Trikovi i savjeti za uspješno oglašavanje na LinkedInu

Objavljeno: 31.08.2021. | 4 minute čitanja

LinkedIn je društvena mreža za poslovne korisnike i kao takva fantastična je za prezentiranje vaših proizvoda i usluga. Putem LinkedIna mnogi korisnici na jednostavan i brz način mogu sklopiti brojne suradnje i steći poznanstva i kontakte širom svijeta.

Za male tvrtke i poslovne korisnike upravo je LinkedIn moćan alat u oglašavanju bilo kakvog proizvoda, usluge ili marke. LinkedIn, naime, broji više od 740 milijuna korisnika diljem svijeta te 55 milijuna registriranih tvrtki, a samim time savršeno je plodno tlo za B2B prodaje i B2B marketinške stručnjake. U Hrvatskoj je trenutno više od 650 tisuća korisnika LinkedIna i taj broj svakodnevno raste, a ako još uvijek nemate svoj profil ili profil tvrtke, donosimo vam šest razloga zašto biste ga uistinu trebali imati.

Koje su mogućnosti LinkedIn oglašavanja?

LinkedIn oglašavanje nudi fantastičnu mogućnost targetiranja korisnika. Naime, korisnike je moguće targetirati prema poziciji na kojoj rade, stupnju obrazovanja koji imaju, radnim vještinama koje posjeduju, itd.

Upravo mogućnost da svojim oglasima direktno pristupite zaposlenicima u određenoj branši, vlasnicima poduzeća ili čak voditeljima poslovnih odijela, čini ovu mrežu odličnim mjestom za oglašavanje.

Tri vrste oglašavanja

Sponzorirani sadržaj


Dvije su vrste sponzoriranog sadržaja na LinkedInu. Sadržaj koji se pojavljuje u feedu targetirane ciljane skupine te generiranje leadova. Ako govorimo o sponzoriranom sadržaju, također postoje dvije opcije. Prva je da oglašavate postove koje ste već objavili na svojoj stanici na LinkedInu, a druga je da u oglašivačkom sučelju kreirate novi post za oglašavanje kojeg nema u feedu vaše stranice. Govorimo li, pak, o lead formi, putem nje možete prikupiti različite podatke korisnika koji su zainteresirani za vaše usluge.

Na ovaj se način mogu promovirati objave koje ste već prethodno promovirali, a možete ih na jednostavan način kreirati u Campaign Manageru, no u tom se slučaju oglas neće pojavljivati na vašem feedu.
 

Tekstualni oglasi


Tekstualni su oglasi oni u kojima nemate veliku mogućnost kreative, stoga će vam u ovom slučaju copywriter biti krucijalan faktor za uspjeh. Naime, kod tekstualnih oglasa jedina mogućnost vizuala jest mala fotografija dimenzija 50x50. Tekstualne oglase plaćate po klikovima ili po impresijama, ovisno što odaberete. Ako, primjerice, odaberete plaćanje po kliku - svaki put kada netko klikne na vaš oglas, to će vam se naplatiti. S druge strane, LinkedIn će vam naplatiti maksimalni bid koji ste odredili tek kad se ostvari 1.000 impresija, neovisno o broju klikova ako odaberete opciju plaćanja po impresijama. Za plaćanje po impresijama potrebno je uplatiti dnevni iznos u visini 10 dolara. Još jedan benefit tekstualne vrste oglašavanja jest taj da vam tekstualni oglasi omogućavaju instaliranje taga za praćenje konverzija.
 

Sponzorirani oglasi vašem sandučiću


Sponzorirani oglas u vaš Inbox dolazi na dva načina: slanjem korisnika na vašu web stranicu ili drugim sadržajem te generiranjem leadova.

Vrlo je bitno, naime, da osoba koja oglašava bude ista osoba od koje će odabrani primatelji dobiti sponzoriranu poruku. Također je od iznimne važnosti da ta osoba i predstavlja biznis iza kojega se oglašava. I u ovom slučaju imate opciju za praćenje konverzija.

Format oglasa za posao

Oglasi za posao dinamičan su format oglasa koji vam omogućuje da oglase prilagodite vrhunskim talentima, potičući relevantne kandidate da se prijave u vašu tvrtku. Možete unaprijediti jednu ili više mogućnosti za posao kvalificiranim članovima LinkedIna i povećati promet do aktivnih radnih mjesta na temelju vještina i iskustva članova.

Postoje tri formata oglasa za dinamičke poslove. Podaci o profilu svakog člana ciljne publike određuju koji će im format biti poslužen.

Ako je član ciljne publike kvalificiran za tri ili više radnih mjesta u vašoj organizaciji, vidjet će vaš oglas za posao s tri dostupna radna mjesta.
 
Primjer formata oglasa za posao s tri dostupna radna mjesta
 
Ako se član podudara s jednim ili dva otvorena radna mjesta u vašoj organizaciji, vidjet će oglas za posao s jednim prijedlogom za posao (prikazano u formatu slike).
 
Primjer formata oglasa za posao s jednim prijedlogom za posao
 
Ako član nema odgovarajuće podudaranje posla s tvrtkom, vidjet će oglas za posao koji ga usmjerava na stranicu posla vaše tvrtke za istraživanja.
 
Primjer formata oglasa za posao koji usmjerava na stranicu posla
 
U slučaju da trebate stručnu pomoć prilikom oglašavanja na LinkedInu, naš tim vam u svako doba stoji na raspolaganju.
Podijeli na:
Elena Majer