Vaša kontakt osoba

Ana Gavrić
ana@arbona-agency.com
+385 99 774 5084

Što su to Google Data Studio Marketing Izvještaji?

Google Data Studio je besplatan alat koji vam može biti od iznimne važnosti ako se bavite digitalnim marketingom. Ovaj alat omogućuje vam povezivanje podataka iz različitih baza podataka (kao npr. Google Analyticsa, WordPressa, Google Sheetsa itd.) u jednom izvještaju.

Google Data Studio izvještaji jednostavni su za korištenje i prilagođeni ciljevima poslovanja, ovisno o vašoj potrebi.

Kod Google Data Studio marketing izvještaja, prvenstveno je bitno definirati ciljeve. Ciljevi koje morate kreirati prije izrade marketing izvještaju moraju biti:
 
  • Specifični - određeni    
  • Mjerljivi
  • Mogući za dostići (Dostizljivi)    
  • Relevantni    
  • Vremenski određeni

Ove ciljeve ćete često u literaturi susresti pod akronimima S.M.A.R.T. (Specific, Measurable, Attainable, Relevant, Time Bound).

Također možete se voditi i ovim specifikacijama ciljeva:
  • Doable (izvodljiv)    
  • Understandable (razumljiv)    
  • Manageable (njime se može upravljati)
  • Beneficial (postiže dobit, odnosno ostale beneficije bitne za poslovanje)

Prporučuje se i korištenje sljedećih specifikacija:
  • Where (gdje)    
  • What (što)    
  • Who (tko)

Bitno je držati se zadanih ciljeva u marketing kampanjama te specificirati svaki cilj posebno. U online marketingu često su najbitnije konverzije pa ih je bitno uvrstiti u vaše ciljeve. Prilikom izrade izvještaja u koji ćete u vrstiti vaše ciljeve (npr. ciljevi vezani uz konverzije) morate odlučiti kome i gdje ćete ih prikazati.

Ove odluke povezane su za navedenim specifikacijama ciljeva (gdje, što, tko). U ovom primjeru radite izvještaj o konverzijama (što) za vašeg klijenta (tko) te u Data Studio alatu (gdje), a u kojem se spajaju svi podaci iz vaših baza podataka - npr. AdWordsa, Analyticsa, YouTube Analyticsa.

Nakon što se razradili vaše ciljeve, pristupate izradi marketing izvještaja. Odaberite izvore podataka iz kojih želite "povući podatke" za izradu izvještaja. Formatirajte polja prema vrsti podataka koje ste uključili u izvještaj te odaberite način prikazivanja podataka (time series, bar chart, pie chart, tabele, geo map...). Također, imate mogućnost dodavanja raznih vizualnih elemenata i filtera, odabira vremenskog razdoblja promatranja određenih podataka i sl.

U sljedećem postu saznajte mogu li se povezati Search Console i Google Data Studio.

Screen Shot 2017-02-01 at 9.52.30 AM.png
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM