Vaša kontakt osoba

Ana Gavrić
ana@arbona.info
+385 99 774 50 84

Kako pronaći ideje za pisanje poslovnog bloga?

Poslovni blog je online članak koji tvrtkama može pomoći u raznim segmentima. Na primjer, može povećati Googleov online promet na poslovnu web stranicu, može izgraditi odnos s klijentima, povećati svijest o brendu i može pozitivno utjecati na SEO optimizaciju i na poziciju u Google rezultatima pretraživanja. 

Što pisati u poslovnim blogovima?

Pravo pitanje za svaku tvrtku je o čemu pisati i kako pisati blogove. Morate li biti striktno poslovni i ozbiljni ili pak ležerni i prijateljski nastrojen? 

Ako ćemo iskreno - citiranje zakonskih članaka i stručnih termina može interesirati jedino vaše kolege stručnjake koji će razumjeti vaš hijeroglifski jezik, a ostali (oni zbog kojih i pišete blogove), će vas zaobilaziti u velikom luku. 

Ton koji će privući vaše čitatelje mora biti prijateljski i ne previše formalan.  Naravno, neke će teme poput ozbiljnih case studyja ili zdravstvenih tema morati biti ozbiljnije jer takve teme ipak zahtijevaju drukčiji pristup od onih namijenjenih zabavi. 

Zato je od velike važnosti naći pravu mjeru i pravi glas za svoje ideje. Evo par savjeta o čemu možete pisati. 

Tema bloga 1: Educirajte čitatelje


Poslovnim blogom možete educirati čitatelje
 
Kako bi pridobili povjerenje čitatelja pišite o temama edukativnog karaktera i o temama vezanim uz vaš posao i industriju u kojoj radite.

Objavljivanjem edukativnih tema dajte čitatelju do znanja da mu želite prenijeti praktično znanje o temi o kojoj pišete. Ako imate proizvode, objasnite na jednostavan način kako se ti proizvodi koriste. Na primjer, jeste li znali da četkicu za zube možete koristiti i za čišćenje pločica? :) 
Radi li se o poduzeću koje pruža usluge, objasnite čitatelju u blogu koliko su vaše usluge vrijedne i naučite ga da ih koristi. Neke od tema prikladnih za ovakvu vrstu bloga su:
  • Korisni trikovi i savjeti koji će pomoći kupcu prilikom korištenja vašeg proizvoda
  • Odgovori na česta pitanja vaših klijenata
  • Najava edukacije poput e-booka, newslettera, raznih evenata

Tema bloga 2: Malo ozbiljnije teme za kolege stručnjake ili vaše ozbiljne klijente


Poslovni blog može stvoriti pozitivni feedback od kolega

Mnoge čitatelje zanimaju nedavna provedena istraživanja, analize i predviđanja koja su usko vezana uz vašu branšu. Naravno, pisanje takvih blogova radije prepustite stručnjacima u vašem poduzeću jer što zna osoba zadužena za pisanje zabavnih blogova o statistikama i ostalim hijeroglifima?

Evo nekih istraživanja, trendova i predviđanja koja bi mogli koristiti kod pisanja ove vrste blogova:
  • Istraživanje tržišta koje provodi vaše poduzeće
  • Istraživanje tržišta i vaše branše
  • Trendovi kojima se vaše poduzeće mora prilagođavati i koji utječu na promjene u vašem poduzeću
  • Predviđanja vezana uz industriju u kojoj djelujete

Tema bloga 3:  Novosti u vašem poduzeću

Novosti i razni eventi u vašem poduzeću mogu biti jako zanimljivi i čitateljima, i klijentima, partnerima, pa i medijima. 

Zapamtite, vaš blog nije priopćenje za tisak! Takve sadržaje izbjegavajte i pretvorite ih u više kratkih objava. Možete pisati o:
  • Postavljanju nove uprave u poduzeću
  • Ekspanziji poduzeća i širenju na novo područje
  • Godišnjicama i slavljima - 25, 50 godina postojanja poduzeća 
  • Nagradama i priznanjima koje je vaše poduzeće dobilo
  • Prekretnicama u poduzeću poput postignute brojke od 100 klijenata.

Tema bloga 4: Sve po malo - nekoliko ideja koje možete iskoristiti u svakom trenutku

 
Pisanje blogova sve po malo
 
  • Tutorijali. Novi korisnici cijene uštedu vremena, a i možda će otkriti neku mogućnost za koju do sada nisu znali. 
  • Testimonijali. Priče o zadovoljstvu korisnika najbolja su reklama. Zamolite najvjernije klijente da vam kažu što najviše vole kod vas i što ih je najviše oduševilo.
  • Top liste. koji su vaši najtraženiji proizvodi? A najprodavaniji? Koje su vaše top destinacije za putovanje? A top alati za SEO optimizaciju? Napravite top listu i podijelite je s čitateljima.
  • Predstavljanje. Ako iza vas postoji veliki tim ljudi, ovo je idealna prilika da upoznate internet s njima! 
  • Rješavanje problema. Saznajte na koja pitanja ljudi i vaši klijenti najčešće traže odgovore. To možete otkriti na društvenim mrežama, forumima, pitati svoju korisničku podršku i one koji su zaduženi za javljanje na telefon. Odgovorite na probleme kroz sadržaj bloga i postavite se kao najbolji izvor za rješavanje ovakvih stvari.
Je li vam ovaj tekst bio od koristi? Nadamo se da jest jer ćemo o sličnim temama još pisati. Ako imate dodatnih pitanja, slobodno nas kontaktirajte :)
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM
  • FB
  • Facebook Certified Planning Professional Badge