S manje budžeta do više online kupovina

O Mikronisu

Mikronis je tvrtka osnovana 2001. godine. Fokus njihova rada su stolna i prijenosna računala, serveri, računalne komponente, računalne periferije, tableti i pametni telefoni.

Korištenje računala, kao što je već svima poznato, postaje naša svakodnevica, a bliska budućnost predviđa da će zapravo računala preuzeti glavnu ulogu bez koje će biti nezamislivo poslovanje, ali i svi ostali aspekti života poput online naručivanja, plaćanja računa, itd.

Mikronis je svojim višegodišnjim radom s nekim od najboljih svjetskih proizvođača računala i cjelokupne računalne opreme poput IBM, Lenovo, HP, Toshiba, Microsoft, Samsung i mnogi drugi stekao neprocjenjivo iskustvo u prodaji i servisu IT opreme, ali se i nametnuo kao jedan od vodećih hrvatskih isporučitelja računala i računalne opreme.

U ovom sektoru svakodnevno pruža punu podršku svim svojim klijentima, od malih i srednjih tvrtki do pojedinaca kako bi im osigurao i omogućio što kvalitetniji, sigurniji i pouzdaniji rad na njihovom računalu i cijeloj računalnoj opremi.
Adwords
Google Ads oglašavanje
SEO
optimizacija za tražilice
Facebook
oglašavanje

Zašto je Mikronis odabrao Arbonu?

U želji za napretkom i poboljšanjem online kupovine te nezadovoljstvom tadašnjim rezultatima Mikronis se obratio Arboni za suradnju. Prepoznali su naše rezultate na tržištu te su shvatili da smo partner kojem se može vjerovati. Već u prvim danima međusobne komunikacije potrudili smo se pokazati razumijevanje za njihove potrebe te ih čak i predvidjeti.

Uvidom u prijašnje rezultate, a dogovorom Mikronisa i Arbone definirani su ciljevi te postavljeni temelji suradnje. Suradnja je već na početku podrazumijevala da Arbona vodi Google Ads oglašavanje, oglašavanje na Facebook-u te SEO optimizaciju za što bolje rangiranje Mikronisa na Google tražilici pretraživanja.

Metrike koje je bilo bitno zadovoljiti i s njima ostvariti što bolje rezultate su:

  • conversion rate gdje je primarni cilj što veći postotak posjetitelja web stranice navesti na konverziju,
  • last click online kupovina što podrazumijeva kupnju koja se direktno povezuje na kanale prodaje, u ovom slučaju Google Ads oglašavanje i oglašavanje na društvenim mrežama.
U konačnici najvažnije je ostvariti sveukupno povećanje prihoda.

Ciljevi kampanje

Ciljevi marketinške kampanje za Mikronis

Iskustva

Prijašnja iskustva, zadovoljstvo, ali i rezultati drugih digitalnih agencija nisu ispunjavali očekivanja Mikronisa. Upravo zbog toga, odlučili smo se na suradnju s novom digitalnom agencijom te uzeli Arbonu kao svog partnera. Uz Arbonu smo pravovremeno obaviješteni o rezultatima kampanja te dobivamo kontinuirano savjetovanje i prijedloge o svim prilikama i mogućnostima koje nastaju. Kampanje su puno uspješnije čime i zadovoljstvo svih nas u Mikronisu. Smatram da je povjerenje i komunikacija temelj svake dobre suradnje, a to smo s Arbonom i ostvarili.”

ističe Gordana Puhelek iz Mikronisa.

Poznavajući prilike na tržištu Arbonini stručnjaci svakodnevno se trude stvoriti iznimno pozitivne trenutke istine u svim koracima korisničkog iskustva, unaprijediti online prodaju te smanjiti ukupne marketinške troškove.

Do uspjeha uz Arbonu

Kako bi se zadovoljili dani ciljevi, ali i sva očekivanja Mikronisa morala se napraviti detaljna analiza i istraživanje ključnih riječi. Detaljno istraživanje ključnih riječi znači povezivanje s kupcima i njihovim potrebama te upoznavanje s upitima koje upisuju u Google tražilicu pretražujući tako željene pojmove, a koji su u ovom slučaju povezani s opisom poslovanja Mikronisa. Analizom ključnih riječi došlo se do pojmova koji imaju najveći volumen pretraživanja. Uključenjem tih riječi i cijelih pojmova u oglase, proširenjem oglasa te uočljivim CTA klikabilnim gumbima (pozivima na akciju) postavljeni Mikronisovi oglasi počeli su prikazivati rezultate.

Rezultati su postali jako brzo vidljivi. Poboljšanje je vidljivo u mnogim bitnim metrikama, a kao najbitnije svakako se ističu metrike koje su postavljene i kao primarni ciljevi cijele suradnje.

Google Ads kampanje tako u 2019. uz 26,90% manje potrošenog budžeta u odnosu na 2018. godinu ostvarile su 95,43% više last click online kupovina. Kada se ista metrika usporedi s 2019. godinom ostvareno je 34,51% više last click online kupovina uz 11,20% manje budžeta.

Zaključak je jasan. Google Ads pretraživačka i prikazivačka mreža bilježe primjetan rast iz godine u godinu, odnosno svaka nova godina bolja je od godine prije uz manji budžet.

Trenutni rezultati Mikronis kampanja

Mikronis kampanje na svim platformama ostvaruju jako dobre rezultate. Uspoređujući dvije prethodne godine u periodima od 01. siječnja 2018. - 29. srpnja 2018. te 01. siječnja 2019. - 29. srpnja 2019. svakako je značajniji rast po broju sesija. Tako je 2018. godine u tom periodu broj sesija bio 936.166, a 2019. u istom periodu 1.045.743 što je povećanje za više od 11,5%. Također, isti period ove godine po najnovijim podacima do 29. srpnja 2020. daje broj sesija od 1.048.590 što je najveći broj sesija do sada zabilježen. Zaključak je da se rastući trend bilježi i dalje.

Kada je riječ o broju direktnih last click online kupovina u periodu od 01. siječnja 2018. - 29. srpnja 2018. on je iznosio 2.637, a u istom periodu 01. siječnja 2019. - 29. srpnja 2019. iznosio je 2.802. Međutim, najnoviji podaci za isto razdoblje u tekućoj 2020. godini donose puno veći broj i on iznosi 4.401 što je više od 57%. Iz prikaza aktualnih podataka da se zaključiti da su oglasi djelotvorni, potiču kupce i dovode ih do zadnje dodirne točke te potvrde kupovine.
 
Rezultati kampanje za Mikronis
 
Zahvaljujući primijenjenim znanjima Arboninih stručnjaka iz područja Google Ads i Facebook oglašavanja te relevantnim i pravodobnim oglasima sa svim novostima došlo se do rasta prodaje uz manje budžeta. Brendirane ključne riječi, display oglasi i remarketing u kojem se ciljaju korisnici koji su već posjetili stranicu Mikronis povećala se i prepoznatljivost brenda.

Time je zaokružena cjelovita strategija i “pokriveni” različiti korisnici na različitim platformama s ciljem ostvarenja što veće prodaje, ali i dobivanja povjerenja kupaca i klijenata Mikronisa.

Ono što je svakako vrijedno istaknuti, povjerenje je Mikronisovih stručnjaka prema Arboni. Njihova otvorenost prema idejama i prijedlozima koje iznosi Arbona svakodnevno daju prostora Arboninim stručnjacima za konstantnim unaprjeđenjem svih kanala te primjenu novih mogućnosti koje se pokazuju uspješne, a za koje se u početku provode određena testiranja kako bi se vidjela reakcija tržišta na određene promjene i nove prilike.

Svakodnevno se trudimo zadovoljiti očekivanja Mikronisa. No priča tu ne staje, već dajemo sve od sebe kako bismo ista očekivanja i nadmašili.

Elena Majer