Vaša kontakt osoba

Ana Gavrić
ana@arbona.info
+385 99 774 50 84

Što je landing stranica?

Landing stranica ili odredišna stranica je web stranica na koju online korisnici “slete” i po prvi se puta susretnu s njom. U ovom se slučaju može raditi o naslovnoj stranici, određenom blogu, stranici za kontakt ili o posebnoj kreiranoj stranici za poduzimanje određene akcije (preuzimanje online sadržaja, ispunjavanje anketa, kupnja proizvoda, i slično).


Landing stranica i home page - Jedno te isto?

Ladning page

Razjasnimo odmah jednu stvar. Ako plaćenim Google Ads oglasima, Facebook oglasima ili Instagram oglasima usmjeravate online promet na početnu stranicu - online marketing radite pogrešno. Naime, konverzija posjetitelja događa se na landing stranicama. 

Početna stranica je ulaz, tj. središte vaše web stranice. Na njoj se nalaze sve općenite informacije i izbornik pomoću kojeg se korisnici mogu kretati na ostatak web stranice. Početnoj stranici nije cilj da pretvori posjetitelje u kupce, već da im pruži potrebne informacije o vama i o vašem poslovanju.


Landing stranica je odredište. Mjesto na kojem želite da posjetitelji završe kako bi izvršili određenu akciju. Zbog toga je landing stranica dizajnirana s konverzijom na umu. Idealno, na njoj se ne nalazi navigacija jer ipak ne želite da posjetitelji nekamo odu. 
 

Što bi sve landing stranica morala sadržavati?

Ladning stranica elementi

Da se odmah razumijemo - nijedna landing stranica nije savršena kao suza. Uvijek se može nešto poboljšati, a to ćete otkriti tek nakon nekog vremena aktivnosti. 

Ipak postoji nekoliko osnovnih elemenata koje svaka landing stranica mora imati kako bi vas predstavila u najboljem mogućem svijetlu:
  • Jasan naslov. po mogućnosti ga stavite u H1 oznaku i u njega uključite ključnu riječ koja je za vas od bitnog značaja. Na primjer, radite li landing stranicu za preuzimanje kataloga, H1 naslovu bi mogao biti “Novi katalog cipela jesen/zima”.
  • Podnaslov. u ulozi je potpore glavnom naslovu. On dodatno pojašnjava “problem” koji vaš proizvod ili usluga rješava
  • Vizuali. fotografija/videozapisi - slika vrijedi tisuću riječi, pa će upravo slika ili kratki videozapis moći što dulje zadržati korisnike. Vizuali, naravno, moraju biti slikovita potpora vašem tekstu.
  • Istaknite prednosti. Zašto bi korisnici morali preuzeti eBook? Što imaju od toga? Ili katalog? A zašto bi morali zakazati termin pregleda zubi baš kod vas? Zašto je vaš proizvod najbolji? Koje su mu tehničke specifikacije?
  • Cilj stranice - poziv na akciju (CTA). stranica treba sadržavati poziv na akciju. Poziv da netko pošalje upit, naruči proizvod, dogovori pregled ili preuzme katalog. 
  • Web obrazac. na landing stranici je idealno imati i web obrazac pomoću kojeg možete skupljati informacije o vlastitoj ciljanoj publici. 

Kod izrade landing stranice, bitno je obratiti pažnju i na moguće stvari koje će odvratiti posjetitelje da ostvare cilj stranice. Zato smanjite broj linkova koji korisnike mogu odvući na drugu stranicu. 

Također, na stranicu možete postaviti recenzije korisnika, istaknuti osvojene nagrade, certifikate i broj uspješno obavljenih usluga.

Budući da je danas svaka stranica na webu potencijalni landing page, morate se pobrinuti da na svakoj impresionirate svojeg novog posjetitelja, bez obzira od kuda je on došao (Google, Facebook, email, bilo koja druga web stranica).

Nadamo se da je ovaj kratki tekst bio informativan :) Ako bi nas nešto dodatno pitali, slobodno nam se javite :) 
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM