Objavljeno: 14.03.2023. | 4 minute čitanja
E-mail marketing može biti vrlo učinkovit način da doprete do svojih kupaca i zadržite ih angažiranim uz vaš brand. Jedan od ključnih alata u svakoj e-mail marketing kampanji je automatizacija. Automatiziranjem određenih aspekata vaših e-mail kampanja možete uštedjeti vrijeme, poboljšati učinkovitost i povećati učinak vaših poruka. U ovom ćemo blogu objasniti što je e-mail automatizacija i istražiti šest najčešćih koje tvrtke danas koriste.Zaključno, e-mail automatizacija može biti moćan alat za svaku e-mail marketinšku kampanju. Iskorištavanjem ovih šest uobičajenih e-mail automatizacija, možete uštedjeti vrijeme, poboljšati učinkovitost i povećati učinak vaše razmjene poruka. Bilo da želite poboljšati angažman korisnika, vratiti izgubljenu prodaju ili povećati prihod, e-mail automatizacija može vam pomoći da postignete svoje ciljeve i potaknuti klijente da se vraćaju vašem brandu.
Ukoliko trebate pomoć sa automatiziranjem e-mail kampanjama, obratite nam se!