Vaša kontakt osoba

Ana Gavrić
ana@arbona.info
+385 99 774 50 84

Kada vam je cilj brand awareness (povećanje svijesti o robnoj marki) - što možete očekivati?

Želim povećati svijest o svojem brendu? Jeste li se zapitali što s time dobivate? Želite zadržati povrat ulaganja na dobroj razini, ali i potrošiti određeni iznos kako bi putem oglašavanja upoznali potencijalne, buduće kupce sa svojim proizvodima. To je jako teško, puno puta gotovo nemoguće.

Svijest i prodaja različiti su ciljevi. To su dva potpuno drugačija načina komunikacije. Potpuno drugačiji način komunikacije s ciljanom publikom na ponekad različitim marketinškim kanalima.

Kada tek počinjete svoje poslovanje, svakodnevno gledate koliko ulažete, a koliko zauzvrat ostvarujete prodajom. No, dođe trenutak kada iskoristite svoju trenutnu ciljanu publiku i tražite dalje, tražite nešto “veće”.

Uvijek će biti ljudi koji će kupiti proizvod zbog samog proizvoda. Možda su kvaliteta i dizajn jednostavno izvrsni, ali nekim ljudima treba dodatni poticaj, uvjerenje i dokazivanje. Morate im prodati proizvod. Oni moraju znati što kupuju, koliko se razlikujete od konkurencije, zašto je cijena baš tolika, što drugi ljudi misle o vama i vašim proizvodima, itd… popisu nema kraja.

Morate se dokazati. Ako imate zadovoljnih kupaca neka ostave nekakav trag. Komunicirajte s ljudima koji komentiraju vaš proizvod, upoznajte ih s novim proizvodima / uslugama. Imate neke istaknute prednosti u odnosu na konkurenciju, recite to kupcima. Tada, kad se oglašavate nekom novom, ta će osoba sve to vidjeti. Oni će vidjeti tvrtku s velikim društvenim dokazom. Samo pazite da ne pogriješite.

Sljedeći put kad pokušate prodati neke svoje proizvode / usluge, razmislite o tome što vas dijeli od drugih. To je nešto što se naziva pozicioniranje marke. O tome treba razmišljati u ranim fazama vaše tvrtke. Ako je odredite na početku i dovoljno je komunicirate, postat će sastavni dio vaše svijesti o marki.

Ciljana publika želi koristiti vaš proizvod / uslugu i zaboraviti na sve drugo i zbog toga bi marketing trebao biti jedna od najvažnijih investicija vaše tvrtke.
 
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM
  • FB
  • Facebook Certified Planning Professional Badge