Vaša kontakt osoba

Ana
ana@arbona.info
+385 99 7745 084

Viber promo poruke

Zašto su Viber promo poruke učinkovit promotivni kanal? 

Jednostavno je, putem Vibera komunicirate s vama bliskim ljudima i to je razlog zašto ćete otvoriti i pročitati svaku Viber poruku, je li tako? 

Upravo u toj činjenici leži razlog učinkovitosti Viber promo poruka.

Viber promotivne poruke otvara gotovo 99% ciljane skupine. Zamislite promotivnu poruku koja će stići do vaše publike, pritom ne trošeći budžet na klijente i korisnike koje vaša usluga ne zanima! Da bi slali Viber promo oglase, morate imati dopuštenje korisnika. Korisnik koji vam je dao dopuštenje, pokazao je interes za vaše proizvode/usluge pa će vjerojatno i otvoriti vašu poruku kako bi iskoristio pogodnosti koje nudite. 


Što sadrži Viber promotivna poruka




Viber je besplatna komunikacijska platforma koja vas putem interneta povezuje s bilo kim u svijetu, pod uvjetom da je Viber korisnik (80% korisnika pametnih telefona u Hrvatskoj koristi Viber). Poruka se šalje online, što znači da korisnik ima pristup internet vezi i može, za razliku od SMS promo poruka, odmah kliknuti na vaš oglas. Viber oglas može sadržavati: 
  • logo tvrtke + naziv
  • tekst (do 1000 znakova)
  • vizual
  • CTA gumb (npr. Saznaj više ili Kupi odmah)


Kako će Viber promo poruke pomoći vašem poslovanju



Viber promo poruke se aktiviraju kroz svega tri koraka. Za vas ćemo otvoriti i registrirati vašeg "sendera". Proces odobrenja od strane Vibera traje do tjedan dana, a nakon toga možete koristiti usluge promo poruka. Prva poruka je (u skladu s GDPR odredbom), pozdravna. U njoj vas predstavljamo korisniku i obavještavamo ga da ste prisutni na Viberu te da ćete ih obavještavati o novim ponudama, popustima i slično. Nakon prve pozdravne poruke možemo pokrenuti komunikaciju s vašim korisnicima.  

Viber promotivne poruke najčešće se koriste za:
  • rješenje napuštene košarice kod webshop kupovine
  • booking
  • slanje potvrda (o sudjelovanju, nagradnoj igri, o dostavi)
  • promociju novih ponuda i proizvoda
  • najavu popusta
  • slanje obavijesti o povratu
  • funkcionalnosti loyalty programa

Osim toga, možete ih koristiti za traženje zaposlenika, povećanje svijesti o brendu i slično. 

Bitno je da imate svoju bazu korisnika koji su vam dozvolili slanje obavijesti. Ako želite možete dodatno segmentirati korisnike prema: 
  • geolokaciji
  • tele operatoru
  • platformi (Android, iOS)
  • uređaju
  • mreži (3G, 4G)

Iskoristite pozornost Viber korisnika i suglasnost vaših postojećih korisnika. Zatražite besplatno savjetovanje i procjenu budžeta putem:
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM
  • FB
  • Facebook Certified Planning Professional Badge