Vaša kontakt osoba

Ana Gavrić
ana.gavric@arbona.info
+385 99 774 5084

Zašto koristiti Google Data Studio?

Vizualno privlačni izvještaji jedna su od prednosti korištenja Google Data Studio alata. Uz korištenje raznih tabela, grafova i sl., postoji mogućnost mijenjanja boja, fontova i ostalih vizualnih efekata, a podaci su raspoređeni na način koji odgovara vašem poslovanju.

Korištenje podataka iz različitih izvora u jednom izvještaju bitna je prednost Google Data Studio alata, a izvori podataka mogu biti: AdWords, Attribution 360, BigQuery, Soundcloud SQL, Google Analytics, MySQL, YouTube Analytics, Google Sheets itd.

Ako se podaci iz izvora podataka mijenjaju, automatski se optimiziraju i podaci iz Google Data Studio izvještaja.

Budući da Google Data Studio izvještaji funkcioniraju slično kao i dokumenti na Google Driveu, dozvola za korištenje izvještaja (pozivnica za uređivanje) može biti dodijeljena svakome. Ovaj alat prvenstveno je i namijenjen za dijeljenje podataka.

Google Data Studio besplatan je alat. Također, postoji mogućnost dodavanja bezbroj stranica u dokumentu, a na određene stranice možete postaviti limit za djeljenje s drugima.

Osim prednosti koje ovaj alat nudi marketinškim stručnjacima, Google Data Studio prilagođen je i manjim poduzetnicima te individualcima. Kao što je već i spomenuto, jedna od glavnih prednosti Data Studio izvještaja je da njime mogu upravljati, odnosno formatirati podatke različiti timovi što olakšava sam proces korištenja podataka u nekom poduzeću.

Vizualizacija je bitan element i u izvještavanju, prvenstveno kako bi se istaknuli bitni podaci. Upotreba Data Studio alata omogućava vam kreaciju izvještaja s vizualnim efektima bez potrebe korištenja usluga grafičkog dizajnera. Nakon što smo objasnili zašto koristiti Google Data Studio, postavlja se najvažnije pitanje: Koliko košta Google Data Studio i koji su njegovi troškovi? Na to pitanje odgovaramo u sljedećem postu.

Screen Shot 2017-01-31 at 11.11.30 AM.png
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM