Zašto uvod u digitalni marketing?
Digitalni marketing je krovni izraz za sve internet marketing aktivnosti. Trgovci, marketingaši i oglašivači koji su koristili bilborde i slali kataloge kako bi se reklamirali, sada pokušavaju što bolje rangirati svoju web stranicu u Google tražilici, kreirati Facebook i Instagram oglase, voditi Google Ads i email marketing kampanje, pisati relevantan sadržaj za web. Ukratko, žele sve što digitalni marketing nudi.
Digitalni marketing počinje na vašem webu. Pokazat ćemo vam što moraju napraviti vaši developeri, dizajneri i content writeri te što mora napraviti voditelj weba. Saznat ćete za koji dio projekta trebaju biti zaduženi oglašivači i što vam je činiti jednom kada je web spreman za oglašavanje. Naučit ćete kako se ponašaju online kupci, kako izraditi ciljanu skupinu i kako joj se obratiti. Vidjet ćete koje platforme treba koristiti u kojim slučajevima i kako mjeriti uspješnost digitalnih marketinških kampanja.
Što ćete naučiti?
- Kako pripremiti web za digitalni marketing
- Kako pripremiti web za tražilicu
- Kakav mora biti sadržaj
- Za što se moraju pobrinuti oglašivači
- Web je spreman za oglašavanje. Što sada?
- Kako se ponašaju korisnici na internetu
- Kako definirati ciljanu skupinu
- Načini ciljanja
- Koje platforme za oglašavanje koristiti
- Korisničko putovanje (See -> Think -> Do -> Care)
- Mjerenje uspješnosti
Što ćete dobiti?
- Konkretna znanja s naglaskom na praksi
- Stručne predavače sa značajnim radnim iskustvom
- Mogućnost konzultacija s predavačem
- Certifikat (ako položite i sve ostale module)
- Odlično iskustvo
Organizacija
Modul Uvod u digitalni marketing traje tri dana. Sastoji se od 3 predavanja po dva sata. Online predavanja se održavaju od ponedjeljka do srijede s početkom u 15.00 sati.
Kome je namijenjen modul?
- Voditeljima marketing odjela u tvrtkama
- Početnicima u svijetu digitalnog marketinga
- Svima koji žele povećati prodaju
- Poduzetnicima koji žele pronaći nova tržišta i kupce
- Obrtnicima koji žele biti drugačiji i uspješniji
- Studentima s interesom za digitalni marketing
Struktura i tema
Nauči kako pripremiti web za digitalni marketing i koji su zadaci developera, content writera te voditelja weba u tom procesu. Otkrij tajne idealne ciljane publike, navike online kupaca i odgovarajuće platforme te načine mjerenja uspješnosti kampanje.
Predavač
Dario Horvat
Već više od 8 godina radi profesionalno u svijetu interneta u tvrtki Arbona. Započeo karijeru kao web dizajner, pa preko web developmenta i newsletter kampanja transformiran u online marketera.
Nositelj Google Ads i Analytics certifikata te s više od 500 odrađenih newsletter kampanja jedan je od glavnih “krivaca” za MailChimp Experts certifikaciju koja krasi tvrtku Arbona (jedini u Hrvatskoj). Iskusan u održavanju raznih edukacija profesionalne i edukativne prirode.
Zbog svega navedenog dodijeljena mu je odgovornost vođenja kompletne Arbonine akademije digitalnog marketinga.