Vaša kontakt osoba

Ana Gavrić
ana@arbona.info
+385 99 774 50 84

Nijemci pokazali veći interes za odmor u Hrvatskoj u odnosu na konkurentske zemlje!

Objavljeno 22.5.2020 20:04:28
Nijemci pokazali veći interes za odmor u Hrvatskoj u odnosu na konkurentske zemlje!
Prema broju pretraživanja Nijemaca na Google-u došli smo do zanimljivih podataka o njihovom interesu za ljetovanjem i boravkom u Hrvatskoj. Interes za Hrvatskom je u mnogim segmentima veći nego interes za Španjolskom, Italijom i Grčkom za koje se zna da su top destinacija njemačkih turista.

Otvaranjem granica Hrvatskoj se pruža velika prilika za vraćanjem turista i turizma u Lijepu našu. Godina koja je po svemu do sada nepredvidljiva, ulijeva nadu za spas turističke sezone i svih ostalih indikatora koji su s razvojem ove situacije dosta pali, a čija vrijednost svakako utječe na gospodarsku sliku Hrvatske.

Ono što svakako obećava su pokazatelji koji su definitivno na strani Hrvatske. Ona se je s ovom krizom cijelo vrijeme nosila jako dobro čime smo i brojnim turistima u vrhu top destinacija koju žele posjetiti i gdje se naposljetku i osjećaju sigurno.

Neki od najznačajnijih pojmova koji se pretražuju, a važni su za Hrvatsku svakako su pojmovi vezani za turizam i uslužne djelatnosti. Gledajući po tipovima smještaja svakako se ističemo kao jedna od najpoželjnijih destinacija.

I u idućim primjerima na grafovima, vidljivo je pretraživanje njemačkih termina iz područja turizma koje pretražuju upravo stanovnici Njemačke tražeći svoju destinaciju za idući odmor u Hrvatskoj, Italiji, Španjolskoj ili Grčkoj.

Analiza pretraživanja turističkih pojmova u Njemačkoj: Usporedba Hrvatske, Italije, Španjolske i Grčke.

"Ferienhaus Kroatien" vs "Ferienhaus Spanien" vs "Ferienhaus Italien" vs "Ferienhaus Griechenland"


Legenda: Hrvatska - plava; Španjolska - crvena; Italija - žuta; Grčka - zelena

Kuća za odmor pojam koji se često spominje i za Hrvatsku u ovom trenutku ima veliki značaj. Upravo na ovom grafu vidljiva je usporedba pretraživanja pojma kuće za odmor u Hrvatskoj, Španjolskoj, Italiji i Grčkoj na njemačkom jeziku u Njemačkoj. Prema pretraživanju ispod Hrvatske nalaze se Italija, Grčka i Španjolska. Ako se pogleda graf koji pokazuje zadnjih 90 dana svakako se vidi da u 2.mjesecu, prije proglašene pandemije pretraživanje za boravak u kućama za odmor u Hrvatskoj je postojao, ali veliki je to odskok u zadnjih nekoliko dana kad smo turistima puno zanimljiviji od jače pogođenih država Španjolske, Italije i Grčke.
 

"Camping Kroatien" vs "Camping Spanien" vs "Camping Griechenland"


Legenda: Hrvatska - plava; Španjolska - crvena; Grčka - žuta

Kampiranje u Hrvatskoj iz godine u godinu dobiva sve veću pažnju, a i potražnja je u konstantnom rastu. Istraživanja koja su provedena pomoću pretraživanja pojmova na Google-u idu u prilog tome. Ono što je dobro svakako za Hrvatsku je što visoko konkurira i u toj kategoriji. Ponovno je indeks pretraživanja visok čime su Nijemci dokazano zainteresirani za posjet. Ovog puta s manjim omjerom, ali ipak po pretragama na tražilicama za nama zaostaju Grčka i Španjolska. Hrvatska time postaje destinacija za kampiranje koja se najčešće od navedenih država pretražuje.
 

"Urlaub Kroatien" vs "Urlaub Spanien" vs "Urlaub Italien" vs "Urlaub Griechenland"


Legenda: Hrvatska - plava; Španjolska - crvena; Italija - žuta; Grčka - zelena

Odmor je za mnoge nepoznat pojam i pun iščekivanja tijekom ovog razdoblja. Međutim, prema trendu pretraživanja u posljednjih 90 dana i boljim rezultatima sveopćeg stanja iz dana u dan te gledanjem pozitivne strane Hrvatska visoko kotira kao destinacija za odmor koja se najviše od navedenih država pretražuje u Njemačkoj. Tu je i dalje vidljiv uzlazni trend čime prednjači kao destinacija gdje bi mnogi rado proveli svoj godišnji odmor.


Zanimljivo je vidjeti i regije Njemačke u kojima korisnici najviše iskazuju interes za Urlaub Kroatien, odnosno želju za odmorom u Hrvatskoj. Bavarska svakako prednjači, međutim Saska, Saska-Anhalt i Baden-Württemberg slijede odmah nakon.

Njemački korisnici također često pretražuju i gradove u Hrvatskoj. Idući graf prikazuje trend pretraživanja turističkih gradova. Vidljiv je veliki pad interesa prouzrokovan COVID-19 pandemijom, ali također je vidljivo da je u posljednjih nekoliko dana trend krenuo u pozitivnom smjeru.



Zaključak je jasan. Nijemcima je Hrvatska prema ovim pokazateljima i trendovima pretraživanja na Google-u postala jedna od najboljih destinacija gdje žele doći i provesti svoj odmor. Svakako pozitivno je za Hrvatsku da iz dana u dan trend pretraživanja raste čime Hrvatsku očekuje izazovno, ali svi se nadamo na kraju uspješno ljeto. :)
 

  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM
  • FB
  • Facebook Certified Planning Professional Badge