage-om pronalazili smo liste ispravno / neispravno indeksiranih URL-ova što je omogućilo da se odmah ista riješi i time ukloni postojeći problem.
S vremenom, fokus je stavljen i na mobilne uređaje jer je primijećen sve veći broj korisnika koji dolaze na web stranicu Enciana upravo sa svojih smartphone-a. Dobar prikaz, brzo učitavanje i jednostavan pronalazak željenog sadržaja svakako zadržavaju korisnike na stranici što je u ovom slučaju i rezultiralo porastom broja korisnika na stranicu, ali i njihovim sve duljim zadržavanjem.

Ono što je svakako važno istaknuti je to što je postignuta veća transparentnost, jasnija i brža komunikacija o pogreškama što je na kraju i rezultiralo većim rangiranjem i boljim SEO rezultatima.
 

Tehnički SEO


Tehnički SEO na samom početku suradnje definirao je što se želi postići i ono što je jako važno, Arbona je od samog početka krenula s kvalitetnom optimizacijom što je svakako uključivalo mjesečnu kompletnu SEO audit analizu web stranice. Na temelju dobivenih rezultata audit analize ispravljene su i otklonjene eventualne pogreške koje su bile uočene.

Primjenom SEO najboljih praksi izbjegli su se problemi oko kanibalizacije ključnih riječi jer s obzirom na količinu sadržaja i veliki broj sličnih stranica važno je bilo da crawler pokaže ono što je najvažnije i najbitnije upravo za stranicu Enciana.
 

Rezultati do kojih se je došlo uz SEO optimizaciju


Provedena SEO optimizacija, s naglaskom da ona još uvijek i traje, donijela je u posljednjih godinu dana velike promjene sa stranicom Enciana.

Uspoređujući dva perioda 1. veljače 2018. do 28. veljače 2019 te 1. veljače 2019. do 28. veljače 2020. Svakako je značajniji rast samih korisnika koji su posjetili web stranicu, a došli su preko organskog (neplaćenog) prometa.

Uz pomoć konstantnog praćenja i dostupnih podataka riječ je od 85% više korisnika koji su došli s tražilice na temelju ključnih riječi, drugim riječima organski promet je daleko veći što je svakako još jedan prikaz uloženog rada i truda.

Zahvaljujući primijenjenim SEO strategijama i relevantnom sadržaju došlo se do manjeg napuštanja web stranica od gotovo 17% što znači da je isporučeni sadržaj uz sve ostale preduvjete zadovoljen, da korisnici pronalaze na stranici ono što im je potrebno i dobivaju odgovor na upit koji su postavili u tražilicu.

Također, povećalo se prosječno vrijeme korisnika provedeno na stranici za oko 21% što dovodi do zaključka da je uz zanimljiv sadržaj korisnik zainteresiran za ono što mu se nudi i da će postati kupac, odnosno da će zadovoljiti određenu svoju potrebu i cilj s kojim je i došao na stranicu.

Prethodno navedenim da se zaključiti da je porastao i broj transakcija za oko 55%, a veći je i prihod za 40% u odnosu na razdoblje 2018. - 2019.


Suradnjom Enciana i Arbone pokazala se važnost pisanja dobrog i zanimljivog sadržaja koji zanima korisnike. Uključivanjem svih prijedloga i međusobno dobrom komunikacijom postigli smo visoke rezultate što je pozitivno utjecalo na naše cjelokupno poslovanje. Može se reći, zahvaljujući pravovremenoj reakciji Arboninih stručnjaka te našoj ažurnosti i primjeni danih prijedloga i savjeta ova suradnja iz dana u dan postaje sve bolja, a naša stranica sve više posjećena. Također, svakodnevnim radom dajemo si i nove ciljeve koje želimo ostvariti, a može se reći da su oni sve veći i sve teži, što je dodatan izazov kako za nas tako i za Arbonu. Suradnja se nastavlja i nadamo se nastavku ovakvih pozitivnih rezultata.” rekao je Igor Larva, voditelj marketinga u tvrtki Encian.

Kao što je navedeno, ciljevi se još uvijek postižu. Oni se konstantno povećavaju i podižu na višu razinu kako bi bio to bio dodatni izazov, ali i motiv Encianovih i Arboninih stručnjaka čija međusobna komunikacija i suradnja garantira uspjeh cijelog projekta.
 

Pročitajte ostale Arbona case studyje:


[Mikronis case study] Saznajte kako smo ostvarili 95.43% više online kupovina putem Google Ads kampanja!
[Tvoj Toner case study] Povećanje broja narudžbi za 70% - saznajte kako!
[Replay case study] Sinkronizacija tehnika digitalnog marketinga pomoću Google Analytics alata.
[CineStar case study] Povećanje web prometa i relevantne publike sa SEO optimizacijom.
[Me-Dent case study] Kako je Google Ads postao najvažniji prodajni kanal estetske poliklinike Me-Dent
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM
  • FB
  • Facebook Certified Planning Professional Badge