Vaša kontakt osoba

Ana
ana@arbona.info
+385 99 7745 084

Možemo li AdWords oglase prikazivat samo na određenoj lokaciji?

Google AdWords oglasi se mogu prikazivati na određenoj lokaciji, kao što su države, gradovi, teritoriji, pa i radijus oko neke lokacije. Google to omogućuje tako što prati korisničku IP adresu, lokaciju uređaja ili interes koji je korisnik pokazao za određenu lokaciju, npr. pretraživanjem lokacije na tražilici ili Google Maps, korištenjem domene specifične za tu lokaciju.

Lokacijsko targetiranje (ili geotargeting) oglasa je jedna od osnovnih strategija s kojima svoje Google AdWords oglase prikazujemo što relevantnijoj skupini korisnika.

No, iako izgleda poprilično jednostavno, lokacijsko targetiranje nudi mnoge napredne opcije. Za poduzeća i brendove do kojih se može doći pješice (npr. restorani) ili čija je blizina važna (npr. rabljeni automobili) ili koja vrše dostavu (web shopovi koji dostavljaju samo u određene države), lokacijsko targetiranje je opcija oko koje se mora vrtjeti cijela njihova kampanja.

Lokacijsko targetiranje omogućuje prikaz oglasa što relevantnijoj skupini korisnika.

Koje konkretne prednosti donosi prikazivanje AdWords oglasa samo na određenoj lokaciji?

S geotargetingom se budžet ne troši na nerelevantne klikove korisnika koji se nalaze izvan dostupne lokacije te se povećavaju šanse da će korisnici koji kliknu na oglas uistinu moći kupiti i primiti proizvod ili uslugu.

Ako pratite sljedeće savjete za lokacijsko ciljanje publike, iskoristit ćete maksimum svog budžeta te povećati učinkovitost cjelokupne AdWords kampanje:
 
  1. Ciljajte lokacije na kojima se nalaze vaši kupci - ako ste vlasnik web shopa koji dostavlja u samo određenu državu, ciljajte cijelu državu. Ako ste vlasnik lanca maloprodajnih trgovina koji se nalazi u specifičnoj županiji, ciljajte samo tu županiju i izuzmite sve ostale. Ako ste vlasnik teretane u Zagrebu, ciljajte samo Zagreb pošto se može pretpostaviti da vam članovi ne dolaze iz drugih gradova.
  2. Izuzimanje određenih lokacija je važno isto kao i njihovo ciljanje - npr. ako vaš web shop dostavlja u samo određene države u Europi, ciljajte te države i izuzmite sve ostale.
  3. Saznajte regionalne informacije o svojim kupcima korištenjem Google Trendsa - s Google Trends alatom možete saznati koje regije i lokacije su najviše zainteresirane za vaše proizvode ili usluge. Možete vidjeti tko pretražuje za određenu ključnu riječ prema državi, podregiji, gradu...
  4. Uključite regionalne pojmove u svoje ključne riječi - npr. ako ste vlasnik teretane u Zagrebu, uključite ključnu riječ "teretana u Zagrebu". Zahvaljujući lokacijskom targetiranju, također možete uključiti i ključnu riječ kao što je "teretana", pošto će AdWords vaš oglas na generičku ključnu riječ pokazati lokalnim korisnicima.
  5. Uključite naziv lokacije u svoj oglas, najbolje u title - takav će se oglas istaknuti od ostalih ako tekst oglasa odgovara korisničkom upitu - relevantni tekst oglasa će biti boldan.
  6. Omogućite location extensions and call extension proširenja oglasa - olakšajte korisnicima kontakt - location extension omogućuje uključivanje adrese u oglas, a call extension prikazuje broj telefona.
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM
  • FB
  • Facebook Certified Planning Professional Badge