Akademija digitalnog marketinga

Uvod u digitalni marketing

Prijavi se

Zašto uvod u digitalni marketing?

Digitalni marketing je krovni izraz za sve internet marketing aktivnosti. Trgovci, marketingaši i oglašivači koji su koristili bilborde i slali kataloge kako bi se reklamirali, sada pokušavaju što bolje rangirati svoju web stranicu u Google tražilici, kreirati Facebook i Instagram oglase, voditi Google Ads i email marketing kampanje, pisati relevantan sadržaj za web. Ukratko, žele sve što digitalni marketing nudi.

Digitalni marketing počinje na vašem webu. Pokazat ćemo vam što moraju napraviti vaši developeri, dizajneri i content writeri te što mora napraviti voditelj weba. Saznat ćete za koji dio projekta trebaju biti zaduženi oglašivači i što vam je činiti jednom kada je web spreman za oglašavanje. Naučit ćete kako se ponašaju online kupci, kako izraditi ciljanu skupinu i kako joj se obratiti. Vidjet ćete koje platforme treba koristiti u kojim slučajevima i kako mjeriti uspješnost digitalnih marketinških kampanja.

 

Što ćete naučiti?

  • Kako pripremiti web za digitalni marketing
  • Kako pripremiti web za tražilicu
  • Kakav mora biti sadržaj
  • Za što se moraju pobrinuti oglašivači
  • Web je spreman za oglašavanje. Što sada?
  • Kako se ponašaju korisnici na internetu
  • Kako definirati ciljanu skupinu
  • Načini ciljanja
  • Koje platforme za oglašavanje koristiti
  • Korisničko putovanje (See -> Think -> Do -> Care)
  • Mjerenje uspješnosti
 

Što ćete dobiti?

  • Konkretna znanja s naglaskom na praksi
  • Stručne predavače sa značajnim radnim iskustvom
  • Mogućnost konzultacija s predavačem
  • Certifikat (ako položite i sve ostale module)
  • Odlično iskustvo
 

Organizacija

Modul Uvod u digitalni marketing traje tri dana. Sastoji se od 3 predavanja po dva sata. Online predavanja se održavaju od ponedjeljka do srijede s početkom u 15.00 sati.
 

Kome je namijenjen modul?

  • Voditeljima marketing odjela u tvrtkama
  • Početnicima u svijetu digitalnog marketinga
  • Svima koji žele povećati prodaju
  • Poduzetnicima koji žele pronaći nova tržišta i kupce
  • Obrtnicima koji žele biti drugačiji i uspješniji
  • Studentima s interesom za digitalni marketing
 

Struktura i tema


Nauči kako pripremiti web za digitalni marketing i koji su zadaci developera, content writera te voditelja weba u tom procesu. Otkrij tajne idealne ciljane publike, navike online kupaca i odgovarajuće platforme te načine mjerenja uspješnosti kampanje.

 

Predavač

Dario Horvat

Već više od 8 godina radi profesionalno u svijetu interneta u tvrtki Arbona. Započeo karijeru kao web dizajner, pa preko web developmenta i newsletter kampanja transformiran u online marketera.

Nositelj Google Ads i Analytics certifikata te s više od 500 odrađenih newsletter kampanja jedan je od glavnih “krivaca” za MailChimp Experts certifikaciju koja krasi tvrtku Arbona (jedini u Hrvatskoj). Iskusan u održavanju raznih edukacija profesionalne i edukativne prirode.

Zbog svega navedenog dodijeljena mu je odgovornost vođenja kompletne Arbonine akademije digitalnog marketinga.
 
Elena