Viber promo poruke
Zašto su Viber promo poruke učinkovit promotivni kanal?
Jednostavno je, putem Vibera komunicirate s vama bliskim ljudima i to je razlog zašto ćete otvoriti i pročitati svaku Viber poruku, je li tako?
Upravo u toj činjenici leži razlog učinkovitosti Viber promo poruka.
Viber promotivne poruke otvara gotovo 99% ciljane skupine. Zamislite promotivnu poruku koja će stići do vaše publike, pritom ne trošeći budžet na klijente i korisnike koje vaša usluga ne zanima! Da bi slali Viber promo oglase, morate imati dopuštenje korisnika. Korisnik koji vam je dao dopuštenje, pokazao je interes za vaše proizvode/usluge pa će vjerojatno i otvoriti vašu poruku kako bi iskoristio pogodnosti koje nudite.

Viber je besplatna komunikacijska platforma koja vas putem interneta povezuje s bilo kim u svijetu, pod uvjetom da je Viber korisnik (80% korisnika pametnih telefona u Hrvatskoj koristi Viber). Poruka se šalje online, što znači da korisnik ima pristup internet vezi i može, za razliku od SMS promo poruka, odmah kliknuti na vaš oglas. Viber oglas može sadržavati:

Viber promo poruke se aktiviraju kroz svega tri koraka. Za vas ćemo otvoriti i registrirati vašeg "sendera". Proces odobrenja od strane Vibera traje do tjedan dana, a nakon toga možete koristiti usluge promo poruka. Prva poruka je (u skladu s GDPR odredbom), pozdravna. U njoj vas predstavljamo korisniku i obavještavamo ga da ste prisutni na Viberu te da ćete ih obavještavati o novim ponudama, popustima i slično. Nakon prve pozdravne poruke možemo pokrenuti komunikaciju s vašim korisnicima.
Viber promotivne poruke najčešće se koriste za:
Osim toga, možete ih koristiti za traženje zaposlenika, povećanje svijesti o brendu i slično.
Bitno je da imate svoju bazu korisnika koji su vam dozvolili slanje obavijesti. Ako želite možete dodatno segmentirati korisnike prema:
Iskoristite pozornost Viber korisnika i suglasnost vaših postojećih korisnika. Zatražite besplatno savjetovanje i procjenu budžeta putem:
Jednostavno je, putem Vibera komunicirate s vama bliskim ljudima i to je razlog zašto ćete otvoriti i pročitati svaku Viber poruku, je li tako?
Upravo u toj činjenici leži razlog učinkovitosti Viber promo poruka.
Viber promotivne poruke otvara gotovo 99% ciljane skupine. Zamislite promotivnu poruku koja će stići do vaše publike, pritom ne trošeći budžet na klijente i korisnike koje vaša usluga ne zanima! Da bi slali Viber promo oglase, morate imati dopuštenje korisnika. Korisnik koji vam je dao dopuštenje, pokazao je interes za vaše proizvode/usluge pa će vjerojatno i otvoriti vašu poruku kako bi iskoristio pogodnosti koje nudite.
Što sadrži Viber promotivna poruka

Viber je besplatna komunikacijska platforma koja vas putem interneta povezuje s bilo kim u svijetu, pod uvjetom da je Viber korisnik (80% korisnika pametnih telefona u Hrvatskoj koristi Viber). Poruka se šalje online, što znači da korisnik ima pristup internet vezi i može, za razliku od SMS promo poruka, odmah kliknuti na vaš oglas. Viber oglas može sadržavati:
- logo tvrtke + naziv
- tekst (do 1000 znakova)
- vizual
- CTA gumb (npr. Saznaj više ili Kupi odmah)
Kako će Viber promo poruke pomoći vašem poslovanju

Viber promo poruke se aktiviraju kroz svega tri koraka. Za vas ćemo otvoriti i registrirati vašeg "sendera". Proces odobrenja od strane Vibera traje do tjedan dana, a nakon toga možete koristiti usluge promo poruka. Prva poruka je (u skladu s GDPR odredbom), pozdravna. U njoj vas predstavljamo korisniku i obavještavamo ga da ste prisutni na Viberu te da ćete ih obavještavati o novim ponudama, popustima i slično. Nakon prve pozdravne poruke možemo pokrenuti komunikaciju s vašim korisnicima.
Viber promotivne poruke najčešće se koriste za:
- rješenje napuštene košarice kod webshop kupovine
- booking
- slanje potvrda (o sudjelovanju, nagradnoj igri, o dostavi)
- promociju novih ponuda i proizvoda
- najavu popusta
- slanje obavijesti o povratu
- funkcionalnosti loyalty programa
Osim toga, možete ih koristiti za traženje zaposlenika, povećanje svijesti o brendu i slično.
Bitno je da imate svoju bazu korisnika koji su vam dozvolili slanje obavijesti. Ako želite možete dodatno segmentirati korisnike prema:
- geolokaciji
- tele operatoru
- platformi (Android, iOS)
- uređaju
- mreži (3G, 4G)
Iskoristite pozornost Viber korisnika i suglasnost vaših postojećih korisnika. Zatražite besplatno savjetovanje i procjenu budžeta putem:
- web obrasca
- info@arbona-agency.com
- +385 1 6465 753
- +385 42 410 770