Vaša kontakt osoba

Ana Gavrić
ana@arbona.info
+385 99 774 50 84

Što je gore od dupliciranog sadržaja?

Znate Googleov algoritam koji je zadužen za rangiranje rezultata pretraživanja? Sustavi rangiranja sastoje se od niza algoritama koji analiziraju postavljeni upit i onda određuju koje informacije će prikazati kao rezultat.

Duplicirani sadržaj na podstranicama istog weba je nešto što zahtjeva intervenciju, ali duplicirani sadržaj na različitim web stranicama može biti još veći problem.

Duplicirani sadržaj Google ne voli. Kada crawlanjem dođete do rezultata, dobit ćete sve potrebne podatke o dupliciranom sadržaju na svojoj web stranici.

Kada radite s istim ili sličnim sadržajem na stranici svakako koristite canonical oznake kojima govorite Google-u koju inačicu stranice treba prikazivati u rezultatima pretraživanja.

Google ne zna da ste možda vi autor cijelog sadržaja pa može pomisliti kako je vaša konkurencija preuzela cijeli vaš sadržaj. Idealno bi bilo ako imate duplicirani sadržaj da ga povežete s originalnim rel=”canonical” oznakom.

Ostvarite siguran put do bolje Google pozicije uz 10 koraka.
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM