Vaša kontakt osoba

Ana Gavrić
ana@arbona.info
+385 99 774 50 84

Što je Facebook dnevni proračun (budžet)?

Facebook dnevni proračun (budžet) je iznos koji ste spremni potrošiti na određeni skup oglasa po danu.

Dnevni proračun se postavlja na razini skupa oglasa, a ne na razini cijele kampanje. Njega je najlakše postaviti, ali treba pripaziti ako je više aktivnih setova oglasa postavljenih na računu.

Uz dnevne proračune Facebook će trošiti samo onaj iznos proračuna koji je postavljen po setu oglasa. Ako se pitate je li to jednostavno - jest! Svakog dana možete računati na to da ćete potrošiti isti iznos, što olakšava kontrolu proračuna i planiranje.

Nakon što se postavi dnevni proračun, postavi se prosjek. Što to znači? Facebook će tako pokušati dobiti očekivane rezultate u vrijednosti vašeg dnevnog proračuna. Međutim, mogu postojati dani kada su mogući bolji rezultati. Tih dana držite prilagodbe proračuna unutar 20% od prvobitne razine za svaki dan. Svaka promjena veća od ove negativno će utjecati na algoritam Facebooka i mogu se postići lošije performanse.

Također, potrebno je pratiti smjernice kod postavljanja dnevnog proračuna jer je Facebook dao minimalne iznose koje je potrebno uplatiti kako bi se oglas krenuo prikazivati za ostvarenje određenog cilja.

Odaberite dnevni proračun:
  • kada znate da će vaša kampanja biti uvijek aktualna,
  • kada želite maksimizirati performanse,
  • kada očekujete redovite izmjene proračuna.
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM