Vaša kontakt osoba

Ana Gavrić
ana@arbona.info
+385 99 774 50 84

Što je kanibalizacija ključnih riječi i kako je riješiti?

Kanibalizacija ključnih riječi podrazumijeva da na vašoj web stranici postoji već broj istih ili sličnih sadržaja koji se mogu pojaviti u rezultatima pretraživanja za isti upit. Optimizacijom članaka za slične upite pretraživanja, mogu se umanjiti šanse za međusobno rangiranje.

Što je kanibalizam ključnih riječi?

Ako sadržaj na svojim stranicama obogaćujete sličnim ili istim riječima ili izrazima, riskirate upravo to - kanibalizaciju ključnih riječi. Tim postupkom sami sebi umanjujete šansu da se baš vaša stranica pojavi u rezultatima pretraživanja jer će Google za određeni upit prikazati samo 1 ili 2 rezultata s iste domene, osim u slučajevima domene visokog autoriteta kada bi se moglo prikazati najviše 3 rezultata.
Kanibalizacijom se natječete sami sa sobom za rangiranje na Google tražilici.

Kako prepoznati kanibalizam ključnih riječi?

Uz pomoć SEO analize možete doći do ključnih riječi koje zapravo najviše pridonose vašoj web stranici, ali možete i samostalno pretražiti svoju web lokaciju s nekom određenom ključnom riječi za koju smatrate da ste ju koristili u više članaka i da bi vam se moglo prikazati do nekoliko rezultata.

Kako riješiti kanibalizaciju ključnih riječi?

  • INTERLINKOVI:
Unutarnja struktura veza mogla bi riješiti neke od problema pojave kanibalizma ključnih riječi. Odredite koji sadržaj je važniji i onda uspostavite veze (interlinkove) s manje važnih sadržaja na sadržaje koji su zanimljivi. Na taj način, Google će razumjeti interlinkove i pozicionirati određeni sadržaj više na Google tražilici.
Prije toga, samo razmislite koji sadržaj vam je važniji i prema njemu onda šaljite sve ostale sadržaje.
  • KOMBINIRANJE ČLANAKA:
Kombinirajte sadržaj. Ako pronađete sadržaj na svojoj stranici koji je usredotočen na iste ili slične upite pretraživanja trebali biste ih kombinirati. Napišite jedan cjeloviti sadržaj koji će time riješiti problem kanibalizacije.
Na kraju ćete jedan članak izbrisati, a drugi prilagoditi. Međutim, nemojte samo izbrisati članak nego ga prije toga preusmjerite na neku novu stranicu.

Ako riješite ili poboljšate samo jedan dio ovog problema šanse za višim rangiranjem web stranice postaju veće. Pratite sadržaj koji pišete i s vremena na vrijeme provjerite ključne riječi koje želite najviše rangirati.
 
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM
  • FB
  • Facebook Certified Planning Professional Badge